Sony Ericsson és az NTT DoCoMo

A Nikkei üzleti napilap források megjelölése nélkül közölte, hogy a Sony Ericsson idén nyáron mutat be utoljára exkluzív NTT DoCoMo készülékeket, majd a cég a kínai, európai és amerikai piacra helyezi a hangsúlyt. Az értesülésekkel kapcsolatban sem a Sony, sem pedig az Ericsson nem kívánt nyilatkozni. A japán-svéd vegyesvállalat szóvivője Toshiyuki Kawamura arról számolt be, hogy cége valóban tárgyalásokat kezdett az NTT DoCoMo-val, de ezek a tervezett készülékek felülvizsgálatával kapcsolatosak és nem a gyártás leállításáról szólnak. Kawamura hangsúlyozta, hogy a Sony Ericsson továbbra is elkötelezett a japán piac iránt és sem a készülékek számának csökkentése, sem pedig a gyártás leállítása nem szerepel a cég tervei között. Japánban a 127 millió lakosra 100 millió készülék jut, mely arányaiban nézve kevesebb, mint hazánkban, ám a szolgáltatók komoly külsővel és belsővel kapcsolatos előírásai rendkívüli mértékben megköti a gyártók kezét. A piaci verseny áldozata lett a japán Sanyo is, mely mobiltelefonos részlegét a Kyocera vette át, míg a Mitsubishi múlt héten a végleges leállás mellett döntött.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés