Bolt a boltban – ezúttal a HTC-től

Talán az Apple az egyetlen telefongyártó, mely világszerte 395 saját márkaboltot üzemeltet sikeresen, mely mellett a nagyobb elektronikai üzletláncok is külön sarkokat szentelnek az amerikai gyártó prémium termékeinek. Ez utóbbi ötletet néhány országban már a Samsung, a Nokia, és a Motorola is átvette, most pedig a HTC is a „bolt a boltban” koncepció létjogosultságát teszteli. A tajvani gyártó az ázsiai régióban saját márkaboltokat is üzemeltet, most pedig Hamburgban, a Saturn elektronikai üzletlánc legnagyobb üzletében alakította ki saját miniboltját. A HTC standján a One X + és Windows Phone 8 modelleken túl Beats Audio fülesek és egyéb tartozékok megvásárlására és tesztelésére is lehetőség nyílik. Egyelőre nem tudni, hogy a gyártó más régiókban is próbálkozik-e majd hasonló megoldással, de ha vásárlói kérdésekre válaszolni tudó, megfelelő szaktudású saját személyzetet is biztosít, akkor a kezdeményezés valóban sikeres lehet.

  • Kapcsolódó cégek:
  • HTC

Előzmények

Hirdetés