Kritikus frissítést kapott az S22 család

A játékteljesítmény javítása van a középpontban, de a kamera is fejlődött.

Túl van a Galaxy S22, az S22+ és az S22 Ultra a második frissítési körön a megjelenés óta, ami elismerésre méltó lendület a márka kódolóitól, viszont maradt is bőven tér a hibajavításra. Az európai S22 família a 4 nm-es Exynos 2200 chipet veti be, érezhetően visszafogottabb melegedéssel a Snapdragon 8 Gen 1-es mobilokhoz képest komolyabb játék közben. Ennek viszont több dadogás az ára, főleg komolyabb 3D játékoknál, a márka ugyanis szigorúan visszafogja a teljesítményt épp a túlzott hőtermelés elkerülésére.


Az S22 Ultra perfekt összeszereléssel, de imperfekt szoftverrel startolt el, amelyen a Samsung folyamatosan javít [+]

Ezt viszont sokan kifogásolták a több százezres készülékektől, így a Samsung gyorsan lépett, és az európai piacokon befutott az AVC6 végződésű frissítőcsomag, amely erre megoldást kínál. Egyfelől többlépcsős hardveroptimalizálást kapunk, amivel nem mellesleg a kamera teljesítménye és a telefon biztonsága is előrelép, és kevésbé korlátozza a lóerőket a rendszer a játék korai szakaszában. Emellett a Game Launcher játékindító Game Booster fejezete a Labs menüpont alatt felkínál egy alternatív játékteljesítmény-kezelés nevű opciót, amely megengedőbb a teljesítmény korlátozását illetően. Ez viszont persze nagyobb melegedést hozhat, szóval azért a dolog félmegoldás hardverspecifikus problémákra.

[+]

Végezetül bizonyos harmadik féltől származó appok megkerülhetik a játékoptimalizálót, bár az nem derül ki, hogy ez mit jelent pontosan, és szükséges-e a fejlesztőknek ezt saját részről lekódolni és frissítést közzétenni. A Twitter mindenesetre a nálunk lévő Ultrán, FHD felbontáson továbbra is méltatlanul dadog görgetés közben, szóval továbbra is kell még reszelni a dolgon. Rá fogunk kukkantani a következő napokban a játékteljesítményre és a melegedésre az iménti frissítés kapcsán.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés