- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Bati0501 #141349 üzenetére
Trek Madone 3,1 Ez még nem is full 105, és szvsz a full 105 se ér 250-et a használt piacon.
(#141336) Bati0501 Azért egy De Rosa 11 sebi super recorddal az elég kemény szint, annál feljebb max. a 12-es campa van
(#141325) Fall-N Ne keverjük már a szezont a fazonnal. Az olasz nem fordított menetes, hanem sima jobb menetes és amúgy nagyobb is 36mm a az átmérő. Angol esetén a hajtásoldali csésze bal menetes.
Az integrált esetén meg simán csak megfelelő spacert kell berakni. 68mm-nél keskenyebb csapágyház nem nagyon van, országúti esetén csak 68mm-es angol és a 70mm-es olasz támogatott. Létezik orosz 70mm-es angol, ott shimano esetén montis csapágyat kell rakni az outi hajtókarhoz.
-
őstag
válasz Bati0501 #141349 üzenetére
a használt karbon vázakkal csak nagyon óvatosan, mert főleg az olaszokból nagyon sok a sérülten behozott, majd itthon sufniban javított váz, amik később tuti megint törnek majd.
sajnos többel találkoztam már idén, közte egy újként eladott Pinarello-val is“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
xy.zsolt
őstag
válasz Bati0501 #141381 üzenetére
Jól gondolod. Én csak arra reagáltam, hogy mikor mélyen piaci ár alatt hirdetnek valamit az nem jelenti egyértelműen, hogy jó vétel. Pont az említett groupset-re kell odafigyelni használt bringa vásárlás esetén...mert ha új kell annak borsós ára lesz.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bringasisti
őstag
válasz Bati0501 #141466 üzenetére
Szerintem most nem tudom a kocsi vagy a bringa példára gondoltál, egy ilyen érték esetén érdemes venni ha nem akar rossz üzletet kötni valaki. Ész nem kell hozzá, egyszerű mint a faék. Ha kicsit veszel 10 milláért megkérdezed a márka képviseletét hogy mit kell mérned, a bringa esetén a vázon végig húzod és ahol talpalták a csövet ott kiugrik a műszer a kezedből.
BENEFON DELTA--------N8
-
Fall-N
veterán
válasz Bati0501 #155536 üzenetére
Komplex a probléma. Mindkettő szennyez csak máshogy. Bár az olaj termelése és finomítása is szennyez, nem csak az áram termelése. De az tény, hogy mindig azt vizsgálják csak, hogy az autó mit bocsájt ki vagy mit nem. Meg az előállításuk is szennyez, meg a tartozékaik is. De ott a gumi amin gurul, azt is le kell gyártani. Akkor lesz ez teljesen tiszta, ha 100 %-ig újrahasznosított anyagokból és tiszta alternatív energiával termelt árammal lesz töltve. De az is előrelépés, hogy nem kellene a kipufogógázt szagolni.
[ Szerkesztve ]
-
gabro0
őstag
válasz Bati0501 #157823 üzenetére
Drága és sokat lehet rajta keresni
Mindemellett könnyebb ugyanolyan felnimagasság mellett, sőt bizonyos magasság fölött nincs is alumínium, a világ összes pénzéért se. Kicsit olyan, mintha most 2020-ban szeretnél LCD kijelzős csúcstelefont venni, nem fog menni, mert manapság csúcstelefon szinte csak AMOLED kijelzővel készül. Ugyanez igaz a kerekekre is. Ha nagyon jó kereket szeretnél, nem opció az alumínium. Ezen kívül aerodinamikusabb felniket lehet gyártani szénszálból, de azt hiszem ez nem sokunkat érint.
-
nagyúr
válasz Bati0501 #157828 üzenetére
Ahogy CDL is írja: amatőröknek a kinézet a leglényegesebb diffi. Nyilván nem a szegény amatőröknek de akinek van pénze és picit sznob (nem degradálás) az simán inkább karbont vesz.
Most néztem egy elég top karbon tárcsás kereket: Lightweight Meilenstein Carbon Clincher Disc - 1370 gramm, 1.885.000 Ft.
A saját DT Swiis PR 1600 Spline 23 DB-m (alu) meg 1646 gramm és kb 150.000 Ft.Szóval durván 300 gramm mínuszért elkérnének ilyen esetben csekély 1,7 M különséget. Nyilván nem ér meg ennyit, de ha mondjuk nyernék a lottón én is simán megvenném a Lightweightet mert rohadt jól néz ki.
Més que un club!
-
zsocy
őstag
válasz Bati0501 #157828 üzenetére
200 - 300 grammért sokan bármit megtennének, főleg ha ez a minusz a keréken jelentkezik
Egy átlagos bringás szerintem sem sokat profitál belőle.
Viszont tényleg menő, egy Campagnolo Bora Ultra 50-et bármikor felpattintanék, utána én lennék a fagyis elé támasztott gépek királya -
6030D
Ármester
válasz Bati0501 #157823 üzenetére
Nekem nincs, így más véleményét adom át. Hozzá teszem, hogy ha lenne, sem biztos, hogy észre venném a különbséget. Tehát egyrészt van a súly, de az annyira nem számít, mert a high end alu szettek sem olyan rosszak már. Például egy mtb keréknél azonos gyártónál az alu meg a karbon között van 110 g különbség 1500 g körüli súlynál. Van az a szint, ahol számít még...
Ami fontosabb, hogy a karbon függőleges irányban merevebb, így hajtáshatékonyságban sokkal jobb (nem rugózik be tojásba a kerék), és lefelé is számíthat. Na most akivel erről beszéltem, ő például azt mondta egy merev XC-n, hogy lefelé nem feltétlenül élvezi, mert rohadtul megérezni minden követ, jobban igénybe veszi az embert, de annyival többet ad felfelé, hogy összességben szereti és nem cserélné vissza.
Outin is karbon van neki, ott hatványozottan igaz, mert lejtőn rossz úton nem a felni lesz a gond, hanem a gumi.
Ha valaki egy nehéz kerékszettet cserél karbonra, akkor a súly miatt biztos jobbnak érzi. Egy fullos alu után viszont szerintem kell a tudás és az érzék(enység) is, hogy legyen különbség. Tehát van értelme, max nem mindenkinél.
Viszont aki nem tud bringázni, az óvatosan vegye, mert ha odab@sz*d a kereket valaminek, akkor durrdefektnél nem csak picit begörbül a felniperem, hanem kuka lehet az egész kerék.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen