Számítógépes játékba kerül bele a Vodafone

A THQ Wireless és a Vodafone megállapodást kötött. Eszerint a cég következő fejlesztés alatt levő játékába - amely a Juiced nevet viseli - bekerül a piros szolgáltató logója, sőt, hat darab Live! telefon is.


THQ Wireless

 

 Aki annak idején sokat játszott, az találn emlékszik a klasszikus Street Rod című játékra. A Juiced valami hasonló. A Playstation 2-n, X-Boxon és PC-n is megjelenő játéknak szintén az utcai versenyzés a lényege. A játékos zöldfülűként kezdi, autóját saját szája íze szerint pofozgathatja a rendelkezésére álló pénzből. Ez egyrészt lehet technológiai fejlesztés (jobb motor, új gumik), másrészt pedig optikai tuning. Ha a verda megtetszik bizonyos utcai autóversenyzéssel foglalkozó bandáknak, akkor megkérik a játékost, hogy csatlakozzon hozzájuk.

Hogy kerül a képbe a Vodafone? A játékban a versenyző fő kommunikációs eszköze a mobiltelefon. Ezen keresztl tartja a játékos a kapcsolatot a bandákkal, itt érdesül új versenyekről. Amikor valamiféle módosítás történik a járgányon, akkor mindig választhat a versenyző egy új mobilt is, amely értelemszerűen egy Vodafone Live! készülék lehet.

Ha a játék megjelenik, akkor a tervek szerint a Vodafone ügyfeleinek lehetővé teszik, hogy 16 országban letöltsék azt. A Vodafone Live! logo végig látszódni fog a játék alatt. A brit szolgáltató az első, aki marketing célokkal megjelenik egy számítógép programban.

Azóta történt

Hirdetés