- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mondjuk ha ráfexik a kormányra,vagy éppen beül a nyereg mőgé akkor biztos változik a szög,de hát úgy nem szokott órákig menni az ember.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Strezi
őstag
Jó hogy így leírtad, nekem is kb. erről szól a bringáázás Többet, messzebb, meredekebb
De, lehet hosszabb túrán olyan helyzet, amikor már csak pár tíz kilométert kell aszfalton vagy dózerúton tekerni. Akkor nekem is van hogy zsibbad a tenyerem pereme vagy kezd fájni a könyököm. Igyekszem rendszeresen váltogatni a fogást és a könyökpoziciót is módosítani akkor. Elég pár másodperc, de rendszeresen kell. Ugyanez a seggre is igaz, érdemes pár percenként tekerni kiállva is pár fordulatot hogy átmozgasd mind a hátsót mind a combokat, akkor is ha nem kívánná a tempó vagy nem esik jól.
Kormányon fogásvlátás lehet:
- csak támaszkodni tenyérrel a markolaton, nyújtott újjakkal (aszfalton, földúton leginkább)
- befogni két kézzel a stucni mellé (aszfalton, földúton leginkább)
- tenyérrel és újheggyel rágogni a kormányvégre minta lenne rajta kormányszarv
- három újj felül, kettő alul fogás
- egy-egy kézzel elengedni a kormány, ahol lehet és átmozgatni a szabad kezetTermészetesen ezek egyike sem arra való hogy terepen zúzzon az ember, de ha csak tekerni kell és nem vészes a terep, akkor jól esik egy kis váltás. Hosszútávon pedig elkerülhető fájdalom vagy sérülés is.
joysefke: A fentiek mellett mindenképpen próbálj ki egy keskenyebb, de szivacsos markolatot is! Pár mm óriási különbség. Lehet hogy ezen is múlik a problémád megoldása. Nekem ugye van két szinte megegyező méretű, de a Ritheyvel néha zsibbad a tenyerem, az Ergonnal meg soha. Nem a márka miatt, de mm-ben alig, csak mintában és anyagban van különbség köztük ...
ígyvanferi: Hozzáadtam a listához
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
JackFeryll
őstag
A Boa jó és ha jól tudom lifetime garis a szerkezet, a Sidin nem az van csak hasonló.
Ez a csatos megoldás jó dolog mert könnyű menet közben állítani rajta. A nagy kallantyúval tudod teljesen kioldani és a két kicsivel feszíteni/lazítani. A lazítás kicsit nehézkesebben megy mint a feszítés.
Boáknál van olyan amit teljesen ki kell oldani ha túl feszes lett, de azt hiszem a csúcsmodellen lehet lazítani.Amúgy kicsit úgy érzem a Sidi a múltban ragadt a nehéz, robosztus, kemény cipőivel. (országúti fronton)
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
Pillanatok alatt tönkretenné a piacot, ha mindenkinek szabad kezet adnának az árazást illetően. Egy tavalyi, tavalyelőtti modell más tészta, de az idei modell, szezon elején nem lehet akciós. Ezt igazából akkor éreznéd át ha boltod lenne. Aki bevásárol 10 milláért bringákat, az nem örül neki, ha más boltok indokolatlanul lenyomják az árat, pláne ha nekik csak pár bringa van. Ezért figyelnek erre szigorúan a nagykerek.
Ha te vagy a kizárólagos magyar forgalmazó, akkor már több tered van játszani az árral. Pl mi is a német ajánlott kisker ár alatt adjuk a bergamont bringákat. Szezon végén meg van jelentősebb kedvezmény. De amikor pl vett tőlünk a speedbike és még pár bolt bicókat, akkor nem tehettük meg, hogy lejjebb vigyük az árat, mert akinek eladtunk, azokra rárohadt volna magasabb áron.Visszatérve a 27,5"-ös kerekekre, túl rövid lenne a tengelytáv, már ránézésre is furcsa lenne a 26"-os vázban a 27,5"-ös kerék. Nagyobb sebességnél idegessé válhat.
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez legtöbb esetben így van.Legalábbis nálunk,ahol a keret meglehetősen szűkös. Aztán ha egyszer letettük voksunkat valamelyik mellett,akkor ajánljuk,védjük,dicsérjük kvázi megerősítve magunkat döntésünk helyességéről.Márkahűségnek hívják.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
Igen, kb 2 éve mikor először belekezdtem a túrázásba, és tavaly év végén.
Tavaly már egész könnyen átszoktam a keményebbre, csak aztán eladtam a bringát, és most ezt használom.Te azt ajánlod hogy a köv bringánál is inkább keményebb típusban gondolkozzam? + az a 900as zselés fenék alátét azon az alsó nadrágon?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Csengő nem arra kell,hogy a neked rohanó anyamedvét elriassza,hanem arra,hogy jó messziről meghallja és elkerüljön,így ne jussatok oda amikor már neked ront.Mikor megrohamoz úgy telemegy az agya adrenalinnal,hogy már a golyó sem biztos megállítja időben.
Ez itt pl. csak egy ember,egy éles karddal és tele adrenalinnal.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Strezi
őstag
Nem nyírja ki a kis nyomás a rugóstagokat, csak ne üssön fel túl sokszor amerre tekersz. Az viszont normális, ha az ismert és bevállalt legnagyobb letöréseken, ugratókon (najó, padka ) eléred a maximumot, egyszer kétszer alkalmanként.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
6030D
Ármester
4 bar akkor van, ha tudom, hogy csak aszfalton megyek. Néha 4,5 Amúgy 2-2,5. De a múltkor defektet szereltem, és rám sötétedet, a minipumpával meguntam a lehelést, hazatekertem a hegyről, és otthon néztem, hogy 1,2 bar volt benne. Driftelt is a segge.
(#86261) joysefke: te meg inkább tekerni menj, a filózgatás helyett. De a mondandódban is benne van: a nyomás emelése nem ugyanakkora mértékben javítja a gördülési ellenállást. Nekem általában egy gumi van a keréken, azt ha felfújom, akkor érzem, hogy aszfalton javul. Akkor jól érzem, ugye?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
LustaDick123
tag
Ezeknél a tokoknál be kell tervezni azt, hogy a mai telefonok képernyője eleve nem látszik napfényben, ezt még megnehezíti a tartó fóliája (levesz a fényerőből és csillog, tükröződik).
További gond az, hogy a telefont ha folyamatosan szeretnéd nézni, akkor max. fényerőn kell járatni, viszont ekkor merül és melegszik erősen (+ tok + tűző nap), ha töltőd, akkor még tovább melegszik a telefon. -
nagyúr
Ha lemész a Kápolnán, akkor kiérsz a Tündérhegyi útra kicsit később. Azon mész lefelé egy darabig, ahol az út élesen balra fordul, az ösvény pedig kvázi egyenesen megy az erdő felé, homokos, kavicsos út, elöl egy sorompóval (ha még ott van), ott bemész. Itten egyébként. Az a Tündér-sziklához megy, jobbról kerüli, kis sziklás, vízmosásos rész. Utána balos éles, és gurulsz lefelé, ott jobbra lesz egy gyökeres lefelé, jobbos visszafordítóval, az megy ki a Zugligeti útra, és onnan csorgás a Libegőhöz. A Zugligetin még benézhetsz a Bónuszhoz, van ott pár pici letörés. Az meg itt van, a buszmegállónál kell bemenni a fák közé. Szerk.: lehet, hogy nem buszmegálló, csak egy valami beugró.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
rétisün
veterán
inkább az ára kéne.....vennék egy Canyont, a többit elsörözném. gondolom, jó pár sör kijönne a maradékból
(#86525) Hasaggymeg: ezmiez pontosan? van neve is meg típusa is?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
Az SPD szokás kérdése, én világ életemben SPD-vel DH-ztam, sokkal komfortosabb, hogy bármikor át tudom húzni pedálból a gépet bármin, nem kell megfelelő szögtartományba állítani a hajtókart, mint bunnynál, jobban tudom irányítani a gépet, behúzni, kitenni a seggét, elemelni kanyarban, és a durva sziklás részeken sem rázódik le a lábam a pedálról. És egész hamar meg lehet szokni, hogy esés közben automatikusan kilépj a pedálból, és ne a bringával együtt bucskázz be a dzsindzsába.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha ott mentél be, amit linkeltem tegnap (Tündérhegyiről jobbra be a sorompónál), akkor az a Tündér. Mármint a Tündér szikla, meg a Tündér nevű "pálya". Az eleje finoman lejt, aztán jön egy ilyen lépcsős, leléptetős rész, ilyesmi:
Aztán meg a szikla a jobbos visszafordítóval és ilyen sziklás, vízmosásos részen kerülöd meg. Itt a képen jobbra le.
