A Samsung immár a második

A dél-koreai Samsung a második negyedévben minden 37,4 millió eladott készülékével megelőzte az eddig a második helyet birtokló amerikai Motorolát, mely 35-36 millió készülék eladására volt képes (tavaly ugyanebben a negyedévben még 45,4 millió volta az értékesítés)  ugyanebben az időszakban.
A Samsung eredménye az egy évvel ezelőtti 26,3 milliós eladással összehasonlítva mindenképpen figyelemreméltó.
Az eladott mennyiség megugrása elsősorban stratégiai váltás eredménye: a Samsung a Nokiához hasonlóan nagy hangsúlyt fektet a feltörekvő országokban (India, Kína) az olcsó készülékek iránt mutatkozó kereslet kiszolgálására.
Ez az eredményen is meglátszik: a nyereség 5 százalékkal esett, míg az árbevétel 4 százalékkal nőtt.
A Samsung illetékesei a számok ellenére bizakodóak: "Bízunk benne, hogy a második negyedév az egyik legeredményesebb lesz cégünk történetében" jelentette ki a konszern szóvivője.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés