MotoMing A1600 Cartier aranyköntösben

Nyilván minden gyártó célja, hogy a lehető legtöbb készüléket és szolgáltatást adja el az elréhető legnagyobb haszon mellett. A cél nyilván minden esetben azonos ám az eszközök igen eltérőek. A Sony Ericsson például híres sportolók és jól bevált Sony márkanevekkel csábít, az LG és a Samsung hasonló stratégiát követve a piac legsikeresebbnek tűnő ajánlataira pillanatok alatt ráígérnek, legyen az a legvékonyabb, a legnagyobb felbontású kamerás, vagy épp az érintőkijelzős ajánlat. A két dél-koreai cég az elmúlt időben azonban átvette a Motorola azon szokását is, hogy híres divatcégekkel karöltve tervezzenek közös mobilokat, a Motorola azonban ezen túlmenően gyakran hív segítségül különböző sztárokat is a készülékeinek értékesítéséhez. Ezzel tökéletesen ellentétben a Nokia szerint a cég márkaneve önmagában garancia a termékek eladására, szerinte nincs szükség sztárokra, divatcégekre vagy akár más cégek márkaneveire, hiszen szépen lassan a cég a saját márkáit is, mint például Nseries, Eseires, XpressMusic vagy N-Gage is bele tudja lopni az emberek tudatába. Szó mi szó a Motorola ismét úgy gondolta, hogy ismét divatmobil rangba emel egy készüléket. A Motorola MING A1600-at ezúttal Cartier öltöztette félig arany félig pedig műkrokodilbőr köntösbe. A 867 dollár körüli áron érkező készülék tudása terén teljes egészében az eredeti A1600 tudását csomagolta át. A 98,9x53,5x19,6 milliméteres és 128 grammos készülék 2,4 hüvelykes, 240x320 képpontos érintőkijelzőt, microSD kártyával bővíthető 27 MB belső memóriát, EDGE átvitali képességet, GPS vevőt és sztereó Bluetooth modult kapott.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés