- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Két új Motorola fülhallgató is készült a három Edge 50 mellé
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új HMD modell bukant fel
Hirdetés
-
Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
it Minden működését le kell állítsa a Worldcoin Hong Kongban a hatóság utasítása alapján – a személyes adatok és a magánszféra kapcsán felmerült aggályok miatt.
-
Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
gp Az elért eredményeink természetesen megmaradnak, a programokat kedvezményesen meg is vásárolhatjuk.
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz evilskati #196440 üzenetére
Ha kihagy a hajtás mikor kattan akkor nem lehet a monoblokk, annak nincs szerepe az erőátvitelben. ...ha nem a lánc akkor a szabadonfutó reteszelése lesz. Egészen biztos kihagy olyankor, vagyis előre, a terhelés irányába moccan a terhelt hatókar?
#196441balintbaba...valami autó után stréherezve neki kell futni vagy hatvannal, hogy menj fel legalább harmadáig lendületből, aztán kiállva adni neki ami kifér a csövön ...csak nehogy jöjjön a vonat közben.
jjeahh...nem gyenge a csaj, hanem nincs szokva a terepen szükséges váltakozó terheléssel, lassú kacsázással, nyomvonal keresésével, akadályok kimozgásával. Hosszúba lehet te sem bírnád félórákig tartani a feszes tempót ugyanazon a terhelésen...én legalábbis azt (sem ) nem bírom. A Strava, mint minden méricskélés, természetesen ösztönöz engem is mint mindenkit, az ilyen összeméregetés viszont inkább ilyenkor, pihenten és unalmamban szokott érdekelni. ...máskor a saját tempón túl hajtani magam inkább ront a kerékpározás élményén mintsem javít, eléggé hajtom így is magam, saját tempóban is.
#196443flash-...feledzeni magam talán még menne, de alázatosnak is lenni ráadásul?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
evilskati
aktív tag
válasz evilskati #196479 üzenetére
Úgy tűnik, hogy végül megoldotta a problémát a monoblokk kiszedése, befújása wd40-el, majd visszaszerelése. Persze az is lehet, hogy más jellegű volt a probléma, és ahogy használtam megszűnt, de miután a fentieket megcsináltam, a következő úton kattant párszor, és azóta nem csinálja.
-
Alf65
csendes tag
válasz evilskati #198842 üzenetére
Csak egy apróság, remélem mindenkinek rémlik még, úgy hívják:
KRESZ
47. § Teherszállítás [link]
De hogy ne kelljen senkinek ÚJRA végigolvasnia (újra, mert a vizsgára ugye mindenki megtanulta az egészet):
OLDALRA a rakomány nem nyúlhat ki.
Elméletileg.
A kilátást nem akadályozhatja.
Márpedig ha túlnyúlik, akkor a tükör felejthető.
Vagyis kizárólag a rendőrön múlik, hogy megbüntet-e.Okos pilóta alagútban nem katapultál.
-
sebgutkopf
őstag
válasz evilskati #202436 üzenetére
Köszönöm a megerősítést!
+ Toobee + Alg + 6030D + FritzyPont így gondolom ahogy ti is, oda nem kéne bemennie a bringásnak. Ilyen helyzetben én is azt tettem mint bringás, hogy beállok a sáv közepére és haladok vele. Míg amikor a felvázolt helyzetben autós oldalon vagyok egyszerűen nem értem mi játszódik le a fejében azon kívül, hogy valószínű derogál elveszíteni a keményen kiérdemelt lendületét, cserébe pedig lehetetlen helyzetet teremt.
-
MPowerPH
félisten
válasz evilskati #205856 üzenetére
Szerintem ezt idoben kellene nezni, nem kilometerre. 4 oran at nem tudok futni, de lazan letekerem.
Ez a mondat a kulcs, ezert irtam, hogy kicsit atfordult.
"Már rég nem ott tarunk, hogy egy lusta disznó-e, akit motor is hajt, hanem hogy mekkora lúzer már az, akit nem. "
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz evilskati #205871 üzenetére
Ez a magyarazat teljesen megallja a helyet. Sot, a bike parkos pelda is, hogy gyorsabban vissza erj a csucsra. Bar szamomra erthetetlen, mert alt. ilyen helyeken felvono van, vagy autoval hordjak oket.
Na meg aki 2 milla helyett kepes ujabb 1 millat szanni erre a pluszra, az tegye meg. En nem engedhetek meg ilyen draga sporteszkozt.Egyebkent meg, bedobom a bicajt az autoba, asszony felvisz a hegyre, es lejovok. Es ha ugy akarom, akkor asszony lent osszeszed, es vissza visz.
Sot, ha bicajozni megyek, ugy szervezem, hogy sehova ne kelljen rohanni. Meg is orulnek, ha fix idom lenne egy korre. Mar most stopoltam a Szombat-Vasarnapot, szezon vegen nincs kerdes, mire jut ido.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz evilskati #213319 üzenetére
Gyorszáras tengely pont olyan mint a menetes, csak nincs menet rajta és hosszában lyukas, vagyis egy cső, melyben ott figyel a gyorszár...vagyis igen tehetsz. Ami a tárcsás agy felnifékes perembe fűzését illeti, szerintem lehet, hisz ha papucs szélesség jó akkor csak a felni számít, melynek kell legyen fékezhető felülete...ugyanakkor jó hülyén néz majd ki, de hát egy menetes aggyal szerelt bringán talán ez a legkevesebb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz evilskati #213321 üzenetére
rádobok egy tárcsát, hadd csillogjon-villogjon....na aztán akkor fog igazán hülyén mutatni, de hát ha lúd akkor legyen kövér, nem?! ...felszigszallagozhatnál már egy kamu féktestet is hadd szóljon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Steady74
addikt
válasz evilskati #216169 üzenetére
Így vagyok én is ezzel. A hátizsák alatt állandóan beizzadta a hátam, így meg tök kényelmes, hogy a csomagtartón ott van a kétoldalas táska. Pláne tavaly óta fontos ez, rétes túrára szoktunk járni a zasszonnyal: Gödön vagy egy remek rétesház, nekünk ajtótól ajtóig 20km, vissza megint, és a megvásárolt réteseket a táskában visszük haza. Igaz a rázkódástól kicsit összelapulnak, de annyi baj legyen. Csomagtartó+táska hasznos nálunk nagyon.
-
addikt
-
GAbre
veterán
válasz evilskati #218683 üzenetére
Én már nem tudom,nem hiszem.De 1 biztos rohadtul nem miattam alakult ki.Másnál nincs,amennyire tudom.És ha még így is lenne szervízbe,csak ráhúztak volna,ha ennyiből állna.
De szerintem ez a 3 külön életet él.1ik erre,a másik arra ferde.Legalábbis ahogy állítottam váltót a 2 szélső így meg másik úgy ferde még most is.Avatar
-
senior tag
válasz evilskati #243419 üzenetére
Szerintem jól van így ahogy van, a nyereg nem tud leesni a csapokról a tárcsa miatt.
De mivel csak egyik oldalról szorítja a tárcsát, így el tud mozdulni picit a csapokon, hogy igazodjon a tárcsához (valami ehhez hasonló [link])
De sohasem szereltem ilyet, csak okoskodom a képek alapján.Путин, иди нахуй!
-
Speedy007
őstag
válasz evilskati #247954 üzenetére
inkább le vágom majd csak abban a dilemmában vagyok hogy egyedül ezt találtam hogy jó lesz e hozzá Sunrace FCM800
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz evilskati #273248 üzenetére
Merrell sem a régi, a bakancsom még jó pontozást kapott a hardcore túrázóktól is anno, de ma már hasonlót sem gyárt, már inkább a dizájn a fontos nekik is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz evilskati #273248 üzenetére
Kényelmes, puha, rohadt kényes. Nagyon könnyen koszolódik, aszfalton fasza, de már enyhe terepen, döngölt földúton is nagyon frusztáló, igaz az enyém aszfaltos lifestyle verzió, de ennyire nem szoktak azok sem gázak lenni terepen. Egyszer túráztam benne 7 kilóméterecskét sziklás ágas terepen, na ott már életveszély . Amúgy ezeket a lyukas dudorokat a terepes ON cipők talpán nem tartom jó ötletnek, állandóan arra kéne figyelni, hogy nehogy valami beleakadjon és leszakítsa, miattuk b*romira instabil is a cipő, nem lehet megbízni benne, ezért óvatoskodsz és lelassít. De lehet csak nekem nem való, hozzá képest a Vibram talpas olcsó S-Karp cipőm is megváltás. Vizes aszfalton is borzalmas amúgy, gyakran annyira csúszik, mintha tükörjég lenne. Szóval ez száraz és tiszta aszfaltra való, ott muris tud lenni ez a teleszkóp érzés, mert nagyon rugózik, csillapít . Ami még gáz, az a gyári ragasztás a talpán, ha picit kirakod napra száradni, a melegtől perceken belül leválik az egész . Én leszedtem róla és normális cipőragasztóval újraragasztottam, azóta okés, de ezzel a cipővel már biztosan nem fogok semmi "extrémet" csinálni, megtartom divatmajom bevásárlócipőnek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz evilskati #273255 üzenetére
Érdekes amit írt jjeahh. Elhiszem, hogy az utcai cipő nem jó, de ott van Takács Krisztián Csipi ultra terepfutó, aki 1.5 éve csak ON-ban fut. Nem olyan régen lefutott egy aszfaltos ON cipőben 300km-t 14
000m szinttel a Börzsönyben ( Dupla Kör ). Itt a videós beszámoló róla, 58. perctől beszél a cipőről
Ha valakit nem lehet megvenni és lehet hinni a véleményének az Ő[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz evilskati #273844 üzenetére
Én már nem szórakoznék kónuszos agyakkal, bár ha úgy vesszük az egész biciklin már csak ipari csapágyas alkatrészek vannak.
Amikor váltottam a kerekeket újra akkor már csak ipari csapágyas volt ami szóba jöhetett nálam.
Szerintem használd így ameddig elmegy, ha tönkremegy akkor meg vegyél két normális iparis agyat (pl. Novatec) és fűzesd át. Még mindig olcsóbb lesz, mint két normális kerék. De ha van rá keret akkor nézegethetsz Mavic vagy DT szettet is. Sajnos a kónuszos agyak már csak ilyen alsó polcos alkatrészek, így nem is ügyel egy gyártó sem, hogy normális por- és vízvédelem legyen bennük. Múltkor számolgattam mennyibe kerülne egy normális első és hátsó kerék (DT rozsdamentes küllőkkel és DT réz niplikkel) és olcsóbb lett volna mint a Mavic szett. Végül találtam magamnak megfelelő gyári szettet is, így nem lett az építésből semmi. Egyedül annyi hátrány lehetett volna, hogy nehezebb lett volna mint egy gyári kerék, ahol egymáshoz tervezik az alkatrészeket. Viszont a gyári kerekekkel meg az a baj, ha speciális a küllő például, akkor nehezen vagy sehogy sem lehet pótalkatészt szerezni egy idő után (pl. speciális aero küllők outi kerekeknél).
jjeahh: Kezd megtörni a jég, mert már kapni ipari csapágyas Shimano agyat is, ebike miatt már van ilyen gyári kerék. Pontos típusszámot nem tudok, azt hiszem MT5xx valami.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest