Megújult a Pannon honlapja

A Pannon legutóbb 2006 februárjában, arculatváltáskor újította meg honlapját. „Másfél évvel az új honlap bevezetése után aktuálissá vált annak felülvizsgálata. Ennek érdekében kutatást végeztünk, hogy a felhasználóink milyen információkat keresnek elsősorban a honlapon, hogyan tájékozódnak, mi az, amit hiányolnak – mondta Dan Titus, a Pannon marketingkommunikációs igazgatója. „Noha jó eredményeket kaptunk, szükségesnek láttuk az oldalak finomhangolását. A cél az volt, hogy a felhasználói igényeknek legjobban megfelelő oldal szülessen, a site használata egyszerűbb, még inkább felhasználóbarát legyen, az útvonalak rövidüljenek”– tette hozzá az igazgató.

A megújulás elsősorban a nyitóoldalt, az egyéni és üzleti ügyfeleknek szóló főoldalt, a készülékajánlót és a színhasználatot érinti. A honlap fejlesztéséért a Pannon online ügynöksége, a Carnation volt felelős.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés