A hordható okoseszközök piaca nagyon stabil növekedést mutat, még akkor is, ha a statisztikai elemzésből kivesszük a nemrég hozzáadott valódi vezetékmenetes sztereó (TWS) okosfülhallgatókat. A Honor is ránézett a piacra állapotára és egy februárban végzett felmérés szerint megállapította, hogy az európai felhasználók 41%-a rendelkezik valamilyen okosórával vagy aktivitáskövetővel, 43%-uk pedig napi szinten használja ezt sportoláshoz is.
A március 30 és április 15 közötti promóció bejött, a vizsgált régióban megugrott a kereslet az okoskarkötők iránt. Szerbiában, Csehországban és Lengyelországban 50%-kal több aktivitáskövetőt vásároltak a felhasználók az akciós időszakban a megelőző két héthez képest, Magyarországon pedig 70%-kal jobb eladásokat regisztrált a gyártó. Itthon egyébként a Honor Band 5 a legnépszerűbb termék ebben a kategóriában.
Honor MagicWatch 2
Ugyanebben az időszakban az új funkciókkal frissített Honor MagicWatch 2 iránti érdeklődés is megnőtt, összesen 210%-os növekedést könyvelt el a termék, Magyarország pedig duplázta a darabszámot, okostelefonból pedig a Honor 20 Lite volt a legnépszerűbb a gyártó portfóliójában, amiből szintén kétszer annyi kelt el április elején. A Honor alapvetően jól szerepel Európában, a webshop pedig igyekszik közvetlen vásárlási lehetőséget is biztosítani a honlapon azoknak a látogatóknak, akik ebben a két hétben összesen 325 milliószor kattintottak a site-ra.