Százezer Xoom másfél hónap alatt?

A Deutsche Bank piaci elemzése szerint 42 nap alatt körülbelül 100 000 Motorola Xoom találhatott gazdára, mely habár nem jelent átütő sikert, de azért az amerikai gyártó számára így is jelentős bevételt jelenthet. A piac első Android 3.0 Honeycomb alapú internettáblája február 24-én, nettó 800 dolláros áron debütált az Egyesült Államokban, melyet követően március 27-én kiadásra került a 600 dolláros, 3G modem nélküli variáns is. A Motorola hivatalosan nem erősítette meg az eladásokat, de ha a piaci elemző állítása helyes, akkor a gyártó negyedévente körülbelül 220–230 000 internettáblát dobhat piacra, mely 135–225 millió dollár árbevételt jelenthet. Piaci áttörést tehát valóban nem hozott a Motorola Xoom, de bukásnak sem nevezhető, hiszen a készülék – a telefonoktól eltérően – igen magas, vélhetően 50 százalék feletti nyereséget biztosít.

Hirdetés