Virtuális hógolyózás igazi nyereményekért az Auchannál (x)

Az Auchan már erősen készül a karácsonyra, ennek pedig az egyik kézzel fogható eredménye az Android és iOS operációs rendszert futtató okostelefonokra letölthető Auchan Kids alkalmazás, amely játékként is megállja a helyét, de ennél többet nyújt, hiszen megpróbál hidat képezni a virtuális valóság és a való élet között.


[+]

A hazánkban nemes egyszerűséggel Hógolyó Csatának hívott játékban valóban hógolyóznunk kell. A Unity motorra épülő megoldás az egyik idén roppant népszerű műfajt erősíti, amelynek külön neve nincs, de valószínűleg sokan találkoztak már hasonló játékokkal, amelyek többségénél nem hógolyót, hanem kosárlabdát kell egy egyre gyorsabban mozgó palánkra dobálnunk. A mechanizmus itt is ugyanez, hógolyóinkkal az áruházlánc promóciójában szereplő kis lényeket kell eltalálnunk, ami nem mindig egyszerű feladat, hiszen a célpontok mozognak, ráadásul némelyik elég messze is van. Három életünk van, veszteni akkor tudunk, ha a madárhoz hasonló apróságok úgy suhannak át a pályán, hogy nem tudjuk ledobni őket. Hógolyóból végtelen van, de érdemes pontosnak lenni, hiszen a találatokért kapott pontszám a hibamentességet díjazza: az első találatért 100, a másodikért 200, a harmadikért 300 pont jár, és így tovább, de a dolog csak addig működik, amíg minden egyes hógolyónk célt ér.


[+]

A pontokat pedig azért érdemes gyűjteni, mert karácsonyig minden héten valódi nyereményeket kapnak azok, akik a legtöbb pontot érik el a játékban. Segítséget jelent, ha az ember valamelyik Auchan áruházban játszik, hiszen a beépített AR-funkciónak köszönhetően bizonyos hátterek előtt gyorsabban jönnek a pontok, illetve lesz egy aranyszínű karakter, ami sokat ér. Ráadásul egy áruházban tartózkodva bármennyi játék indítható, azon kívül viszont csak naponta öt. A játék egyébként nehezedik, 30 ezer pont felett már egész kemény, 50 ezer körül pedig kifejezetten pörgős. Végig kézzelfogható, hogy a játékot elsősorban gyerekek számára fejlesztették, ha elérünk annyi pontot, ami már elég a ranglistára varó felkerüléshez, akkor a szoftver a szülő/gondviselő nevét és telefonszámát kéri el, hiszen ha a csemete nyer valamit, akkor magát a nyereményt a szülő veheti át.


[+]

A főoldalról egy "Történetek" menüpont is elérhető, itt nyolc mesét hallgathatunk meg, ahogyan haladunk előre a játékban és találunk egy hógolyóval különböző színű karaktereket (ezeket úgy nevezik, hogy Wishmiz), úgy válnak ezek elérhetővé. Szintén bármikor megtekinthető a "Ranglista" is, a bemutató írásakor általunk látott pontszámok alapján egyértelműen kijelenthető, hogy a gyerekek milliószor ügyesebbek nálunk, de ettől még nem csüggedtünk el, hiszen a játék nem nekünk, hanem nekik készült. Androidra itt, iOS-re pedig emitt lehet letölteni az alkalmazást.