Nem feltétlenül úgy alakul a függetlenné vált Honor térnyerése (vagy a régi anyacég piaci részesedésének elnyerése), ahogy a brand tervezte: noha kétségtelenül jól állnak a számok Kínában, visszavonulót fúj a Honor csapata Indiából. Van némi ellentmondás a kínai nyelvű eredeti forrás és a GizmoChina angol nyelvű értelmezése között - az utóbbi konkrétan a márka kiszállóját emlegeti, az előbbi viszont a fordítógép alapján inkább visszafogott helyi stratégiára céloz.
Magyarul nem feltétlenül kerülnek le a Honor telefonok, kütyük és laptopok az indiai polcokról, ahogy a megvásárolt darabok terméktámogatása is nyilván megmarad. Ám a közelgő nehéz időszak miatt Zhao Ming vezérigazgató jóval óvatosabb üzleti stratégiával kíván megbirkózni, noha elmondása szerint az indiai piac egyelőre nyereséges. Az biztos, hogy már csak régi Huawei-es asszociációi miatt is a kínai hazai piacon számíthat a Honor komolyabb sikerekre, míg mifelénk a merész árazás tehet be a komolyabb térnyerésnek.