Megelőzte a Honor a Xiaomit online értékesítésben

Messze van, de általában mégis érdekes, hogy mi történik a kínai piacon; mégiscsak a világ legnagyobb volumenű egysége az iparágban.

A Counterpoint felmérése nem csak az egyes online viszonteladók és a fogyasztók vásárlási volumenét vizsgálta, de márkák szerint lebontva is megnézték, mely gyártók készülékei fogynak legjobban a legköltséghatékonyabb árusítási platformon. Kínában két nagy online áruház dominálja a piac több, mint 70%-át. A JD.com és TMall.com mellett egyre több vásárlós alkalmazás is kínál új modelleket hivatalos viszonteladói minőségben. Összességében viszont a tavalyi utolsó negyedévhez képest az idei első negyedévben 4%-ot esett vissza a piac.

Márkák szerint a Huawei, Honor, Xiaomi és az Apple domináns, de 5 és 7%-kal az Oppo és a Vivo is jelen van az online értékesítésben. A statisztikában a Huawei és a Honor külön szerepel, de egyenként is erősödést mutatnak, főleg a Honor, aki 24%-kal átvette a mostanában inkább nemzetközi piacokra fókuszáló Xiaomitól a vezető szerepet, noha utóbbi eladásai is nőttek 2019 Q1-ben, köszönhetően a Redmi Note 7 sikerének. Az Apple 10%-kal veszi ki a részét az online platformok forgalmából, minden egyéb eszköz pedig csak 21%-ban képviselteti magát.

Azóta történt

Előzmények

  • Nagyon fogy a Redmi Note 7

    Hasonló számokat produkál a Honor egyik modellje is, de ugye nem mindegy, mennyi idő alatt.

  • Redmi Note 7 - nota bene

    Nem mintha a Redmi 7 ne lett volna elég erős ajánlat, de a Redmi Note 7 így is magasan felülmúlja. Nyilván egy kicsit többe is kerül, ami még mindig ritka kedvezőnek minősül a képességeit tekintve.

Hirdetés