Hirdetés

Bada blog: Változások a Samsung Apps-ben

A múlt héten életbe lépett néhány változás a Samsung Apps-ben, melyek elsősorban a fejlesztőket érintik. Május 15. óta az alábbi újításokat tapasztalhatjuk az AdHub névre hallgató, alkalmazáson belül hirdetések elhelyezésére alkalmas szolgáltatásban:

  • a szöveges és képes hirdetések mellett néhány további hirdetéstípus is elérhető, mint például a nagyítható, oldalirányban forgatható és a TV-in-app típus;
  • a bevezetett Real-Time Bidding rendszer segítségével a fejlesztők mindig a legjobb ajánlatban részesülnek;
  • immár reklámcégek és ügynökségek számára is elérhető a szolgáltatás;
  • bővült a reklámot kínáló cégek listája.

Bár kis hazánkat nem érinti a dolog, néhány ország pénzügyi besorolása is megváltozott. Ausztrália, Szingapúr, Indonézia, Fülöp Szigetek, Malajzia, Hongkong és Thaiföld esetében immár amerikai dollárban láthatjuk az árakat az eddigi euro-alapú megoldás helyett.

Azóta történt

Előzmények