Itt a videón 3:35-nél látszik az útvonal, ahol az ombrék eljönnek balra, a könnyű úton, ott kell egyenesen menni lefelé.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
andrisbandi
őstag
Úgy rémlik nincs dropper postod.
Egy olcsót vettem nemrég
Kb 43 ropiba került összesen.
Áfa nem volt rá, de még úgy is megérné. (+27%+2.500 Ft)Leengedett üléssel, kicsit hátracsúszva, vagy nagyon, ha úgy kell a súlypontot áthelyezni, brutál lejtőkön le lehet jönni, akár sokkal nagyobb sebességgel.
Ahogy szokták mondani, ez a fejlesztés éri meg a leginkább montiba.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
zoli03
őstag
Ezt most tényleg nem kötekedésből írom, de nem növelted a használt piaci értékét 100k-val. Inkább tartsd meg a régi alkatrészeket, aztán eladás előtt szereld vissza, mert a drága, exkluzív alkatrészeket nem fogják megfizetni a használt piacon, nagyot buknál rajta.
Mondok egy példát: ha van egy Kashima Coatos F32-vel szerelt bicód, az nem fog annyival többet érni használtan, mint egy új alap F32 és a Kashimas F32 közötti különbség.
Nem értem, hogy miért kéne kivenni a nyeregcsövet ahhoz, hogy megmérd az átmérőjét. Ha a gyári van benne, és mondjuk nem raktam bele persellyel más méretűt, mint amit a váz fogad, akkor fogsz egy tolómérőt, aztán megméred vele, vagy akár egy szabócentivel is meg tudod mérni. Amúgy a nyeregcső átmérőjét könnyebb megmérni, mint a nyeregvázcsőét.
-
-
Tothgera30
Ármester
Egész szép és jól járható rész, össze lehet hozni 1500-2000m szintet lazán, 60-80km alatt, kellemesen elfáradva, esetleg Telkibányán egy ebédet közbeiktatva. Kényelmesebbeknek lehet ide érdemes fully-val jönni, de köves részeken hardtail-t is lazán lehet lefelé engedni.
#86652 Hasaggymeg: A képen nem én látszom, de megkérdezem Lacit hogy fázott-e?
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
TomMusic
őstag
Én nagyon szívesen mennék, már elvonási tűnetek vannak, de most jövök ki még a megfázásból.
Rendbe raktam a hajtást is, alig várom, hogy kipróbáljam (mondjuk mentem a lakásban vele egy pár kört. ).Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
11. kerület, de bicón nincsenek távolságok
(#86737) Hasaggymeg: egyedül.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
LustaDick123
tag
Én jártam már úgy, hogy 40 fok melegben gurultam le Dkő/Lepence vonalon és ment előttem egy bringás lefelé. Talán sisak volt rajta, de az fix, hogy a pólója a gatyájába volt tűrve.
70-80 körül mentem és nem nagyon akart közeledni felém. Én motorral, full motoros ruhában, csizmában, sisakban, a motoron van fék, futómű, ABS stb. -
eddie1978
aktív tag
Csak az eszköz miatt linkeltem.
Én vettem egy Garmin GPSMAP 64s készüléket térképezni. Az istenített "RAM mount" nekem nem jött be, mert terepen zörög a rázkódástól. Ráadásul egy dromedár valami. Helyette rendeltem kínából az eredeti Garmin kormány tartóból mindhárom bringára. Sokkal jobb. A Garmin AA aksival megy. Lemerül csak cserélem és lehet menni tovább. Ja és gombos.
[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Ha a 3x9-et cserélni szeretnéd 2x11-re akkor jobb esetben hajtómű, váltók, váltókarok, sor, lánc csere szükséges. Valamint ha a hátsó agyra nem megy rá a 11-es sor, akkor azt is cserélni kell. Ez zsebbe nyúlós dolog lesz.
Én országúton inkább maradtam 9-es rendszeren, mert 100 e Ft-ba került volna az átállás.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Új hozzászólás Aktív témák
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen