A Poco első körben a Xiaomi almárkájaként mutatkozott be Pocophone néven, majd függetlenedett az anyamárkától. Kétszer. Legutóbb tavaly november végén erősítették meg a brand önállóságát és önálló identitását, most pedig bemutatták a Poco új arculatát. Az új szlogen, logó és kabala mellé részletes értelmezési útmutatót is mellékeltek.
A koncepció a Made of Mad, amit így hirtelen sehogy sem tudok úgy lefordítani, hogy esszenciálisan visszaadja, mire gondolt a költő. Majd gondolkodom rajta, egyúttal várjuk a lehetséges megoldásokat. A lényeg viszont, hogy a Poco szerint az általuk megalkotott emotikon újradefiniálja az őrület fogalmát. Merész koncepció. A glória a jóságot szimbolizálja, az antennák (nem szarvak) a szemtelenséget testesítik meg, azt az érzetet keltve, hogy a Poco mintegy telepatikusan képes terjeszteni az őrületet.
A tekintet (a szemek formája) éles kontrasztot hivatott alkotni a jóságot és a jóra való törekvést jelentő glóriával, a száj pedig a Poco szellemes, sziporkázó, vitriolos és elmés voltát hangsúlyozza. Na. Szóval ez az, amit a Poco közölni szándékozik az új logóval. Nyilvánvaló, hogy dolgoztak vele, meglátjuk, a piac hogyan fogadja ezt a szellemiséget és vizuális interpretációt, illetve milyen formában nyilvánul meg mindez a jövőbeni termékek vonatkozásában.