10% növekedés a jövő évi cél a Sony Ericssonnál

A Sony Ericsson a jelenlegi 25 százalékos magyarországi részesedését éves szinten 8-10 százalékkal szeretné növelni az elkövetkezendő két évben, amivel piacvezető lenne Magyarországon - jelentette ki mai sajtótájékoztatóján Wágner Tibor a cég ügyvezetője.

Ehhez a célkitűzéshez a széles termékpaletta mellett az is hozzájárul majd, hogy bővítik a hazai csapatot, így több területen - elsősorban marketing és értékesítés - új embereket vesznek fel - tette hozzá Wágner.

Az idei évvel kapcsolatban az ügyvezető elmondta: tavaly 2,3-2,5 millió, idén 2,5 millió darab mobiltelefont értékesítettek. Az idei stagnálás elsősorban annak köszönhető, hogy a szolgáltatók közötti verseny mérséklődött. Jövőre viszont egy kedvező trenddel akár 2,8 millió készülék is gazdára találhat.

Újabb változás a mobilpiacon, hogy a készülékek csereideje rövidül: az ügyfelek a jellemzően 1-2 éves hűségnyilatkozat lejárta után készüléket váltanak.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés