Air France: A hívás minősége nem szárnyal

Nemrég számoltunk be róla, hogy az európai légitársaságok közül elsőként az Air France tette elérhetővé a fedélzetről történő mobiltelefonos hívásokat. A nyilvános tesztek egyelőre komoly csalódást okoztak, ugyanis az OnAir cég által szállított megoldás messze nem hozza a földi normákat. A beszéd hangminősége rendkívül gyengének bizonyult, egy panaszos ügyfél szerint olyan, mintha robottal lenne a vonal túlsó végén. További probléma, hogy a rendszer jelenleg csak hat hívást képes kezelni, ráadásul a földről érkező hívások a térerő megléte ellenére is sok esetben zátonyra, azaz a hangpostára futottak. A BlackBerry tulajdonosok sem örülhettek igazán, ugyanis hiába állt rendelkezésre adatátviteli szolgáltatás, a BlackBerry email megoldás valamiért nem üzemel a fedélzeten. A legnagyobb ellenállást mégis sokkal inkább maguk az utasok jelentik, mintsem a technikai problémák. A KLM és a Lufthansa az utasok tiltakozása miatt döntött úgy, hogy nem vezetik be a a fedélzeti telefonálást. Számos utas ugyanis előre retteg attól, hogy a hangosan telefonáló utastársai és a folyton csörgő telefonok miatt nem tud majd nyugodtan pihenni.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés