Rázható Dockers reklám iPhone-ra

A játékokban elhelyezhető reklámok alapötlete nem újdonság és megfelelő integráció esetén nem is zavarja a játék menetét. Bizonyos „mászkálós” számítógépes játékokat például kifejezetten életszerűvé tesznek az épületeken és útszéli táblákon elhelyezett hirdetések, melyek nyilván tetemes hasznot hozhatnak a játékok fejlesztőinek. A San Francisco-i székhelyű Dockers nemrég arról számolt be, hogy az Apple iPhone multimédiás képességeit és gravitációs szenzorát kihasználva olyan interaktív reklámot készített, melyek rázással aktiválható. Sherri Phillips, a Dockers igazgatóhelyettese szerint a mobiltelefonos játékokban elhelyezett reklámok egyelőre még nagyon újszerűek, de cége folyamatosan kutatja az olyan költséghatékony, interaktív reklámlehetőségeket, melyek közvetlenül a célközönséghez juthatnak el. A „Shakedown 2 Get Down” interaktív reklámanyag bizonyos iPhone játékokban lesz megtalálható szintlépéskor, illetve az alkalmazás kezdetekor vagy lezárásakor.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés