Hivatalosan szeptember 17-én volt 18 éve, hogy megalapították a kínai Oppo márkát, ezt ünneplendő pedig Oppo Global Community néven közösségi fórumot indítanak, ahol a cég termékeit használók kapcsolatba léphetnek egymással, az Oppo képviselőivel, segítséget kaphatnak, inspirációt nyerhetnek, vagy épp játékokban vehetnek részt. A dolog nem újkeletű, az Oppo testvérmárkája, a OnePlus hosszú évek óta csinál hasonlót.
Az Oppo közössége lehetőséget kínál majd a felhasználóknak, akik belépnek a terméknagyköveti programba (Oppo Product Ambassador Program), hogy hamarabb kipróbálhassanak egyes technológiákat vagy termékeket. Az O-Chat nevű platformon a felhasználók egymástól kérdezhetnek, a Lifesetter nevű program pedig inspirálódni segít majd. A marketingmáz alatt a kezdeményezés haszna az lehet, hogy az említett csatornákon a cég saját ügyfélszolgálatának szakértői is jelen lesznek, így szakszerű segítséget kaphatnak azok, akik problémájukkal fordulnak oda.
A 18. születésnapot még azzal ünnepli a cég, hogy bejelentette 2500 szervizpontjuk közül 900 ezentúl minden hónap tizedik és tizenkettedik napja között exkluzív akciókat kínál majd a közösség tagjainak világszerte 24 országban, például kedvezményes árú hardverjavítást vagy ingyenes szoftveres segítséget. Ezeken kívül közzétettek négy videót arról, milyen jó az Oppónál dolgozni, spoiler: a megszólalók szerint nagyon.