- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz PumpkinSeed #28922 üzenetére
Három sebességre agyváltó. Ugyanakkor, ha jól értem, te nem használod a hátsó váltót, csak az első átdobót? Ennek mi értelme van? Ugyanezek az áttételek jórészt elérhetők normál váltókezeléssel is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz PumpkinSeed #28925 üzenetére
Tehát kvázi mondjuk 48-32, 34-32, 24-32 között szoktál váltogatni? Teljesítmény akkor nem nagyon lehet fontos, gondolom.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz imyourfriend #28933 üzenetére
A keresztbe váltásnak azért nincs értelme, mert kvázi ugyanaz az áttétel elérhető anélkül is, hogy szétnyírnád a váltódat, láncodat, fogsort, első tányérokat.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz PumpkinSeed #28937 üzenetére
Az első tányér fogszámai és a hátsó fogsor fogszámai. Hátul fix 8-as fokozat (legnagyobb "fogaskerék"), és elöl váltogatsz a tányérok között, ha jól értem, amit írsz. Egyébként teljesen extrém a problémád, ilyenről még csak nem is hallottam az elmúlt 20 évben. Mármint, hogy olyan váltót szeretnél hátra, ami egy darab első tányérral a 48-32, 34-32, 24-32 áttételeit produkálja. Egyébként ilyen nincs és értelme sem lenne, tehát lépj tovább ezen.
Mivel én általában sietni szoktam ezért egy gyors lassításnál nincs elég időm arra, hogy leváltsak azért, hogy megfelelően fel tudjak utána gyorsulni. - márpedig ehhez csak agyváltó jön szóba.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Pttypang #28998 üzenetére
Milyen gép lesz? Monti, cross, fitness?
Szerk.: már látom. Acera-val el lehet indulni már simán, ha nincsenek nagy elvárásaid e téren, azzal el lehet lenni. Esetleg később cseréled, ha "kinövöd".
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Pttypang #29011 üzenetére
Nekem elöl-hátul bolt-on tengely van, de egyébként nem hagyom ott a gépet sehol magára. Ellenben sok városi arc jár erre, biztos írnak majd tapasztalatokat a témában. (Mondjuk épp a minap láttam a körúton, hogy egy bringát a hátsó kerekénél kötötték ki egy lánccal, de persze az agy gyorszáras rögzítésű volt. )
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Teasüti #29132 üzenetére
Kilazult szegecses center-lock-os tárcsát cserélni javasolt a biztonság kedvéért. Pár mm-nyi lötyögés még nem vészes, de csak rosszabb lesz. Meg lehet kicsit ütögetni a szegecseket satun kalapáccsal, hogy megszoruljanak, de csak ideiglenes megoldás lesz, illetve lehet vele így is menni, de nem tartom biztonságosnak egy adott mértékű lötyögés fölött. A gond ugye az, hogy ha egy keményebb fékezésnél elpattan egy vagy több szegecs, akkor a síkjából kimozduló tárcsa eltörheti a féknyerget vagy az adaptert, rosszabb esetben a váz is megsérülhet.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz V.Stryker #29223 üzenetére
Az mindegy, minden kompi manuáljában megtalálható, hogy le köll mérni, csak az lesz a pontos. A kerületet befolyásolja a gumi pontos típusa (mintázat magassága, stb.), az aktuális guminyomás, a bringás testtömege is.
"To get the most accurate calibration do a wheel roll out. With the valve stem perpendicular to the ground, mark the pavement at the valve stem. With the riders weight on the bike, roll the wheel one tire revolution in a straight line and mark the ground when the valve stem is perpendicular to the ground again. Measure the distance in millimeters. This is the most accurate wheel calibration number."''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz rfjanika #29283 üzenetére
A kerék teljes kerületén igaz ez? A felninél nézed egyébként? Ha vmeik oldali villához közelebb van, akkor vagy a váz ferde, vagy a kerék lett félre fűzve, de semmiképp sincs rendben. Az, hogy aszimmetrikus a fűzés (hajtás- és fékoldali küllők rövidebbek), az normális.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #29451 üzenetére
Ahogy Solad is írja, simán lehet szállítani, csak ne tágíts mellőle.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz csokszi #29505 üzenetére
Alapvető különbség, hogy a Cube cross gép, a KTM meg 29er monti. Alkatrészeket tekintve a korábban linkelt KTM nagyon hasonló felszereltséggel bír (kvázi ugyanaz), picivel jobb felnikkel, valamivel olcsóbb, saját márkás kiegészítőkkel, míg a Cube Eastonnal van szerelve, plusz 1 kilóval nehezebb. Szentem 280-at simán megér, tökmindegy hol veszed, de nem árt tudni, hogy valóban ez kell-e neked.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz csokszi #29508 üzenetére
Leegyszerűsítve: a felszereltségük szinte ugyanaz, de a vázuk más, és ezért a Cube cross, míg a KTM hegyikerékpár. Ez abban nyilvánul meg, hogy más a geometriája, más a váz kialakítása, kicsit nehezebb, masszívabb, rövidebb áttételekkel rendelkezik. Tehetsz rá slick gumit, csökkentve a gördülési ellenállást, lezárhatod a telót, hogy ne nyeljen el tekerési energiát, és elközlekedhetsz vele simán flaszteren is, de alapvetően nem arra találták ki.
