- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Vasinger!
nagyúr
válasz fpeter07 #46622 üzenetére
A kérdés itt a teljes biciklire volt értendő, nem csak a gumira. A guminál a kérdés csak azért vetődött fel, hogy megéri e a cserét SS-re, vagy maradjon a Noby.
Normi01 && Hasaggymeg: Köszönöm. Én is így látom.
+1
Ha slagg nincs, akkor mivel/hogyan tisztítjátok az olajos részeket? Mert most egy rongy az 1 takarítás, mert onnantól kezdve az tiszta olaj lesz a lánc miatt.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #46666 üzenetére
Idehaza nem konnyu, de fel lehet. En tavaly nyaron eleg jokat edzettem gerecsen, meg a budai hegysegben, 50-60km erdobe, 1200-1400m szintel ment. Nem tudom eleg lett volna egy cross alps classic-ra, lehet vegig tudtam volna szenvedni.
Sokat kell szintezni terepen es a technikai szintre is edzeni kell. Lefele is tudni kell jonni. 2000m-rol le is kell ereszkedni. Nehol eleg komoly terepen. Mindenkepp tapasztalt montist kivan, minosegi bringa is elengedhetetlen.
Viszont azert itt nem versenytempo van, ez "csak" egy tura. Mostanaban gondoltam hogy mi lenne ha ebike-al megprobalnam. csak sajnos nem tudjak idobe szallitani a bringam. a bosch-nal csuszas van. juli vege. 2 db 400wh-as akksival kb 2800m szintet es 120km-es tavot tud egy bosch elektromos monti. persze akarmilyen ebike nem jo ide, minosegi monti kell. lehetoleg fully. es igy se lehet leanyalom vegig tolni.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz fpeter07 #46701 üzenetére
Hsz írás előtt direkt megnéztem adatlapon és láttam, hogy Bp van megadva. Ezért tettem fel a kérdést, hogy akkor most hol lakik.
(#46699) A_ScHuLcZ: Ha saját gépemen ilyen lenne, akkor a hátsót kicserélném. Az elsővel meg eljárogatnék, ha az oldalfala ép. De ezt ajánlani nem ajánlom, csak mondom.
[ Szerkesztve ]
-
bammbula
tag
válasz fpeter07 #47176 üzenetére
Hát az tuti, hogy nem könnyű egy monti vastag kerekét belendíteni, főleg nem felfele, de ha megindul akkor lehet vele menni.
Én a Balaton fele (nem tudom hol) jöttem le egy komolyabb meredekségű dombról, igaz aszfalton, bár nagy szerencse kellett hozzá, hogy időben megálljak, ugyanis én ökör megfeledkeztem róla, hogy a hátsó szinte nem is fog, úgyhogy kénytelen voltam az elsővel a kellő erő és a pofára esés közti határon tartani a fékezési erőt.. (Ami igen nehéz, mert úgy állítottam be, hogy szinte semmi játék nincs)
Elég komoly adrenalin löketet adott, de valahogy még egyszer nem indulnék el lefele. Szóval a montiknál tényleg számít, hogy milyen fékek vannak rajta, míg egy outin azért annyira nem fontos, hogy nagy erővel lassulni tudjon.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz fpeter07 #47295 üzenetére
Pedig rohadt nagy feeling vele csapatni lejtőn lefelé mikor rendesen ráhasalsz hogy minél aerodinamikusabb pozíciót vegyél fel.
Egyedül a kátyúk amik veszélyesek tudnak lenni, arra baromira kell figyelni. Múltkor mikor ilyen 60 feletti tempóval lejtőztem Tés mellett ott igen rossz volt az út, kegyetlenül kellett nézni merre rakom a kereket mert igen nagy bukás lehetett volna a vége. Szóval megvolt az adrenalin löket.Gumiból nekem pont jó drága van de elégedett vagyok velük (10k/db). Nem mellesleg talán a várható élettartama is több lesz a 330TPI-s külsőnek mint a gyári 60 TPI-snek.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
entropy
tag
válasz fpeter07 #47592 üzenetére
Na, én meg olyan túrán nem voltam még Pedig kedvem lenne bármelyik hétvégén, de nincs semmi haverom/barátom aki úgy akarna bringázni mint én, szóval általában magányosan tekerek a városban, max néha-néha jön velem egy haverom BUBI-val...
Ma is gondolkoztam rajta, hogy felmenjek-e fogaskerekűvel Normafára, vagy Svábhegyre, hogy tapasztaljak biciklivel egy kis erdei utat... De aztán gondoltam egyedül nem fogok erdei utakon menni, mert nem ismerem őket itt a környéken, meg anno mikor enduroztam (motor) nagyon megtanultam, hogy egyedül erdőbe soha ne menjek -
rétisün
veterán
válasz fpeter07 #47592 üzenetére
"Ma is az őrségi túrámról hazatérve tök furcsa volt kerülgetni az embereket a városban."
azért gyalogoltál bringát tolva a mozinál? vagy nem téged láttalak? fél 3 körül...
(#47584) anorche1: váz L-es méret (565 vízszntes felsőcsőhossz), 3T ergonova kormány (123/77 mm előrenyúlás/esés), 80-as stucni, 175-ös hajtókar. 176 centi vagyok, ha jól emlékszem 84-es belső lábhosszall (vagy hogy mondják)
nagyjából ugyanitt lennék eggyel kisebb váz+100-as stucnival.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
-
ivana
Ármester
-
Byk01
senior tag
válasz fpeter07 #48360 üzenetére
Ha ez segít, csak holnap érkeznek meg. Ez még Belgium volt.
De nagyon durva volt az a bukás. Főleg, ahogy egy kupac kerékpár és versenyző feltekeredett a villanyoszlopra.
Nem lennék meglepődve, ha Cancellara is feladná holnapra (meg esetleg még egy-két ember, akit ma még vitt az adrenalin). Nem tűnt teljesen tisztának a tekintete még a célban sem, pedig (finoman szólva) nem hajtotta szét magát a Murön."Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
Byk01
senior tag
válasz fpeter07 #48370 üzenetére
Akkor nem csodálom, hogy nem volt tiszta a nézése a célban.
Nagy riszpekt neki azért, hogy egyáltalán végigment. Ez nem az ő éve."Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
nagyúr
-
Normi™
őstag
válasz fpeter07 #48585 üzenetére
Mondjuk igen,bejött jobbról elé,de kapcsolat nem volt szerintem,de mindegy is igazából,elfikázott és ez a lényeg.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
313313
addikt
válasz fpeter07 #48853 üzenetére
Volt köztünk aki 150-160 km környékén Füreden a boltban nem a karbon talpúba sétálgatott, hanem elővette a hátizsákjából a papucsát és úgy pihent vagy 15-20 percet
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
-
dbala
tag
válasz fpeter07 #49309 üzenetére
A régi kerékpáromon nekem is az volt gyárilag, mivel maga a gép is az volt.
Azzal nekem sem volt gondom, de kerékpárra együtt eladtam. Többet ilyet nem teszek ha találok egy megfelelőt.Begbiebike: Köszi az infót, majd ha aktuális lesz rákérdezek. Most még csak érdeklődöm, hogy mik lesznek majd a lehetőségek.
Még elég új a kerékpár, majd ha elrakom télre vagy ha előveszem tavasszal akkor lesz aktuális. -
rétisün
veterán
válasz fpeter07 #49516 üzenetére
egyszer keveregtem ott a csácsi hegyen, lehet hogy pont ez volt az....
gondolom a bozsok-botfa közötti átkötő utat nem kell bemutatnom, azt ismered...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
VIBO
őstag
válasz fpeter07 #49977 üzenetére
KÖszi szépen.
Ma rá kerültek az XT hajtókarok meg az új integrált csapágyas monoblokk.
Bowdenek helyükön. Avida BB5-ök helyükön.Ne tudjátok meg, hogy milyen nehéz volt találnom az első fékhez 203-as P/P adaptert...hihetetlen. 7. boltban kb....
Ülés feljebb, hogy a geo is jobb legyen.
Pár órát szenvedtünk a váltók és a fékek finomhangolásával. Még nem tökéletes. Nem is tudom, be lehet -e állítani tökéletesre vagy csak az álmaimban lehet az
De nagyon jó eddig, már most nagyon szeretem.
Holnap tolok fel képet, ha érdekel titeket
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
ivana
Ármester
válasz fpeter07 #50664 üzenetére
Egy drága bringa sem jobb, mint az alapmodell. Csak más. Szerintem nem azonos kategóriából (mondjuk mtb, országúti, trekking stb. ilyesmikre gondolok) sokkal jobb. Azért drágább valami mert jobb ez az esetek nagy részében egyértelmű, ha nem jobb akkor meg átverés. Nekem két bringám van (az egyik egy régebbi országúti de nem csepel szint normális gép, a másik egy koskormányos agyváltós gép ami műszaki színvonalon nincs sokkal az outi alatt) ezekre lehet azt mondani, hogy más, de azért amikor az agyváltósra ülök hiányzik az outi érzése, ahogy veszi a kanyarokat, ahogy vált, a nagy áttét, a terhelés alatti váltás, a merev kerekek, a merev váz. Két dolog miatt tartom az agyváltóst: nem kell leváltani megállás előtt mert állva a legjobb vele váltani + városban jól jön a kontra és a dobfék De azt mondani, hogy a másik nem jobb azért eléggé túlzás, ha választani kellene akkor egyértelmű melyik lenne. Az országútival 80-ig simán eresztem lefelé ha jó az út, a másikon az 50 már sok (dinamóval mondjuk nagyon állat a világítás )
-
imyourfriend
őstag
válasz fpeter07 #50664 üzenetére
Amit próbáltam az tényleg nem volt jobb, de drágább volt jóval. Mint írtam egy trek emonda 4.3-at próbáltam 2x11-el, több mint 1 kilóval nehezebb a 3 éves gépemnél melyen 105-ös ugyan de 2x10 van valamint könnyebb kerekek, és eléggé le van könnyítve. Felfelé mégis érezhető volt hogy az új váz merev, de síkon össze sem lehet mérni a kettőt. Valami egyszerűbb fogaskoszorú volt az emondán, amit meg is éreztem hogy nem egy ultegra szint valamint nem egy kmc felső kategóriás lánc van a gépen. Aztán a trek bolti ára 580ezer, az én gépemé jó ha 360-370 jelen állapotában.. mégis könnyebb egy kilóval és számomra az érzet is jobb volt. Próbáltam a 6800-as ultegra féket, az jobban fogott mint a mostani 5700-as ami a gépen van. Viszont ezt is megeresztem, van hogy 70-75-el megyek lefelé és nem féltem a gépet meg magamat sem. Viszont több törődést igényel, mivel 105-ös a cucc de ezzel nincsen gond. Rászánom a megfelelő időt. Pedig érkeztem lefelé a güssingi várból is, ott sem féltettem magamat (egyszer csak leérek alapon )
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Hardcore café
- E-roller topik
- Microsoft Excel topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mászós topik - falmászás, via ferrata, sziklamászás, hegymászás
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest