Karcsúbb termékpalettával készül az LG

Az LG egy önmagát megnevezni nem kívánó felsővezetője hivatalosan is megerősítette, hogy cége az idei évre tervezett termékpaletta nagymértékű karcsúsításával és számos új okostelefon piaci bevezetésével próbál meg ismét nyereségessé válni. A kisebbik dél-koreai gyártó az elmúlt évben már csak a hagyományos érintőkijelzős készülékek árának folyamatos lefaragásával tudta felvenni a versenyt az egyre népszerűbb okostelefonokkal szemben, ám az idei évre tervezett 15 Android, illetve 5 Windows Phone 7 és Windows Mobile alapú készülék segíthet a felsőbb szegmensek meghódításában is. A költségek lefaragása érdekében az LG a tavaly piacra dobott 145 különböző modelltípussal ellentétben idén csak 70 féle mobil kiadását tervezi, melyből 20 bővíthető operációs rendszerrel rendelkezik majd. A dél-koreai gyártó idén legalább 6 millió okostelefon eladását tervezi, melyből 4,8 millió Android alapú lehet majd. A kilétét titkoló felsővezető szerint az LG Optimus termékpalettája több mint 120 szolgáltató kínálatában lesz elérhető idén, mely szintén sokat segíthet majd az okostelefonok eladásainak fokozásában.

Azóta történt

Hirdetés