Amit most megcéloztál felhasználási területként, az inkább cross gépet igényelne. Kényelmesebb tekerési pozíció az eltérő geometria miatt, rövidebb teleszkópút, nagyobb áttételek, könnyebb kerekek.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz csokszi #29509 üzenetére
KTM '14 Life Sprint
Merida '14 Crossway 500
Bergamont Helix 8
Cube Nature Pro 2014
Kross Evado 5.0 2014
Kellys Phanatic 70 2014Satöbbi. Nekem a Bergamont tetszik.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz lsebestyen #29536 üzenetére
Hol akadsz el? Ugyanúgy kell felrakni, mint a többit. A hátsó váltót rögzíted, hogy ne feszüljön a lánc, a lánc két végére felrakod a fél patentszemeket, összeklippented őket a vájatban, és széthúzod, akkor rögzülnek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz belaazallat #29598 üzenetére
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz sanzi89 #29651 üzenetére
Én mindig alu DT-t használok, az legutóbb 80 Ft volt, így a két kerékre való megvolt 5k környékén. Ha normális felnivel, normális küllőkkel, hozzáértő kezekkel készül a kerék, akkor nagyon ritkán kell hozzányúlni a niplikhez, így esélyük sincs elnyalódni, én semmi ilyet nem tapasztaltam.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz sanzi89 #29657 üzenetére
A hosszú küllőanya előnye, hogy ha picit rövidebb a küllő a kelleténél (mondjuk átfűzöd a kereket másik aggyal/felnivel), akkor azzal tudsz korrigálni, de egyébként nincs rá szükség, csak felesleges tömeg.
Nem tudom, milyen testtömeged van, de minőségi kerék esetében legfeljebb DH-nál tudom elképzelni a 36-os kerék létjogosultságát. Én a 105-115 kilómmal simán tolom mindenen át az FR gépemmel 32-es kerekekkel (Saint agyak, Mavic EX-729-es felnik, DT Champion küllők, niplik), és még nagyon centrírozni sem kellett. A tömeg pedig szerintem mindig számít, főleg, ha a keréken van.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Távol álljon tőlem, hogy meg akarjalak bántani, de ez egy noname vázas alapbicikli, és ezek ennyiért mennek. Itt egy márkás(abb) gép, hasonló felszereltséggel, ezt 35-ért nem viszik el. Ettől függetlenül meghirdetheted te is 35 környékén, csak nem annyiért mennek most az ilyen gépek.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz yodamester10 #29675 üzenetére
105/Ultegra inkább az utóbbi felé.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ez speciel egy Puch full Exage szettel.
Szerk.: de nézd, én nem szeretnék veled vitatkozni, annyiért hirdeted meg, amennyiért szeretnéd. Idejöttél, megkérdezted mennyit ér, megírtam. Ez ne befolyásoljon abban, hogy mennyiért teszed fel eladásra, nem engem kell meggyőznöd.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Vasinger! #29683 üzenetére
+1, emellett optimális a hossza, a gumírozott és normál részek kialakítása, átengedi a nedvességet, párát, nem csúszkál el a lábfejen, sokszor a talprészen a pedálhoz igazított erősítések is vannak rajtuk.
Vasinger!: havonta mosod a zoknit?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz mikloss #29839 üzenetére
1.: fordítsd meg a stucnit, a képen látszik, hogy negatívban lett feltéve. Ha ez kevés lenne, akkor cserélned kell egy nagyobb emelkedésű példányra, vagy egy többet emelő kormányra. A műveletet ezen a videón láthatod.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Teasüti #30459 üzenetére
Ez rajtad múlik, a bevállalósságodon, technikádon. Én a jános-hegyi, budai pályák 95%-án csak bukót veszek fel, azt annyi. Ha durva, sziklás a pálya, mondjuk külföldön, akkor térd- sípcsontvédő pluszban meg FF.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tatabike #30490 üzenetére
Ez nem értelmezés kérdése, a jogszabály explicit módon tartalmazza, hogy csak akkor kell a láthatósági mellény, ha éjszaka vagy korlátozott láthatósági viszonyok között ÉS lakott területen kívül tekersz. Tehát nappal, jó látási viszonyok között, lakott területen kívül nem kötelező a láthatósági mellény, csak ajánlott.
KRESZ 54. § (6) b)
(6) A kerékpárral éjszaka és korlátozott látási viszonyok között abban az esetben szabad közlekedni, ha a kerékpáron vagy a kerékpároson
a) előre fehér-, hátrafelé piros színű, folyamatos vagy villogó fényt adó lámpát és fényvisszaverőt helyeztek el, és
b) lakott területen kívül kerékpáros fényvisszaverő mellényt (ruházatot)''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Teasüti #30659 üzenetére
Gyorszáras agynál sosenem fogod tudni pont ugyanúgy visszarakni a kereket és pont ugyanakkora erővel meghúzni a gyz-t, hogy ne kelljen utánállítani a féket. Bolt-onnál nincs ilyen gond, igaz, az nem XC/Trail kategória.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz vendingo #30724 üzenetére
Ha csak kicsit súrlódik, az nem gond, hamar kopik annyit a betét, hogy elmúljon az új helyzetben is. Egyébként a beállítás attól függ, hogy a nyereg PM-es vagy IS-es. Mindig csekkold, hogy hogy állnak a dugattyúk a fékben, ha egyformák, okés. Ha PM-es, akkor kilazított nyeregcsavarokkal behúzod a féket, amitől a féktest beáll középre, majd meghúzod a csavarokat. Ha IS-es a nyereg, akkor nem nagyon tudsz finoman állítgatni pozíciót, mert jellemzően egy alátétnyit nem állítódik el a fék. Gyorszáras tengely és könnyebb villa esetében, ha nagyobb tömegű a bringás, akkor kanyarban is simán meglehet ciccegtetni a tárcsát, mert hajlik az egész motyó.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz TayRol #30980 üzenetére
Szentem sz*r. Mondjuk én az SPD-t is mindig maxra húzom, nekem még nagyobb szögben és még nagyobb erővel való oldás lenne megfelelő. Eggbeater ezért nem jött be, mert folyton kilépegettem belőle, amikor a levegőben pakolásztam a bringa seggét.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest