Reklámra éhesek a Symbian felhasználók

Az Egyesült Államokban végzett felmérések szerint a Symbian készülékek tulajdonosai 2,7-szer annyi hirdetésre kattintanak, mint az iPhone vagy Android alapú készülékek felhasználói. A Smaato által készített kimutatás 40 reklámcég összesen több mint 6 milliárd áprilisi mobil hirdetésének adatait dolgozta fel, tehát mindenképp reprezentatív kimutatásnak tűnik. Kevin Tofel, a GigaOM munkatára szerint a dolog hátterében a Symbian platform kiforrottsága állhat, ahol a reklámok integrálása sokkal hosszabb múltra tekint vissza. Habár az arány rendkívül magasnak tűnik, nem szabad elfelejteni, hogy a Symbian alapú modellek részaránya az Egyesült Államokban szinte elhanyagolható. A Smaato felmérése ugyanakkor arra is rámutatott, hogy a zárt rendszerű, hagyományos mobilok tulajdonosait is érdemes megcélozni, hiszen sokkal fogékonyabbnak tűnnek a mobil hirdetésekre, mint a BlackBerry, Android, webOS vagy Windows Mobile alapú készülékek felhasználói.

Előzmények

Hirdetés