70 nap 70 autó 60 nyertes

Véget ért a Vodafone Magyarország játéka, amelyben az autóskártya vásárlók között naponta egy-egy Opel Corsa Essentia 1.0 típusú autót sorsoltak ki.

A promóció sikerességét bizonyítja, hogy több mint 250.000 Vodafone ügyfél regisztrálta magát az autóskártya vásárláshoz kapcsolódó játékra, a 70 nap alatt messze az előzetes várakozások feletti érdeklődést tanúsítva.

A promóció során tíz nyertes is egynél több autóval lehetett gazdagabb, ők elsősorban – de nem kizárólag - olyan topjátékosok voltak, akiket egyrészt a nyilvánosan, közjegyző felügyelete mellett kisorsoltak, másrészt valamelyik vasárnap a legtöbb részvételi pont jogán juthattak sorsolás nélkül az Opel Corsához. Az esetenként több ezer autóskártyát is vásárló megszállott topjátékosok mellett természetesen akadt olyan nyertes is, aki mindössze néhány sms segítségével tehetett szert egy új autóra, a sorsolásokon igen nagy szórás mutatkozott.

A nemek megoszlása kiegyensúlyozottnak mondható, 35 esetben került nőkhöz, 45 esetben pedig férfiakhoz a nyeremény; az extra ajándék tekintetében ez az arány kiegyenlítődött: 5-5 autó került sorsolás nélkül a gyengébb ill. az erősebb nem képviselőihez.

Azóta történt

Hirdetés