Arculatot vált a Sony Ericsson

A Sony Ericsson a rendkívül sikeres kezdeti szárnypróbálgatások után ugyanabba a hibába esett, mint a legtöbb hirtelen túl nagy sikereket elérő cég: önbizalomtól mámorosan, elkényelmesedve, ölbe tett kézzel nézte, ahogy elhaladt mellette a piac többi szereplője. A stratégiai hibák sorozatát az elmúlt évben már a vezetőség is felismerte és meg is kezdődött a cég belső átalakulása, mely várhatóan a jövő év második felére véget is ér – egy teljesen új menedzsmenttel. A gyártó a Londonban bemutatott Xperia Pureness mellett leleplezte a vállalat új arculatát is, mely egy újabb lépést jelent az átalakulás göröngyös útján.

Korábban már beszámoltunk róla, de most a Sony Ericsson hivatalosan is bejelentette, hogy az eredeti szórakoztató-kommunikációs vízió jobb kifejezése érdekében a cég ezentúl hét különböző színű „Liquid Identity” logó használata mellett döntött, mely mellett egy új „Liqud Energy” logó is bevezetésre kerül. A színes logók mellett a gyártó a közösségi oldalak és más kétirányú kommunikációs csatornák használata mellett is elkötelezte magát, hogy szorosabb együttműködés alakulhasson ki a gyártó és a felhasználói tábor között. Habár nem túl eredeti ötlet, de a Sony „make.believe” szlogenjének átvétele egyértelműen jelzi, hogy a Sony Ericsson az anyacégéhez szorosabban kívánja kötni magát, mely a szórakoztatás újabb fejezetének eljövetelét jelentheti.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés