Kínában is saját néven nyomul a HTC

A HTC hosszú ideig szinte kizárólag szolgáltatók és neves gyártók megrendelésére készített telefonokat, ám az utóbbi időben a saját néven forgalmazott Windows Mobile és Android készülékek sikere révén a tajvani gyártó logója is ismertté vált. A saját márkanév megerősítésének következő állomásaként Kínában is a süllyesztőbe kerül a „Dopod” márkanév, melyet négy új készülék bevezetésével ünnepel a gyártó. Az Európában is elérhető Wildfire és Desire mellett Tianxi néven került bemutatásra a HD2 egyfajta mutációja, míg a Tianyi a gyártó tipikus stílusjegyeit felvonultató egyveleg lehet. A márkanév cseréjén túl a HTC együttműködési megállapodást kötött a China Mobile-lal is, vagyis a gyártó készülékei a több mint félmilliárd előfizetővel rendelkező szolgáltató kínálatában is elérhetőek lesznek.

Hirdetés