- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
ph Ezúttal a Navi 32 XL és XT GPU-val szerelt videokártyákhoz kaphatunk két, tavaly megjelent programot, amiket egy négyes listából válogathatunk ki.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Malibutomi #23854 üzenetére
Nem írom le, hogy mi a véleményem azokról, akiknél a +3 FPS "agyonverés" vagy "alázás"
Ha az 5-10% minden játékban felmerül, az már valami. De az eddigi DX12-es kollekció vegyes ilyen szempontból. És persze szeretném látni a Warhammerben a 480-at és az 1060-at, mert addig ez az 5-10% is bizonytalan (lehet ez több is, akár).
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #23856 üzenetére
Ez mar nem rossz - mar csak annyi kéne, hogy ezt valamelyik épkézláb játékban lássuk.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz #45185024 #24018 üzenetére
Az 1080 20-25%-kal gyorsabb, mint az 1070, amiben a memória mellett egyéb vágások is vannak. Optimális esetben a 20%-kal lassabb memória 1-2%-kal kisebb teljesítményt jelentene, erre érzékenyebb játékok esetében talán 8-10%-ot. Egy 15-20 játékot felvonultató tesztben 4-7% lehet az átlagos eltérés.
Amúgy beszélj rá egy 1080-tulajt, hogy mérjen párat 10GHz-cel és 8GHz-cel
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #24104 üzenetére
Hmmmm... Ha lehet is kapni rögtön, akkor lehet, hogy nem tökölök tovább...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
nagyúr
Az órajelek még kérdésesek, de az szinte biztos, hogy 470 sebessége a 380X és a 480 között lesz, és ezt a teljesítményt egyik gyártónál sem kapot meg 150 USD-s áron. Ráadásul úgy fest, hogy ennek a kártyának nem is fog konkurenst állítani az nVidia, tehát igazából lehet, hogy ez lesz a fontosabb termék az AMD-nek, nem a 480. A Titan X w/P halo effekt szempontjából egy igen fontos termék (bár szerintem kicsit túl korán jön, egyelőre az 1080 is tökéletes erre a célra), de sokat a 470-ből lehet majd eladni. Csak lehessen kapni
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz menpee #24218 üzenetére
Ez olyan mértékű leegyszerűsítése a dolgoknak, hogy igazából fals
Az egyik oldalon az nVidia rengeteg kutatómunkát fektetett a fogyasztás optimalizálásába. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg olyan eredményre jutottak, ami a teljesítményt nem vagy csak észrevehetetlen mértékben befolyásolja. Emellett kötöttek olyan kompromisszumokat, amik a GPU-k "optimális működési tartományát" szűkítik, és értelemszerűen a szűkítés targetje a DX11-es játékokban fellelhető közös minták voltak. Ebből következően DX12-ben lehetnek kellemetlen meglepetések.
A másik oldalon az AMD a GCN1 óta fejleszti általánosabb irányba a GPU-kat. Ezen általánosítások egy része (még azt is meg merném kockáztatni, hogy nagyobb része) egyáltalán nem szolgálja a játékokban elérhető nagyobb teljesítményt - legjobb példa erre a multiprecíziós ALU, ami komoly hardveres belenyúlás nélkül lehetővé teszi a felezett FP64-es és dupla FP16-os teljesítményt, de játékokban semmire nem megyünk vele. A "CPU-sabb" irányú megközelítésnek az egyik mellékhatása, hogy kevésbé szokványos motorok alatt is nagyobb biztonsággal teljesít jól, úgyhogy bizonyos DX12-es játékokban biztosan előnyben lesz.
Hogy a kettő között hol van a DX12 számára ideális kompromisszum, az véleményes. Szerintem közelebb az nVidia mutatóihoz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #24227 üzenetére
Ha igazak a leakelt órajelek, akkor a 470 előnye a 380X-hez képest 20-30% lesz, függően attól, hogy hol lesz az átlagos órajel a power függvényében. Gyanítom, hogy a memória órajel csökkentése jobban fog fájni, mint az alacsonyabb core órajel vagy a -4CU.
(#24228) Zsébernardo: jól értem, hogy az hatalmas a gondod, hogy a 480 3-5%-kal lassabb a 390X-nél? R U serious?????
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz M@rdel #24237 üzenetére
De, valószínűleg lesz némi változás a DX11-ben látott status quo-hoz képest. Arra utaltam, hogy ha a Pascal megkapná azt a rugalmasságot, amivel a GCN rendelkezik, az valószínűleg nem járna túlzottan nagy fogyasztás-növekedéssel.
(#24236) Zsébernardo: a linkelt táblában az OC-s 480 1%-kal gyorsabb a 390X-nél, a sima meg 2%-kal lassabb. Van olyan teszt, ahol valamivel többel. Ez felhasználói szempontból a "totálisan k***ára tökmindegy" kategória, mert vakteszten az életben nem mondod meg, hogy melyik a gyorsabb. Nem értem, minek ezen ennyit rugózni - oda jött a kártya, ahová ígérték.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz MK VII #24317 üzenetére
Honnan veszitek ezt az IGP szintet? Nem csak Neked szól, sok más embertől is olvastam ezt - ezek a kártyák még mindig 2-3x gyorsabbak, mint a jelenlegi leggyorsabb IGP, ami amúgy egy sokszáz dolláros Intel CPU-ban csücsül, és várhatóan csak BGA tokozásban lesz elérhető. A leggyorsabb AMD-s IGP-knél az RX460 még ebben a kriplisített formában is 3-4x gyorsabb lesz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz MK VII #24334 üzenetére
Ebben az esetben még elég távoli az a jövő, kivéve persze, ha a forint drasztikusan esik. Hamarosan pontosan kiderül, mennyi lesz a 460, de eddig 100-110 USD-ről volt szó, abba a kategóriába pedig eddig is elég alacsony teljesítményszint érkezett - de miután IGP téren jó ideje csak az Intel lépked előre, az meg nem a budget vásárlóknak szól, igazából nem változott semmi. Egyelőre nem látom a 100 dolláros árszintet az IGP-k szintjére degradálódni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz sakal83 #24377 üzenetére
A 460nal nem csak az ara a problema hanem a hasznalhatosaga is. Ez a vga jatekra alkalmatlan egy atlagos pcsnek is
Ez abszolút nem igaz. Az a mondás sokkal jobban közelíti a valóságot, hogy a tesztoldalak többsége alkalmatlan egy ilyen teljesítményű kártya letesztelésére, mert képtelenek hozzáigazítani a beállításokat. A 750Ti-vel is, a 370-nel is meg a 950-nel is lehet teljesen jól játszani - ebből következően lehet a 460-nal is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz sakal83 #24387 üzenetére
A 380 jelentősen drágább - 150 USD alatt nem láttam sehol, de jellemzően inkább 180-200, azzel szemben a 460 110 és 140 között mozog. Az itthoni nagyker / kisker árazás alapján nem lehet az AMD termékstratégiáját megítélni.
Ettől függetlenül ez a product launch egyelőre elég fájdalmas, bár ha igaz, hogy megint a crypto-minerek viszik el a készleteket, akkor rövid távon anyagilag jó lehet az AMD-nek.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Televan74 #24519 üzenetére
Két Vegáról szólnak a legendák. Kiindulva a GP106 és a Polaris 10 arányaiból, a GP104 ellen egy 350-370mm2-es lapka kellene, hogy jöjjön, a GP102 ellen pedig egy 540-580-as. Ezen a HBM2 javíthat (a Polaris 10 elég sávszél-limites), meg persze van még ki tudja, hány faktor, ami módosíthatja, de alapvetően kivitelezhetőnek tűnik a dolog.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz füles_ #24598 üzenetére
Ez nem így van, a fő ok az órajel-növekedés (ami mind a kapacitást növeli, mint jobb hatékonyságot ad, mintha az egységek számát növelnéd), valamint az, hogy a Hawaii-ban a 64 ROP és az 512-bites memóriabusz miatt már nem a backend volt a szűkebb keresztmetszet. A Polaris durván 5-10%-kal javult architektúrában (azonos egységszám mellett) a Tongához képest.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz velizare #24603 üzenetére
Persze, hogy /játék alapon jobban szór, hiszen minden játékban mások a szűk keresztmetszetek. Az eddigi saját elemzéseim arra utaltak, hogy az átlagos differencia 5-10% között lesz, és örömmel látom, hogy Wolfgang tesztje ezt megerősítette
Köszi az utalást btw., nem láttam ezt a tesztet eddig.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Hááát... Én most otthagytam a tálcán, hogy mérje a kártya hőmérsékletét egy bench után idle-ben, és onnantól ha egy alkalmazásban scrolloztam, akkor 3 másodpercenként bakugrások voltak. Mellesleg folyamatosan 5-6% CPU-t evett. Ráadásul 40 perc mérés után azzal szembesültem, hogy a mérés elején 44 fok volt a maximális hőmérséklet, 40 perc után már csak 39 fok. Ez ám a haladás! Szóval egyelőre a Wattmant piszkálja bottal, akinek olyan a hajlama
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz #45185024 #24758 üzenetére
No persze, a custom PCB miatt képtelen megjegyezni a mért hőmérsékletek közül a maximumot, nem? Meg azért van hozzá olyan frenetikus UI, hogy amikor a grafikonokon scrolloz egyet, akkor minden más megakad - de még akkor is, ha nem is látható az alkalmazás. Ez önmagában nem dealbreaker (már csak azért sem, mert már van Afterburner Polaris-támogatással ), de amikor az AMD szoftveres támogatásának minősége szóba kerül, akkor bizony az ilyeneket is bele kell kalkulálni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz stratova #24839 üzenetére
Az üresjárati fogyasztás az konkrétan a legjobb, csak tényleg üresjáratban kell mérni. Nekem az egész gép idle-ben, deaktivált kijelzővel 36W-ot fogyasztott a 750Ti-vel, 38W-ot a 950-nel, és 32W-ot a 460-nal. A desktopon 34 és 42W között ugrál, mert időnként felmegy egyik / másik / mindkettő órajel.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz #85552128 #24905 üzenetére
Öhm... A 24TF 16-bites powa' az a 64 CU mellett 1500MHz-es órajelnek felel meg. Az 512Mbit/sec-es sávszélességet tekintsük elírásnak, de az 512MB/sec is nagyon kevés. És akkor emellett 225W-os TDP.
Lehet, hogy ez nem pont ilyen leszPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Hmmm, én azért szívesen megnéznék egy olyan mérést, ahol a CPU és a GPU FPS egymás mellé van téve. Mekkora lehet a különbség közöttük? Puszta véletlen lenne, hogy a PresentMon ugyanúgy 25%-os sebességnövekedést mutatott a DOOM-ban az OGL és a Vulkan között RX 460-on, mint a többi site-okon?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Mit értesz képátlapolás alatt? Egy CPU-frame-ből több GPU-frame-et állít elő, releváns különbségekkel? Ha igen, milyen sűrűn csinál ilyet?
Ill. továbbra is az lenne az érdekes, hogy egymás mellett kellene látni a két mérés eredményét.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Jó, tehát akkor, ha jól értem:
- Ha van 8xTSAA, akkor a presenteket a compute parancslista küldi, és a PresentMon pontosan 0 frame-et fog detektálni
- Ha nincs 8xTSAA, akkor nincs compute listás varázslás, és a PresentMon helyes eredményeket ad visszaMagyarul, ami mérés készült a DOOM-ról PresentMonnal, az mind helyes, mert ami nem lenne helyes, az 0 FPS
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Akkor ez továbbra sem világos. A CPU és a GPU oldalon mért FPS között csak akkor lehet különbség, ha nem ugyanannyi a CPU oldali presentek száma, mint a GPU oldaliaké. Ez csak akkor lehet, ha a GPU eldob frame-eket és / vagy olyanokat is megjelenít, amihez nem volt CPU-oldali present. Csinál ilyet a Vulkan renderer?
A frame-time-ok persze shiftelődhetnek ide-oda, és emiatt valóban jobb lenne a GPU-oldalt látni, de az átlagos FPS tekintetében nem szabadna eltérésnek lenni.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
OK, tehát akkor régen nem volt 1-2% különbség sem a CPU és a GPU present között. Miért jó extra presenteket csinálni compute futószalagból - ha a scene nem változik alatta, akkor miben lesz más a kép?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Tehát akkor összefoglalva: azáltal csökken a késleltetés, hogy a képkocka számításának megkezdése a GPU-n azelőtt történik, hogy a CPU elkészült volna. Ez mondjuk vet fel problémákat, de ezen lépjünk túl, el tudom képzelni, hogy egy 60 FPS-sel futó hajszimulációban nincs jelentőségük. Az is világos, hogy a mindenféle varázslások eredményeképpen a GPU-ra jutó számítási feladat rövidebb lesz.
Ellenben:
- Ha a GPU frametime rövidebb, mint a CPU frametime, akkor vagy CPU-limit van, vagy tudna gyorsulni a GPU is
- A GPU nem jelenít meg több frame-et, mint amit a CPU kiad, csak másképp lesznek időzítveUgye?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
Dehogynem. A teljes mérési idő alatt ugyanannyi frame van, tehát csak annyi történik, hogy ugyanaz a mennyiségű msec másképp oszlik el ugyanannyi frame között. A példád úgy lenne helyes, hogy 1000/(2+2) vagy 1000/(3+1).
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Televan74 #25147 üzenetére
Az RX480 lehet, hogy jó termék (mert jól van árazva), viszont a Polaris 10 nem egy kimondottan jó GPU. Állítólag drága a 14nm, szóval lehet, hogy nem olcsóbb gyártani, mint a Hawaii-t. A fogyasztása meg sokkal jobb, de nem lépett többet előre, mint a konkurencia, tehát a hátrány továbbra is megvan. Ha pedig nem lenne üveghangon hajtva, akkor a sebessége nem lenne versenyképes. Ezen még bőven van mit csiszolni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #28215 üzenetére
A bottleneckek megvannak, a magasabb órajel és a uarch javulás kompenzálja őket. 64 ROP-pal cca. 20-25%-kal lenne gyorsabb a Polaris 10.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz #45997568 #28219 üzenetére
Az órajeles nagyon egyszerű - ha 20%-kal megnöveled mind a core, mind a memória-órajelet, akkor 19-20%-kal több teljesítményt kapsz, gyakorlatilag minden uarch-on (ha nincs CPU-limit, persze). A két domain aránya már nem ennyire egyértelmű, viszont az órajel-növekedések jellemzően alacsony mértéke miatt kevés lesz a tévedés, ha mondjuk 80-20-szal számolsz.
Az egyes komponensek hozzáadott értékére van egy régóta polírozgatott modellezőm, elég tűrhető eredményeket ad, de csak sok játék átlagában. A 20-25% innen jön.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Nem akarom elrontani a szórakozásotokat , de én elég egyszerűnek látom ezt a sztorit. Kb. a következő eseteket lehetnek:
a) Játék, ami HBCC aware
b) Játék, ami nem HBCC aware, de egyszerűen fogja fel a streamelést, és teljesen a WDDM / driver hatókörbe utalja a takarítást
c) Játék, ami egyéni memória-allokációs stratégiát használ
d) Játék, ami egyéni memória-allokációs stratégiát használ, és ehhez a VGA fizikai memóriaméretét is tekintetbe vesziAz a) és a b) esetekkel nem lesz gond. A c) eset nem tudom, életszerű-e (vagy csak a d) van), de az ilyeneket jó eséllyel egyszerű profilozással meg lehet oldani. A d)-knél egyedileg meg kell vizsgálni minden játékot, és valamilyen megoldási javaslat kell a drivertől az allokációs stratégia "átverésére". Ez biztos nem fog minden esetben flottul menni, főleg nem az elején - annyi a szerencse, hogy a 4GB fizikai memória számos egzotikusabb megoldásnak elég (ie. a 2 évnél régebbieknek szinte mind), ezért kevés esetben fog komplikált célmegoldás, esetleg game patch kelleni. De az szinte biztos, hogy lesznek ilyen esetek.
Kb. ennyi.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #28943 üzenetére
10 jön a cucc x-én
20 ne károgj, meg lett mondva hogy x-én jön
30 ne jósolgass, várd meg a hivatalos bejelentést
40 na jóvan most örülj b**meg hogy igazad lett
50 goto 10én kérek elnézést...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz SaGaIn #28954 üzenetére
Újraolvastam, hogy mit írtam, mert annyira másra válaszoltál
Ez a hsz elsősorban az itteni közösségnek szólt vicces tükör jelleggel, nem az AMD-nek. És nem írtam volna meg, ha a 10-20 sorok nem olyan markánsan istenbiza' formában jelennének meg rendszeresen.
A GPU-fejlesztőknek amúgy mi köze az egészhez? Az itt is látható prolémák elsősorban kommunikációs jellegűek, másodsorban pedig menedzsment. Fogalmunk sincs, hogy a tényleges technológiával foglalkozó emberek mit terveznek, mit mondanak, ill. hogy mik az elvárások feléjük. Mi csak a felső réteget látjuk.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz arabus #29264 üzenetére
Ez a guru3d-s grafikon hemzseg az ordas marhaságoktól (750Ti - 92W, csak hogy egyet említsek), inkább olyan oldalakon érdemes nézelődni, ahol ténylegesen a kártya fogyasztását mérik (TPU, Tom's H, hardware.fr, stb.). A 185W-os TDP-be egyébként kb. beleférne a kártya az 1340-es boost órajellel, az 1360-1380-ig megemelt variánsok játéktól függően belenyalnak a 200W-ba is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz wjbhbdux #29461 üzenetére
Két apró megjegyzés - ETH / ETC alapon, de gondolom, más "valutákra" is igaz lehet:
- A Pascal-os GPU-kon már egész tűrhetően lehet bányászni - nem olyan jók ár / teljesítményben, mint a Radeonok normál árak mellett, de mondjuk egy 100-110e FT-ért vesztegetett 570-nel már kb. versenyképesek
- Ha megmarad (vagy főleg, ha növekszik) a jelenlegi trend a difficulty-ben, akkor most bányászásra venni VGA-t hatalmas pofon a sz**nakPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz arabus #29465 üzenetére
No igen, ezek a szép álmok. A valóságban:
- Az a kisebb gond, hogy a 2 hónap közelebb van a 3-hoz, ha minden költséget hozzáveszel (kíváncsiságból kiszámoltam, egy 4db 570-ből álló rig ára 80 nap alatt jön vissza jelen difficulty és árfolyam mellett)
- A fő baj viszont az, hogy pl. az ETH / ETC esetén a difficulty átlag 60%-kal nőtt eddig havonta (és most, hogy booming van, ez nyilván jobb nem lesz). Ha ezzel korrigálod a hozamot, akkor a VGA-k ára meg sem térül, mert kicsit több, mint 4 hónap múlva kevesebb coint termel a rig, mint amennyi áramot fogyaszt. Ezalatt a beszerzési költségének a felét hozza vissza.Persze ha jó időben átállítod másfajta coinra, akkor abból kijöhet valami, csak ahhoz szerencse kell (ie. mint ha januárban elkezdesz ETH-t bányászni), szó sincs garantált hozamról. Szóval, ahogy a bitcoin esetén, most is gold rush van, és jól csak az jár, aki korábban szállt fel a vonatra.
(#29470) Yutani: igen, én is ezt néztem. Kezdj el vele számolni.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Pont ezt írtam én is, csak olvasd hozzá a megelőző mondatot ahhoz, amit idéztél A sok dellához korán kell felszállni a megfelelő vonatra, ahhoz meg szerencse kell. Vagy persze pénzügyi zsenialitás, de az egy kicsit ritkább.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Petykemano #29778 üzenetére
1024-gyel csak a byte-ot váltjuk. Ill. a HDD / SSD gyártók már azt sem
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
- Matrox Millenium G450 PCI 32MB VGA/DVI retro videokártya
- AIO Vízhűtéses NVIDIA RTX 2080 SUPER ?? Igen!! Igazi kuriózum eladó csak itt!! - Beszámítás: OK
- NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- ASUS ROG STRIX 3080 10GB V2 White/fehér LHR