Finoman szólva is rögös volt a OnePlus első készülékének az útja felhasználókig, a One ugyanis a problémás meghívási rendszerrel, szoftveres problémákkal, vitatott önreklámmal és késésekkel sokaknak okozott álmatlan éjszakákat. Maga a készülék azonban az elkért árhoz képest igencsak jól sikerült, és idővel nálunk is kikötött hazai garanciával, így a One a gyártó első okostelefonjaként meglehetősen jól fogyott.
Carl Pei, a OnePlus vezérigazgatója a dublini Web Summit során a Forbesnak elmondta, hogy az eladási számok átlépték a félmilliós határt, így a következő cél az egymillió értékesített One elérése még az év vége előtt, ami persze nem lesz könnyű a hátralévő idő rövidsége okán. A gyártási problémák megoldásával mindenesetre megnövekedtek a raktárkészletek, és az olyan kis piacok, mint a magyar is segíthetik a hétjegyű szám elérését.