- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Mobil flották
- iPhone topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
evilskati
aktív tag
Köszönöm a válaszokat! Megpróbálok akkor majd tudatosan figyelni a térdállásra.
-
evilskati
aktív tag
Sziasztok, szeretnék használtan venni egy országúti biciklit, ebben kérném a segítségeteket. 178 cmes testmagasság és 79 cmes átlépési magasság mellé még bevállalhatok egy 58 cmes felső cső méretű outit?
Ez lenne a kérdéses darab: Giant Peloton Superlite
Illetve ezeket találtam még:
Mali Ironman
Magellan Gemini
Merida Speeder T2Előre is köszönöm a segítségeteket.
[ Szerkesztve ]
-
evilskati
aktív tag
válasz Cathfaern #27903 üzenetére
Igazából nincs bajom a vázváltóval, és 100.000 Ft-nál többet nem nagyon szeretnék költeni. Most is egy vázváltós Puch Clubmant hajtok, de nem érzem annyira hátrányát.
Edzésre szeretném használni Pozsony-Mosonmagyaróvár útvonalon, itt nincsenek nagy szintek, max a szél fúj non-stop, úgyhogy nem kell sokat váltani.
A Mali Ironman fele hajlok, mert elérhető közelségben van, méretre is jó, és alu vázas.
A Speederről olvastam véleményeket, nem lenne rossz, de őszintén megmondom, hogy valamiért nagyon vonz most az outizás, annyi jót olvastam már többek között ebben a fórumban is róla - úgyhogy mindjárt belevágnék egy koskormányba. Ebben a térségben ráadásul végig kiépített bicikliút van, ami kedvez.
-
evilskati
aktív tag
válasz gyulank #28638 üzenetére
Látom ugyanabba a hibába estél, mint én. Először én is ide jöttem segítségért, aztán számomra kiderült, hogy a bicikli nem annyiból áll, hogy ráül az ember és elkezdeni hajtani, mindegy mi van alatta. Elkezdtem olvasgatni, és mostmár másfél éve követem a topikot, de biciklit még azóta sem vettem
Most fogok túlesni úgy érzem ezen, és csak bemegyek valahova, kipróbálom, ha tetszik, megveszem és boldogan hajtom. Ha valami szétmegy rajta, mostmár elviekben tudom, hogy mire érdemes cserélni.
Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs értelme az utána olvasásnak, de a gyorsan elérhető sok információ miatt döntésképtelenség elég könnyedén felléphet.
Ami szerintem számít: Érdemes aluvában gondolkodnod, mert kevesebb karbantartást igényel. Felmerült, hogy szállítani is szeretnél. A Trekking bicikliken van sárvédő miegymás, és erős csomagtartó amire lehet kapni oldalt logó táskákat. Utánfutót is könnyű hozzá találni, ha nagyobb dolgot szeretnél. Egyébként a sebességet az adja, hogy az országúti és trekking bicikliket nagyobb (több fogas) lánctányérokkal szerelik, ezért ha szeretsz nyomatékosan tekerni(mint, ahogy említetted), akkor érdemes ilyet nézned. Ha megvan rá a keret, és közlöd a topiklakókkal, akkor megmondják, hogy érdemes e újonnan nézni, vagy inkább használtan.
Ha vidéki vagy és nem tudsz felmenni Pestre, akkor használtat nehéz lesz jó áron találnod. Saját példámon: Néztem egy Mali Ironmant Győr környékén, ez egy országúti kerékpár vázváltóval és alu vázzal 80 ezer Ft-ért. Pesten ugyanez a kerékpár fékváltókarokkal, jobb felszereltséggel, de acélvázzal 45 ezer Ft.
Ha újonnan veszed, akkor szerintem érdemes olyat nézni, aminek jó a váza, mert ha valamilyen alkatrész elromlik, azt könnyebb jobbra cserélni, mint egész biciklit venni.
-
evilskati
aktív tag
Manuel Neuer Cube AMS 120-a megnyerhető a linkre kattintva. Egy Név, email cím és jól megválasztott szám 1 és 600 között szükségeltetik hozzá. Na meg jó adag szerencse
-
evilskati
aktív tag
-
evilskati
aktív tag
Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne, hogy mivel tudnám a régi ~15-20 éves hajtókart szép fémszínűre pucolni? Csinált már valaki ilyesmit? Sok használt acélvázas országúti hirdetést láttam, és olyan szépen csillognak-villognak rajtuk a régi alkatrészek, hogy ihaj.
