Palm: Nő a veszteség, de jön a Pré

A Palm hivatalosan is beszámolt az elmúlt negyedéves eredményeiről, mely a várakozásoknak megfelelően csökkenő bevételekről és növekvő veszteségekről szólt. Az immáron 95 millió dollárra rúgó negyedéves nettó veszteség hátterében egy év alatt 71 százalékkal 312 millióról 90,6 millió dollárra zuhanó árbevétel áll, melyhez 833 ezerről 482 ezerre mérséklődött eladott készülék darabszám is tartozik. A helyzet egyáltalán nem tekinthető rózsásnak, bár Ed Colligan, a cég elnök-vezérigazgatója megerősítette, hogy a Palm Pré és a webOS a terveknek megfelelően még a második negyedév során piacra kerül, melyre mintegy megváltóra tekint a vállalat.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Palm

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés