Egy év alatt kétmillió JAJAH ügyfél

Egy évvel működésének kezdete után a globális telefóniában élenjáró újítónak számító JAJAH bejelentette, hogy már kétmillió ügyfele vette igénybe ingyenes vagy nagyon alacsony tarifájú szolgáltatásait.

A cég 2006. március 27-én vezette be az internet segítségével, egyszerű készülékeken is ingyen vagy olcsón igénybe vehető globális telefonálási lehetőségeket, amelyekhez nem kell sem fejbeszélő, sem egyéb készülék, szerződéskötés, havidíj, és a regisztráció is ingyenes a cég www.jajah.com című honlapján. A szintén regisztrált JAJAH-ügyfelekkel a beszélgetések ingyenesek, a nem regisztrált ügyfelekkel pedig átlagosan percenként 3 dollárcentbe kerülnek az Egyesült Államokba vagy Európába.

A kezdetben Skype-gyilkosként emlegetett JAJAH-szolgáltatás a bizonyítéka annak, hogy a globális internetes telefóniának óriási piaca van, amelyen minden ember, telefonálási szokásaitól függetlenül megtalálja a számítását, akár vezetékes telefont használ csak, akár mobilt.

"Egy évvel az indulás után elképzelésünk ugyanaz: jobb távközlési szolgáltatásokat nyújtani a megszokott hívásdíjak töredékéért. Örömmel tölt el minket, hogy eljutottunk ehhez a mérföldkőhöz, és köszönetet mondunk kétmillió ügyfelünknek, aki felismerte annak kényelmét, hogy telefonszáma és régi készüléke megtartása mellett a JAJAH-nál olcsóbban telefonálhat" - mondta Roman Scharf, a JAJAH egyik társalapítója.

  • Kapcsolódó cégek:
  • JAJAH

Előzmények

Hirdetés