Lecserélni nem szeretném, még a felületi rozsda is alig ütötte fel a fejét(1-2 apróbb pont), az szépen le is jött rozsdaoldóval. Viszont a sima tisztítószer hatástalannak bizonyult.
Láttam korábban, hogy petróleummal tisztítjátok a láncot, ha leszerelem a hajtókar és beáztatom az jó megoldás lenne? Meg akkor mindjárt a hátsó váltót is bedobnám mellé, hogy a sokéves port is kiszedje
Nemrég sikerült szereznem egy Puch Clubmant, abból szeretnék egy túragépet csinálni. Nem igazán országúti a váz a sárvédő és csomagtartó szemek miatt, na meg ugye dinamónak is van hely. Ebből a bringából szeretnék egy Randonneur félét összerakni magamnak
A szétszerelési fázisnál vagyok, újrazsírozok mindent amit kell, de ha már szétszedem, akkor úgy szeretném összeszerelni, hogy esztétikailag ne lehessen belekötni
-
evilskati
aktív tag
Sziasztok, tudnátok ajánlani nekem fékkart (nem rejtett bowden vezetésűt) országúti kormányra. Meg akkor mindjárt rendelnék bowdent és bowdenházat is. Acélvázas országútira kellene. Ha jól láttam a váltó és fékbowden ugyanolyan jelenleg, érdemes váltóbowdent rendelnem?
-
evilskati
aktív tag
-
evilskati
aktív tag
Kis érdekesség, érdemes megnézni: Kézen állva, hátrafele bringázás művészete - Baja
-
evilskati
aktív tag
Szerintem a benzinkutakon lévő kompresszorok nem tudnak 10 bart, legalábbis én kettőnél voltam, de 3,5nél feljebb nem nagyon akartak vinni, mondjuk Kocsiknál 2,3ig bőven elég.
Cathfaern: Múltkor láttam 85ért full deore Kettler trekkinget hidraulikus tárcsafékekkel teljesen felszerelve. Igaz, az szerintem elég alkalmi vétel volt, nem is volt fent sokáig.
-
evilskati
aktív tag
1,2 Milláról 300 ezerre: [link]
-
evilskati
aktív tag
válasz freelanced #30622 üzenetére
Tudsz készen is venni ha gondolod, pl.: [link]
Ilyen Csepel Royal vázakat már lehet néha 15 ezerért is venni aprókon. Pl.: Itt 20k a Royal 3* váz+villa akcióban.
[ Szerkesztve ]
-
evilskati
aktív tag
Általában nem tetszenek a SS biciklik, de egy Csepel Royal 4* vázszettet elfogadnék: [link] Igenjól néz ki
-
evilskati
aktív tag
válasz freelanced #30632 üzenetére
Újonnan innen is megtudod venni, de biztos van más webshop is.
-
evilskati
aktív tag
Múltkor láttam egy fixin ilyen nyerget: [link] Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyibe kerül. Ha még egyszer találkozok vele, tuti megkérem, hogy mehessek egy kört vele, hogy tudjam, mit adnak ennyi pénzért
-
evilskati
aktív tag
válasz freelanced #30868 üzenetére
Az a baj ezekkel a régi vázakkal amit nézel, hogy fixi felhasználásra nem lesznek jók, mert kanyarban le fog érni a pedál, ahogy tekersz.
Neked olyan váz kell, amin csúszópapucs van. [link] [link] [link]
Az alapból ilyen papuccsal gyártott vázakon általában magasabban van a középcsapágy, és nincs akkora esése a láncvilláknak, ahogy ezt korábban írta már valaki. Na meg ahogy húzod a papucsban a kereket, úgy állítod be a láncfeszességet.
Az ilyen papuccsal rendelkező vázakon valószínűleg szűkség lesz egy külön láncfeszítőre, viszont ugye az ilyen vázakon lejjebb van a középcsapágy, így a hajtókar és a pedálok közelebb kerülnek az aszfalthoz, ezért csak akkor ajánlanék ilyen vázat, ha SS módban használod, mert ilyenkor egy kanyarban nyilván amerre dőlsz, az a pedál lesz fent. (Ezt fixi módban nem lehet megtenni az állandó hajtás miatt)
[ Szerkesztve ]
-
evilskati
aktív tag
válasz zoli03 #30876 üzenetére
Abból gondoltam, hogy az összes ejtőpapucsos SS bringán láttam eddig, mondjuk, ha nincs rá szükség akkor minek rakják rá?
