A Millward Brown piackutató cég 2014-es Top 100 BrandZ riportja szerint a Google a világ legértékesebb márkaneve, amely számokban kifejezve nagyjából 158,9 milliárd dollárt jelent. A keresőóriás vállalat 40 százalékos növekedést mutatott az elmúlt időszakban, ami félig-meddig az 1500 dollárba kerülő Google Glass-nak is köszönhető. Ezzel egyébként a három év óta folyamatosan a legjobb helyezést elérő Apple-t szorították le a dobogó legfelső fokáról, az almás vállalat értéke jelenleg körülbelül 149,7 milliárd dollárra tehető. Ettől még persze nem kell sajnálni az Apple-t, ám az mindenképpen vészjósló dolog, hogy a Google fejlődésével ellentétben az Apple 20 százalékos visszaesést mutatott az elmúlt hónapokban. Ha ezt a tendenciát meg akarja állítani a gyártó, akkor bizony iparkodnia kell, és a már pletykaszinten szóba került iPhone 6-ról és iWatch-ról minél gyorsabban le kell rántania a leplet.
A további helyezések között több tech nagyágyút találunk, a Microsoft a negyedik a maga 90,2 milliárd dolláros értékével és 29 százalékos növekedésével, az AT&T pedig a nyolcadik 77,9 milliárd dollárral és 3 százalékos emelkedéssel. A top tízbe az Amazon fért még be, akik 43 százalékos javulást és 64,3 milliárd dollárnyi értéket tudnak felmutatni.