- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
Jött egy uh oh! straván, de mire géphez ültem már más tett rá zászlót. Emberünk straváját megnéztem, ilyenkor találni még tucat KOM-ot, amit szintén autóval/motorral sikerült teljesítenie, aztán rátaláltam erre a szegmensre. Az első kettőt már beflaggeltem, de ami maradt azok is érdekesek, 107km/h maxok, 200km menések Marika nénitől...
-
lsebestyen
addikt
válasz dom1n0 #292575 üzenetére
Én ma pont kiszedtem az első fékbetéteket (L04C), mert nyikorgott mint az állat. Nem ülök rá hat napig aztán ilyenek vannak. Múltkor is ez volt, letakarítottam, aztán két nap múlva fékeznék, nyikorog. Akkor egy lejtőben jól megfékezgettem, jó is lett, most csak 2*8 percre mentem el vele.
JAR mosogatószert használok, utána a féktárcsát még egyszer letörlöm féktisztítóval. Elég koszos volt a betét, finom csiszolópapírral megcsiszoltam, remélem jó lesz, de számomra kicsit rejtély, hogy több nap állás után miért ilyen. -
lsebestyen
addikt
válasz Ringman #292602 üzenetére
Attól még a z2 hasznos, akkor is ha csak heti 8 órát megy az ember. De az nem z2, ha van benne 200-as pulzus, meg blackout... Pulzuszónák sem tudom miből jönnek, de 155 z2 tetőhöz egyáltalán nem 221-es max pulzus kell semelyik formula alapján sem. Az persze igaz, hogy ilyen labor méréssel ezerszer jobban be lehet lőni a zónákat mint a kalkulátorokkal, pár adat alapján.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Ringman #292604 üzenetére
Én szinte egész off szezonban z2-t toltam, néha unalmas volt, de baromi sokat fejlődtem, főleg a 3+ órás edzésekben. Régen nyomtam mint süket a csengőt, de abba hamar bele lehet rogyni. Kell a jó alap, utána lehet rakni neki.
szerk.: AW-nál nem tetszik, hogy nem adhatom meg a max pulzusom. Csak ezért egyszer ki kellett mennem órával menni egy maxot. Egészség app a stravás pulzus alapján nem finomít rajta sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
7-8 óra bőven jó már egy jó alaphoz, tehát megérné neked is papíron, aztán úgyis az van, hogyha unod akkor nem érdemes csinálni, többet ér ha csak úgy tekersz, mintha emiatt elmegy tőle a kedved.
Zónák: akkor bocsi, írjátok, hogy van olyan számítás amivel ilyen magas pulzus kéne hogy legyen, én anno 200-hoz végignyomogattam jó pár formulát/függvényt, nekem azok bőven beadták a 153 körüli z2-t. -
lsebestyen
addikt
válasz Ringman #292629 üzenetére
Azért egy 50km/500m körön kell legyen síkabb, kevésbé meredek, nekem úgy jön le, hogy az átlaga van 60rpm körül. Ameddig nem fogy el az áttétel, addig kell tartani a magasabb fordulatot, akkor is ha nagyon lassan kell ehhez menni a pulzus miatt. De mondom, akár ezt el is lehet engedni, ha nincs különösebb cél, csak egy jó bringázás.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Nem hangzik jól. Viszont minimálisat csiszoltam rajta, alatta szép volt már. Lehet bénán takarítom? Illetve ha szivárogna az olaj, akkor a fékkar egyre beljebb fogna, nem? Ilyet nem tapasztaltam.
Legközelebb ha több időre lerakom, akkor kiveszem a fékbetéteket, letakarítom a féktestet a dugattyúknál, aztán megnézem pár nap múlva.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
De ha a dugókon keresztül jönne, akkor a betét hátulja is retkes lett volna, illetve az olaj eláztatná a betétet. Itt minimális felületi kosz volt. Illetve ebben reménykedem… Szerdán megyek vele legközelebb, meglátjuk. Szerintem ott rontottam el, hogy a koszt bemostam a betétekhez es utána nem öblítettem azt a részt le rendesen.
-
lsebestyen
addikt
válasz Csokicsibesz #292689 üzenetére
ERG módtól fuggetlen ez. Can Zwifters Draft In Workout Mode?
-
lsebestyen
addikt
Van egy pár tanulmány + youtube videó, hogy egyes terhelésekhez milyen bevitel dukál. Én simán lenyomok 100 kilit evés nélkül, ha z2-ben megyek ebéd után. Viszont ha rakom neki, akkor akár még a kulacsba is olyan vizet töltök, amibe x gramm cukrot belemelegítek előtte. Nem a lassúság, gyorsaság számít, hanem a terhelés. Wattmérővel igen pontosan be lehet lőni, de ha pulzust nézel az is teljesen jó. Ezt ugye nyilván edzés előtt kell kitalálni, hogy mit fogsz menni, aztán úgy készülni.
szerk.: 40-50 kilométer az neked kb 2 óra körül alakul, arra szerintem fölösleges kaját vinni, max akkor ha nyélen mész. De szerintem van is erre velominati szabály, hogy 3 óra alatt nincs evészet.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Amúgy azért a gulyásért megéri felmenni Dobogókőre, nekem is nagy kedvenc. Sajnos nekem sem a szomszédban van, kocsival azért gyorsan kiérek Budakalászra, onnan meg már jó tekerni.
#292756Csokicsibesz: szintén az Aldiban szoktam venni valamit, nem jut eszembe hirtelen, de megírom majd. Aszalt vörös áfonyát és fahéjat is szoktam beletenni. Kb ez alapján csinálom, de kókuszolaj helyett RAMA sütővajat használok (minimálisat), "Vanilla Bean Paste" helyett pedig vaníliás cukrot.
-
lsebestyen
addikt
válasz Csokicsibesz #292796 üzenetére
Köszi, kipróbálom majd azzal is! Ezt a sajtkrémet adom hozzá (proteines verziót): Belje ABC
-
lsebestyen
addikt
válasz Fall-N #292839 üzenetére
Tegnap mentem egyet a már kicsit megcsiszolt fékbetétekkel, tökéletes volt. Szerintem az lehetett, hogy bemostam oda a koszt...Szerintem is olajosnak kéne lennie minimum a fékbetét hátoldalának, ami a dugattyúnál van, de az meg tiszta volt és száraz. Ultegra féktest egyébként.
-
lsebestyen
addikt
+ #292852biciklis77
Szerintem ha állványon jó, akkor a határoló csavar a helyén van. Ilyenkor a bovden feszességen érdemes állítani, nagyon pici, max negyed fordulatokat. Tegnap pont ez volt a programom. Otthon beállítom, sosem jó terhelés alatt, finomhangolni kell. 500 méterenként megállok, állítok rajta minimálisat amíg jó nem lesz. Eközben az elektromos váltósok rögöhnek a markukban... -
lsebestyen
addikt
válasz #38850304 #292856 üzenetére
Hmm érdekes. De ha eddig jó volt, akkor nem hinném, hogy a határoló csavar lenne a hibás. A megnyúlt bovden, gyenge rugó pedig okozhatja ezt, sajnos állványon mindig könnyebben fog váltani.
Egyébként a microshift nem rossz cucc tapasztalataim szerint.Mikor bringa ez? Ha 3-4 évnél régebbi, akkor szervizbe vidd el egy bovden cserére + váltóállításra. Van bovden ami még ennyit sem bír. A rugónak azért több kell, de zsírt érdemes rákenni kisebb ecsettel.
-
lsebestyen
addikt
Igen ez egy jó videó. Ezzel az először kicsit elrontom technikával legalább meg is lehet érteni, hogyan és mit állítasz a csavarokkal. Ettől függetlenül szerintem még mindig nem sikerült tegnap 100%-ra belőni a váltót, csak nehezen veszem rá magam, hogy 1 percenként megálljak, aztán állítgassam, de muszáj lesz.
-
lsebestyen
addikt
válasz flash- #292890 üzenetére
Visszanéztem a rendeléseimet, a szállítási címnél lehet az alapján megadni a telefonszámot. Miután leadod a rendelést, kapsz egy magyar nyelvű "köszönjük a rendelését..." emailt, abban alul van egy számlázási és egy szállítási cím. Utóbbinál nekem mindenhol van telefonszám. Neked ott látszik valami?
-
-
lsebestyen
addikt
Bryton radar nektek nem csúszkál el a nyeregcsövön (kör keresztmetszetű)? Szégyen nem szégyen, de annyira zavart, hogy kétoldalú ragasztóval rögzítettem a konzolt. Igazából kívülről nem látszik, maradandó nyoma nem lesz sehol és végre középen marad.
-
lsebestyen
addikt
válasz sirarcheer #293034 üzenetére
Toljad! Amit el tudsz rontani: nagyon bekezdesz és elfáradsz, nem iszol eleget, nem eszel eleget, nem iszol időben, nem eszel időben (ne akkor egyél/igyál amikor már éhes/szomjas vagy). Hajrá!
-
lsebestyen
addikt
válasz ZavaBalazs #293044 üzenetére
Na ez is jó cucc, majd ha összejön pár dolog aliról berendelem. Sajnos szorosabbra húzva is (második lyuk) csúszkál.
-
lsebestyen
addikt
Youtube-on kint a Karoo 3 bemutató GPLama csatornáján.
ugyanitt Karoo 2 eladó.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
Na igen. Volt itt szó arról pár napja, hogy mennyire túlárazottak a bringák, hát nem csak azok. 500€-ért már egy korrekt androidos telefont kapsz ami nem laggol. Ez meg android 12-vel van kiadva 2024-ben. Egy 500 eurós telefonban sokkal jobb a kijelző (drágább a gyártónak is), van benne normális kamera, stb…kb 250 euroért lehetne eladni hasznaltan a kettest, szóval még egyszer annyit rá kéne dobni. Más kérdés, hogyha eladnám legalább nem nálam menne tönkre a régi. Na majd jövőre…
-
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
válasz Toobee #293166 üzenetére
Mai linkednél a görbén azt látom, hogy jól bekezdtél, aztán lehet csak levágta az elejét a privacy settings miatt. De a tegnapinál látszik, hogy alacsonyabb wattokon kezdtél.
ERG mód elég szeszélyes néha, nekem kellett jó pár alkalom mire kiismertem, hogyan érdemes újraaktiválni az ERG-t, hogyha le kellett szálljak a görgőről. Az éppen elvárt wattra érdemes felpörgetni fokozatosan, aztán vagy kiírja, hogy "hold steady" vagy nem.
-
lsebestyen
addikt
válasz nepszter1 #293190 üzenetére
SPD-be könnyebb bekattintani. SL-nek szerintem jobb a tartása, jobban be lehet lőni a pozíciót. Gravel/montira én spd-t tennék, outira pedig spd-sl. Álló helyzetben kell gyakorolni a ki-be csatolást egy 10 percig, hogy az agyadat szoktassad hozzá. Utána egy nem forgalmas utcán ki-be csatolgatni menet közben.
-
lsebestyen
addikt
válasz Roland861010 #293345 üzenetére
Ehhez 195+ cm legyél.
-
lsebestyen
addikt
válasz Roland861010 #293351 üzenetére
De már abból látszik, hogy nagy a tulajnak is, hogy síkban van a kormány és a nyereg. Egy outinak nem így kell kinéznie.
-
lsebestyen
addikt
válasz Roland861010 #293366 üzenetére
Használtan annyiért tuti találsz megfelelőt. Nézegesd az aprót, linkek jöhetnek ide is, de a méretet azért te is be tudod lőni magadnak, legyen az az első szűrő. Geo táblákat keress hozzá a neten, illetve ahogy @fulton is írta, az átlépődet mérd le normálisan. Találsz erről is videót a neten.
-
lsebestyen
addikt
@Zoliwrc-vel beizzítottuk a dízelmotorokat. Köszi a lehetőséget itt is, másvilág ez az útminőség, kisebb forgalom, mint amihez szokva vagyok...250W NP, tankkönyvbe illő 90rpm medián pf.
-
lsebestyen
addikt
válasz Maximum1 #293478 üzenetére
200 a max pulzusom... Ahhoz képest a 156 nem vész. 162 átlag körül érzem, hogy ebből megrogyás lesz.
szerk.: múlt hónapban csináltam kint FTP tesztet, 25 percre lett 185bpm átlag, de utána még egyszer felmentem Dobogókőre, bár azt már azért konszolidáltan. Azután a 25 perc után azért ültem a kútnál egy 10 percet az biztos.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Futás, futópályák
- World of Tanks - MMO
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen