Adobe és Greystripe szövetség az iOS meghódítására

Steve Jobs, az Apple első embere számos alkalommal kifejtette, hogy a technológiai őskövületnek tekinthető, komoly biztonsági hézagokat és problémákat eredményező, helyenként igen instabil és erőforrás-igényes Flash-tartalmakat nem szeretné az iOS alapú készülékeken látni, éppen ezért az új fejlesztési szabályzat már csak natív C, C++ vagy Objective C alapú szoftverek fejlesztését teszi lehetővé, vagyis kizárja az Adobe Creative Suite iPhone integrációs moduljának használatát. Az idestova közel 100 milliós példányban eladott iPad, iPhone és iPod Touch sorozat azonban túlságosan is nagy célközönséget jelent, így érthető, hogy az Adobe mindent megtesz azért, hogy a Flash-alapú reklámokat használó cégek számára megcélozhatóak legyenek az Apple készülékei is. A Greystripe és az Adobe közös megoldása a Flash-tartalmakat az Apple készülékeire transzparens módon HTML5 formátumban juttatja el, míg a teljes Flash támogatással bíró mobilok továbbra is az Adobe natív formátumát látják. A megoldás segítségével az Adobe eszközeivel készített tartalmak, ha nem is közvetlenül, de teljesen transzparens módon válhatnak elkérhetővé az Apple készülékei számára is, így ugyanazon tartalom valamennyi mobil és asztali készülék böngészőjében megjelenhet.

Azóta történt

Hirdetés