Lei Jun, a Xiaomi vezérigazgatója büszkén jelentette be, hogy a 45 milliárd dollár értékű vállalata 2014-ben több mint 61 millió okostelefont értékesített. Nem ez persze az egyetlen igencsak sokatmondó adat, hanem a 2013-as évhez képest elért 227 százalékos növekedés is, ami jól mutatja a cég elképesztő ütemű fejlődését. Ugyanígy a bevételek is ugrásszerűen megnőttek, itt 74,3 milliárd dollár kapcsán 135 százalékos mutatóval számoltak a kínaiak.
Az szintén aligha meglepő, hogy a Xiaomi nemzetközi szinten is kiválóan teljesített, hiszen például 1 millió Mi okostelefon került eladásra Indiában kevesebb mint egy hónap alatt, idén pedig még több piacra fog betörni majd a vállalat. A Xiaomi ráadásul egy új zászlóshajóval is készül, mely január végén kerülhet majd forgalomba, a pénztárcabarát Redmi 2 pedig már hivatalosan is bemutatkozott. A fejlődés a szakértők szerint idén egy kicsit csökkenni fog, ami egyáltalán nem probléma annak fényében, hogy a konkurencia is igyekszik ezt üzleti modellt követni és hasznosítani.