LG – csökkenő forgalom, növekvő nyereség

Az LG mobiltelefonos részlegének teljesítménye igen vegyes képet mutat, hiszen a triplájára duzzadt nettó nyeresége is csupán ideig-óráig tudja ellensúlyozni a piacvesztését. A januártól márciusig tartó negyedév során a kisebbik dél-koreai cég összesen 13,7 millió mobiltelefont értékesített, mely éves szinten 22 százalékos visszaesést jelent, ám a szegmens bővülése miatt a piaci részesedés csökkenése még ennél is nagyobb mértékű lehet. A 10 százalékkal 2,2 milliárd dollárra csökkent árbevétel ellenére a gyártó 34,5 millió dollár nyereséget tudott felmutatni, mely az egy évvel ezelőtti eredménynek több mint triplája. Pozitív hír azonban a készülékek átlagos eladási árának jelentős emelkedése, mely elsősorban az Optimus LTE és az Optimus Vu növekvő népszerűségével magyarázható.

  • Kapcsolódó cégek:
  • LG

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés