Annyira jól megy a telefonos biznisz a Huawei-nek, hogy megengedheti magának az elsősorban online forgalmazásra szánt, jóval kevesebb reklámot kapó, így olcsóbb Honor brand egyidejű futtatását. A 4X-szel indult az X utótagú széria, amely már a kávamentesebb 7X-nél tart, és a brand közleménye szerint elképesztő volt az elmúlt években ezen széria után a kereslet. A 7X-ből csak az értékesítés első két órájában 30 ezer darab fogyott Kínában, illetve 20 és 30 ezer két villámvásáron, Indiában. A 7X az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban is jócskán lepipálta a 6X kezdőmutatóit, az X szériás Honorok nemrég pedig átlépték a 40 milliós eladási mutatót.
A Honor 7X remek eladási mutatókkal nyitott világszerte, jövőre jöhet Latin-Amerika [+]
A sikert a remek összeszerelési minőség, a jófajta adatkommunikációs csomag, az egyre erősebb kamerák és persze a jelentősen egyénire szabott EMUI felület biztosítja, nemrég pedig a Mate 10 Prónak is házon belüli riválisa akadt a Honor V10 / View 10 bemutatkozásával. A Honor USA alelnöke, Zack Zhang bejelentette, hogy az utóbbi, Kirin 970-nel szerelt zászlóshajó, illetve az előbbi, Kirin 659-es 7X is elérhető lesz jövőre Latin-Amerika több piacán. Huawei is erősíti amerikai kapcsolatait: 2018 elején a Mate 10 Pro több szolgáltatónál is fel fog bukkanni, ennek a bejelentésére és részleteire a január elején esedékes, Las Vegas-i CES-en kerül sor.