Ha építeni szeretne, akkor figyelni kell a láncvonalra is, tehát úgy kell összeválogatni az alkatrészeket, hogy az első és hátsó lánctányér egy vonalban legyen, vagy nem jól gondolom?
-
evilskati
aktív tag
válasz freelanced #30882 üzenetére
Én úgy tudom, hogy ezt hívják ejtőpapucsnak, de javítsatok ki ha tévedek. A csúszópapucs meg ami hátrafele nyitott, szerintem nincs előrefele nyitott csúszópapucs.Zoli03: Oké, akkor én voltam képzavarban, bocsánat, ha valakit megkevertem, és köszi a felvilágosítást!
[ Szerkesztve ]
-
evilskati
aktív tag
Ma találkoztam ezzel a szíjhajtásos gyönyörűséggel: Focus Planet 2.0. Élőben nekem nagyon tetszenek a német márkák matt fekete festései, egyszerűen művészi volt a váz. Elkapott az irigység rendesen, kipróbáltam volna
-
evilskati
aktív tag
-
evilskati
aktív tag
válasz Runner_fxr #42702 üzenetére
Szuper, köszönöm szépen a válaszod
Akkor végülis a váz fogad mindent? Alboin 300 és 200 váza ugyan az, csak a színe más? Az Alboin 500nak már szembetűnően más a váza azt látom.
Ilyen áron van valamilyen alternatíva esetleg?
-
evilskati
aktív tag
Sziasztok,
178cm-es magassággal, és 76,5cm-es átlépőmagassággal inkább 48 cm-es, vagy 52 cm-es Cross/Trekking váz való nekem?
-
evilskati
aktív tag
Szép jó estét mindenkinek, köszönöm az eddigi segítségeteket. Kicsit növeltem a keretet, a fórumban olvasottak alapján, és a következők közül nemtudom eldönteni, hogy melyik legyen (ebben szeretnék tőletek segítséget kérni):
Kross Evado 3.0 2013
Kelly's Cliff 50 2014
Dema Porto 7.0 2014
Kross Evado 2.0 2014
Cube Curve 2015
Gepida Alboin 300 CRS 2014
Devron Cross Men K2.8 2015
GT Transeo 3.0 Disc 2011Nincs márkapreferenciám, bár talán korábban itt azt olvastam, hogy az újabb GT-k már nem annyira jók. A design számomra mellékes, ha az alkatrészek annyival jobbak egy másik biciklin.
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
evilskati
aktív tag
válasz Napfénysüti #43631 üzenetére
Nekem ilyen van Decából. Olyan 70 km-ig tökéletes, utána kezdem érezni. (Bár ez lehetett a kerékpár rossz beállításai miatt is.)
-
evilskati
aktív tag
Nem minden nyeregcsővőn állítható a dőlésszög, ugye jól gondolom?
-
evilskati
aktív tag
Sziasztok, használ valaki esetleg Selle SMP TRK nyerget?
-
evilskati
aktív tag
Sziasztok!
Kulacsból, kulacstartóból milyet érdemes venni, vagy egy kutya mind?
Köszi!
-
evilskati
aktív tag
válasz -=RelakS=- #138320 üzenetére
Szuper, köszi, akkor beruházok egy ilyenre.
jjeahh: Köszi neked is! Zörgés elkerülése végett ezt az alu variánst néztem ki. Nem tudom mennyire tartozik bele az olcsó kínai kategóriába.
-
evilskati
aktív tag
válasz ivana #138611 üzenetére
Érdekes ez az acél váz dolog, mostanában úgy veszem észre, hogy kezd "visszajönni" a divatba, rengeteg gravel vagy tour bringát lehet találni acél vázzal, pl.:
Salsa Vaya
Surly Long Haul Trucker
Genesis Equilibrium DiscMTB-k:
Genesis Tarn 20
Surly Karate MonkeyPersze lehet, hogy tényleg csak divat. Kíváncsi lennék mekkora különbség van acél és aluminium között menetkomfortban ugyanolyan szett mellett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Sweet.tv - internetes TV
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- ASUS routerek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs