- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz sanzi89 #108203 üzenetére
+1, haveromnak 6-7 éve van a bringán gyárilag állítható stucni, 85-90 kg, több ezer km és meg se mozdul. Mondjuk lehet, ha most akarna állítani rajta, már akkor sem mozdulna, de megmoccanni nem fog.
Fontos: trekking, aszfaltos használat. Mtb-n, terepen nyilván más...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz sanzi89 #108203 üzenetére
Állítható stucnikkal egy tonna gond akad:
- Merevség: a stucni akkor jó ha merev mint a kő, ezért érdemes akár nehézre is tervezni, amikor kiállva rátámaszkodsz egy outin, vagy kirántod a nyomvályúból egy montin nagyon kell a merevség.
- Változó hossz: emelve a stucnit változik az effektív hossza, ez nagyon rossz dolog, befolyásolja az irányítást, instabillá teheti a gépet.
- Biztonság: A stucni törése az utolsó dolog amivel szeretnék találkozniEzek a mai állítható stucnik az ahead erőltetése miatt jöttek be, régen simán lehetett emelni a colos stucnit, ha a váz jó volt nem volt baj (mondjuk én a tanyabikejaimat is elég sportosra szoktam belőni, simán van amin alacsonyabb a kormány mint sok trekkingen)
-
jjeahh
nagyúr
válasz sanzi89 #108280 üzenetére
Esetleg ez nem segít?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
eladogeppc
veterán
válasz sanzi89 #110115 üzenetére
Naaaa. Most jó vagy csak szivattok ?
Egyébként venném, de nem válaszol az eladó. Komolyan mondom nem hiszem el.Viszont 3-ra kimegyek a hasznatbicajok hoz. Ott melyiket érdemes megnézni ? Mondjatok kérlek valamit, hogy melyiket nézzem egyáltalán meg.
Köszi !
Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
cozmo
őstag
válasz sanzi89 #110639 üzenetére
Kösz a tippet találtam is egy igen jót. Radon Torque Wrench 1/4" 2-24 Nm fixable
(#110664) eddie1978: Köszönöm kölcsönbe van itt pár utcára is egy barátomnak. Csak már annyiszor kölcsönkértem, hogy ég a pofám.
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
eddie1978
aktív tag
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sanzi89 #111385 üzenetére
Használtad keresztbe váltva? Gondolok itt arra, hogy elöl nagytányér és hátul meg a felső tartományban? Sok keresztbe váltás kinyírja a hátsó váltót. Előbb utóbb mindenképpen lesz egy kis kotyogása, alsó kategóriás váltóknak már új korában is, de ha keresztbe váltasz akkor jobbaknak is sokkal hamarabb mint kéne. De egy kis kotyogástól még működnie kéne, az is lehet kopott már a sor, vagy valami miatt nem szereti.
Érdemes megnézni a bovdenezést is. És természetesen a felső görgő távolsága sem mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz sanzi89 #111458 üzenetére
Lehet rosszul emlékszem, de mintha Hasaggymeg is küszködött volna a pótbelső kidörzsölődéssel.
Mondjuk megsérülni miért pont ott sérülne könnyebben valami, vagy dörzsölődne, azt nem tudom.
De talán Tothgera30 megmondja szerinte hol jobb hordani a cuccokat egy túrán.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sanzi89 #111484 üzenetére
Az a helyzet,hogy noha Gera fórumtársunk egyértelműen vitagenerálás céljából fikázta le a nyeregtáskát,egyben s másban igaza van.Egyik,hogy terepen teljesen más egy nyeregtáska mint aszfalton,ott ha nem valami jól rögzített típusról van szó,akkor agyba-főbe rázkódik,zakatol stb.Továbbá valóban ledörzsöli a nyeregcsőről a festéket,ugyanazért a rengeteg rázkódásért.Ugyanakkor nincs igaza,mert az ő,vagyis tulajdonképp a versenyzők megoldása,nem feltétlenül alkalmas a hétköznapi montisnak,hisz kevesen kerékpároznak úgy,hogy kilépnek az ajtón és ott a terep a hátsó kertben,ahonnan majd baj esetén hazatolja,vagy úgy,hogy odaszállítják kerékpárjukat a terephez és ott bohóckodnak 4 km2 területen,majd bepakolják kerékpárjukat az autóba és hazamennek.Ha 20-30-50,vagy esetleg még több kilométerre vagy minden egyéb szállítási eszköztől,akkor bizony kevés lesz egy nyereg alá felszigetelőszalagozott belső.Ha fotózkodni mész az más,de ha naponta,2 naponta eltekersz valahova terepezni,vagy éppen a Balaton körül túrázgatsz,esetleg a Mátrában,Bükkben,akkor bizony kell ital,belső,folt (ma is dupla defektet kaptam,szerencsére lassú volt,elértem haza csere nélkül),multikulcs (már szakadt el váltóbovden újra kellett csípni,nem beszélve arról,hogy ha magad szervizeled kerékpárod,soxor menet köznem tudod elvégezni a finombeállításokat). Csúnya,nem csúnya,nem merek ezek nélkül messzebb menni.
(#111489) 6030D ...ott az ugrató után szoktam mostanában egyből jobbra felmenni,majd balra az úton és jobbra a Zsolt utcán,meg még a Kaptató utcán.~500m,de mire itthonról oda felérek igencsak kész vagyok erőmmel...aztán haza.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eladogeppc
veterán
válasz sanzi89 #111551 üzenetére
Aham. Szeretném, ha nem kellene annyira ráhajolni a kormányra.
Egy picit feljebb kellene legyen a kormány.
Valami hasonló kormányra gondoltam, de lehet nem állna jól neki: LINKVoltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
Tothgera30
Ármester
válasz sanzi89 #111458 üzenetére
Véleményről volt szó, egy nyeregtáska, vagy kis kosár nem olyan éltbe vágó téma (anyámnak is van, rattan). Bár biztos van olyan hozzászóló aki piedesztálra emeli a nyeregtáska fontosságát. A frankót pedig nem többes számba írtuk, csak én írtam.
#111459 Napfénysüti: Barátom 17"-es LTD-jén szépen lehúzta a fényezést a nyeregcsőről. Illetve minden leírt teória megtörtént vele, tehát első kézből nem tudom ajánlani. Persze ezek montis tapasztalatok, outin simán csak esztétikailag nem oda illő.
#111462 6030D: Egyiket sem. Amink látom értelmét, a vázra szerelhető kerékpáros tartó.
#111472 trialboj: Majdnem pontos a teória, a szarvak balesetveszélyesek (meg hát nem 90-es éveket írjuk), csengőből vannak egyáltalán nem feltűnő darabok, km óra nem csúnya, főleg egy szép Garmin Edge vagy Bryton ( de akit zavar, felcsap egy Fenix-et), kulacstartóval szintén egyetértek, mehet kettő, elfér. Az utolsó bejegyzésed minden szavát teljes mellszélességgel támogatom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sanzi89 #111993 üzenetére
Tetszik a zíméjlcíme,meg is jegyeztem hamar...yumingyinsibaohu@cndns.com (tele szájjal ne próbáld kiejteni! )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SirKero
őstag
válasz sanzi89 #113576 üzenetére
Valószínűleg a garancia felejtős lesz mert beszéltünk a szervizzel és Lengyelországba akarják kiküldeni.
Egy 3500 forintos tételnél nem várok rá heteket esetleg hónapokat.
A 150 km mért ( Strava ) +/- pár tíz kilométer. A gumi pontos tipusa [link] és valóban ez az egyetlen bűn hogy aszfalton lett használva. Megjegyzem és is ott használom ugyan ezt a típus és 170 Km után semmi kopás
A gumi 3,5 bar nyomásra lett fújva ( 3,8-ig lehet ) és 90 kg. a fiam.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
StLui
veterán
válasz sanzi89 #113903 üzenetére
Rendszeres szállításra én is csak a vonóhorgost tudom elképzelni(vagy, szerintem legalábbis, rosszabb esetben a tetőt) Elektromos csatlakozást a hátsó ajtóshoz is meg kell úgyis csinálni, ha szabályos akar lenni valaki.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Zola007
veterán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sanzi89 #117601 üzenetére
A látszat ellenére,a bovden nem ér a vázhoz,ugyanakkor én sem tartom az ilyen bovdenvezetést szerencsésnek,hisz ott lent kap sarat,port,vizet,mindent.Nejem Cross Race-e is így van bovdenezve. ...ilyent kell tenni rá.
(#117607) FIREBLADE78...rugós tagot nem ismerem,de a villa kissé gyenge oda.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz sanzi89 #146407 üzenetére
[link] ha értesz angolul
az van benne leírva kivonatosan, hogy az expandált polisztirol (EPS) nem, vagy nem számot tevően veszít az ütés elnyelő tulajdonságából akár 20 év után sem
ami tönkremegy az a külső héj, amit az UV törékennyé varázsol, és utána az EPS a kemény, de rugalmas héjazat nélkül már nem tud megvédeniszóval úgy, hogy egy minden szabványnak (ANSI, CE, CPSC) megfelelő Lazer Compact 10.990 forintba kerül javasolt kiser áron (neten nyilván még olcsóbb webáruházból) úgy nem látom értelmét ezen spórolni
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz sanzi89 #146407 üzenetére
Nem én mondom, hanem a gyártók, de persze ők legszívesebben kéthetetne lecseréltetnék veled a sisakot
Megvan róla a saját véleményem is, de nem terjesztem, abból különösebb baj nem lesz, ha valaki idő előtt cserél. Pl. az enyém a szekrényben annyi UV-t sem kap 10 év alatt, mint egy rendes bringásnak 1 év alatt, de nem is folytatomBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz sanzi89 #146412 üzenetére
ezt én tettem hozzá, tapasztalatból. a sisakok külső héja nem UV álló műanyagból van, ezt anno egy Specialized mérnök megerősítette nekem. nem az EPS hab fog tönkremenni, hanem a vele egybeöntött (in-mold) héj, így hiába jó még az EPS ha a külső már nem véd, mert az esésnél automatikusan törik darabokra.
ez alól kivételek az üvegszálas és karbon héjszerkezetek, de azok jellemzően fullface sisakoknál vannak csak.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #146403 üzenetére
Végül rendeltem 6,25 dollárért két szett sisak szivacsot Aliexpress-ről. A magyar kiskeres meg fulladjanak meg...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
6030D
Ármester
válasz sanzi89 #149732 üzenetére
Vagy egy gumibelső darabot tegyél oda, vagy tekerd be olyan szövet ragasztóval, aminek nem tudom mi a hivatalos neve, de elektromos kábeleket szoktak összefogni vele. Fekete leukoplaszt.
jjeahh: nem tudom, írj rá, hogy milyen van neki. De az a bowden nem egy eséstől lett ilyen, így akár az is lehet, hogy valami Mekk mester centrírozta neki, aztán túl lett húzva, vagy ki tudja.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
maximilian4
addikt
válasz sanzi89 #149898 üzenetére
Azért nem egy húsz éves acélváz, mivel most gyártják. Karbon is volt már 10-15 évvel ezelőtt, mégsem ennyi idős mind. Akkor még nem volt átütőtengely, tapered stb... Egyébként én már leírtam sokkal hamarabb leírtam a véleményem, vissza tudod keresni. A vázszett külön sem olcsó, de az ára elvileg azért ennyi mert össz-vissz 100 db készül belőle. Legalábbis eredetileg így volt. Amúgy szerintem az acél jó dolog. Könnyen javítható, hajlítható. Egy jó acél váz örök élet +1 nap.
[ Szerkesztve ]
Maxi
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elden Ring
- fűnyíró traktor
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- E-roller topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest