Warner és Nokia együttműködés

A Nokia és a Warner Bros. Digital Distribution bejelentette megállapodását, amely a népszerű Warner Bros. Entertainment termékeken alapuló minőségi tartalmakat tesz az ügyfelek számára elérhetővé és letölthetővé a Nokia Content Discoverer (tartalomkereső) kliensen keresztül. A klienset már több millió, jelenleg a világ számos pontján kapható Nokia készülékbe építették már be.

A több országot lefedő megállapodás alapján létrejövő Warner Bros. „mobiltartalom- kirakatot” az ügyfelek a készülékükbe épített, a Nokia mobiltartalom-világába illeszkedő Nokia Content Discoverer kliensen keresztül érhetik el. Az S60 és S40 sorozatokra épülő, vezető Nokia készülékekkel kompatibilis Nokia Content Discoverer egy készülékbe épített portál, amelyet már több mint húsz Nokia készülékben megtalálhatunk. Ezek a telefonok világszerte több milliós nagyságrendben kaphatók a vezető mobilszolgáltatóknál és forgalmazóknál.

A Warner Bros. Entertainment csatornát kezdetben egyes európai és ázsiai országok mobilelőfizetői ismerhetik meg, és fedezhetik fel az ott tárolt képeket, csengőhangokat, játékokat és videoklipeket. A kínálatban a világ legelismertebb szórakoztató márkái közé tartozó prémium és akciós tartalmak szerepelnek, többek között a Looney Toons (Bolondos dallamok), a Hanna-Barbera, a DC Comics, a Superman Returns (Superman visszatér), a Charlie and the Chocolate Factory (Charlie és a csokigyár), a V for Vendetta (V, mint vérbosszú), a Dukes of Hazzard (Hazárd megye lordjai) és a Batman Begins (Batman – Kezdődik!).

„A megállapodás kulcsszerepet játszik a Nokia Content Discoverer programban, hiszen kellemes és barátságos vásárlási környezetet biztosít a Nokia ügyfelei számára, akik a világ legnépszerűbb szórakoztató tartalmai között válogathatnak,” mondta Brad Brockhaug, a Forum Nokia, a Nokia globális fejlesztési programjának üzletfejlesztési és csatorna-igazgatója. „A Nokia Content Discoverer tartalom-rendszerünk részét képezi, amelynek célja, hogy több millió előfizető részére könnyebb mobiltartalom-letöltést biztosítson. Ezek az ügyfeleink mostantól kedvenc Warner Bros. tartalmaikkal tehetik egyénivé mobilkészülékeiket.”

A Nokia Content Discoverer „üzleteken” keresztül könnyíti meg a hozzáférést a márkás tartalmak szolgáltatói, a vezető tartalomaggregátorok, és a mobilszolgáltatók által üzemeltett, letölthető tartalmakhoz. A szolgáltatók saját márkanévvel ellátott mobiltartalom-kínálatot hozhatnak létre, így jobban pozícionálhatják tartalmaikat, és márkanevük is szem előtt lesz. Mindez a termékek gyorsabb piaci elfogadását eredményezi. A Nokia Content Discoverer fejlett, beépített tartalom-katalógus metadata cache-sal rendelkezik, amely még kellemesebbé teszi a tartalmak vásárlását, hiszen segítségével az ügyfelek szabadon böngészhetnek a mobil-bevásárlóközpontban található tartalom-üzletekben. A megoldás automatikus tartalomfrissítést, megnézhető és meghallgatható tartalomelőzeteseket, és magas színvonalú tartalomtelepítést is biztosít.

„A Nokia Content Discoverer új csatornát kínál számunkra a Warner Bros. mobiltartalmak terjesztéséhez, ugyanakkor a vásárlóknak is nagyobb kínálatot és könnyű hozzáférést biztosít az egyre bonyolultabbá váló területen” mondta Billy Wright, a Warner Bros. Digital Distribution Global Wireless üzletágának alelnöke. „Bodogan indítjuk el a Nokiával ezt a példa nélküli együttműködést, és örömmel várjuk a következő lehetőséget a közös munkára.”

A Nokia Content Discoverer jelenleg egyes világszerte kapható S60 és Series 40 készülékeken érhető el, többek között az Nseries multimédiás készülékeken (Nokia N70, N71, N72, N73, N80 és N93), a céges felhasználóknak készült Eseries készülékeken (Nokia E50, E60, E61 és E70), a jelenleg Kínában kapható Nokia 5500 és a Nokia 3250 készüléken, és a Kínában illetve és más távol-keleti piacokon forgalmazott Nokia 6131-en. A becslések szerint 2006 végére több mint 20 millió ügyfél rendelkezik majd Nokia Content Discovererrel.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Nokia

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés