- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- iPhone topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
válasz zoli03 #40354 üzenetére
ha átalakításra kerül sor (ami még nem 100%), akkor szinte biztos, hogy igen. ki lehetne sakkozni, számolva az első és hátsó lánckerék sugárral, a megfelelő lánchosszt. láttam már ilyet, ha egyszer el van találva, akkor baromi jó, de elég macerás. ha egysebi lesz, akkor szerintem kap hátra láncfeszítőt.
nem is ez a kérdés most, hanem hogy van-e valami alkatrész, amivel ránézésre probléma lehet, én nem találtam elsőre. egyedül a karbon első villa és a radiál fűzés az, ami kis aggodalomra ad okot, lévén, hogy nagy emberhez kerül a bringa (190cm+ 90kg+), de szerintem belefér, illetve az első kerék későbbi cseréje nem akkora dolog.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz zoli03 #40359 üzenetére
nem találsz a használt piacon olyan gépet, ami jobban megfelelne az igényeknek. pláne nem ennyi pénzért. inkább vállalok átszerelést, vagy plusz alkatrészt. nem biztos, hogy át lesz alakítva, de ha át is lesz, nem akkora dörrenés átalakítani, sokkal egyszerűbb és olcsóbb, mint egysebit építeni, vagy keresni. nincs. általában hetekre lebontva tudom, hogy melyik apró melyik oldalán milyen fixi/ss bringa van, nem véletlenül kerültem az outi szekcióba.
az első kereket majd átfűzöm, ha nem bírja városban lesz egyébként, bár Kecskeméten nem tudom, hogy jobb-e a helyzet, mint Budapesten. a hajtáson egy kis poros olaj nem a világ, ha használják, így néz ki. ez persze majd a személyes átvételnél kiderül (mondjuk láncnyúlásmérőt sajnos nem tudok vinni, de annyi baj legyen)
Napfénysüti:
jó úton, normális használat mellett szerintem is. ugyanakkor nem kérdés, hogy sokkal jobban terhelné az agyperemet, és a küllőket. magamnak az egysebit nem véletlenül fűztem elöl is 3x-re, hiába tetszik jobban a radiál.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Because #40361 üzenetére
összeraktam többet is, 130 körüli pénz. ha faragok olyan alkatrészeken, amiken nem szeretnék spórolni, de még fogjuk rá, hogy lehet, akkor se nagyon lehet 100 alá szorítani. ha nagyker lennék, akkor 70-80 körül ki tudnám hozni, de sajnos nem vagyok.
egyébként az acéllal semmi bajom, nincs kizárva. (21-ért hol találtál royal 3*-ot?) a "már csak a többi" rész az, amit hajlamos az ember alábecsülni, sokszor jómagam is. van ott meglepi, ha összeadogatod.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz #48525824 #40363 üzenetére
ma megtapiztam a gépet, első blikkre nagyon szépen egyben van, tetszett. szerintem jövőhéten hozzuk is el. a radiál + karbon villa kombó is masszívabb volt, mint vártam. nyilván ez hosszútávon mutatja majd meg magát, de a gazdája elég korrektnek tűnt, a gép maga is, odafigyeléssel lett összerakva, az első szekció eléggé rendben volt. köszi a véleményt.
zoli03:
120-130 a beugró abba a ss szintbe, amire azt mondom, hogy szívesen megépítem. persze jobb fajta kisker árral. nagykert nyilván nem tudok (már), különben nem akadnék fent. a tisztes fixi/ss fogalma is más a fejünkben valószínűleg. az én gépem 150 körül volt, ami itt van mögöttem, az épülő félben lévő fixinek csak a váza 100 rugó (bár ezt kb 3 havonta jegyzem itt, de a gép lassan egy éve nem halad. természetesen az az oka, hogy még kb 200 kéne hozzá, hogy befejezzem, ha nagyker beker ár, akkor szorozd meg 0.6-al a 300-at, de az nem evilági árképzés)
összességében köszi a válaszokat azért
bár az alapkérdésig senki nem jutott el azért nekem a mai személyes találkán nagyon tetszett az épített outi gép, marad outinak valószínűleg, elsőre nagyon tetszetős.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz zoli03 #40413 üzenetére
130-ból szerintem is, ezt hangsúlyozom. azzal a 10-20 ezerrel, amit spórolni lehet alkatrészeken, sokkal többet rontok az összképen minőségben, és esztétikában is, mint amennyit nyerek 20 ezerrel. kíváncsi vagyok egyébként, jöhet ide is, vagy privátban is. itt talán hasznosabb lenne, hátha érdekel valakit.
a blb és társai túlárazott mivolta megint más kérdés, frusztrál engem is, hogy valamin van egy matrica, akkor kap egy nullát a végére. ettől függetlenül van az a határ, ahol a név és a technológia/minőség kompromisszumot talál. egy integrált sram egy tányéros hajtókar 35-ért nem túlzás, míg egy négyszögtengelyes miche pályahajtómű 40-ért igen, hiába miche.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
de rég jártam erre. ha valakinek nem probléma a szállítás, akkor kellemes akciók vannak Cube vázak kacspán
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
21000 hsz után fura újra írni a topicba sajnos masszívan kiestem a miliőből pár fordulat miatt az elmúlt években, azóta csak gyenge próbálkozásaim vannak vissza kerülni. a tegnapi nap során rögzítettem, hogy miket is kéne javítani a gépen, hogy újra munkába állhasson.
ennek a következő lépése lenne majd, hogy kéne fűznöm egy új kerékszettet. továbbra is egysebességes marad a platform, városban. a kérdésem az lenne, hogy van-e tapasztalat a standardtól eltérő fűzésekkel valakinek. egyedi agy-felni-küllő nem opció. hátra szokásos 3 kereszt menne, előre viszont radiált szeretnék. nem tudom, hogy mennyire lenne jó választás hosszútávon. 90kg, acél váz és jó sok padka.
köszi előre is, ha akad tipp
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok!
már idejét sem tudom, mikor jártam erre, sajnos gerinc nyűgök és prioritások miatt a kerékpározás lekerült az asztalról alapvetően pár éve, nagy bánatomra...
ettől függetlenül így laza 3 év útán leporoltam a városi egysebit és használhatóvá teszem épp. a hátsó szabadonfutó cseréjében kérnék segítséget. sajnos semmilyen típus vagy márkajel nincs rajta, így picit megnehezíti a dolgom a racsni leszedő beszerzése. a belső átmérő 40mm, ha jól mértem, illetve 4 körmös. ez a Sturmey Archer méretektől eltér, de szerintem nem is Shimano. hogy lenne érdemes nekikezdeni?
továbbá szükségem van újra, mert ez beállt. kisebb 13 vagy 15 fogas lenne ideális. ezek a fogszámok bmx-hez vannak jelölve. a kérdésem az lenne, hogy miben tér el a nagyobb fogszámú szabadonfutóktól? masszívabb a kialakítása a kisebb külső méret miatt, de szerintem ezen kívül nincs más. jól sejtem?
elöl egy 46 fogas sturmey tányéros hajtás a párja, a legegyszerűbb singlespeed kmc (z-410) lánccal, ami létezik.
köszömöm előre is
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
tudnátok tippet adni? trekking bringát keresek, női vázzal, maximum br130e körül. cross és trekking vonalon sosem nézelődtem, nem vagyok otthon a felszereltségekben meg buktatókban. tudom, hogy ez maximum beugró kategória, de mégis mit ajánlanátok, hol nézzünk körül?
köszönöm előre is
szerk.: jelenleg itt tartunk.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Hasaggymeg #166458 üzenetére
utána tudnék menni, hogy melyik széria mit képvisel ezen a vonalon, de jelen vásárlásnál annyit időt / energiát érdemes beleraknom, hogy használtat vadásszak, az új tulaj semmiképp nem szeretne.
köszi szépen!
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
wow, laza 4 év topic kihagyás után. tervezek egy 10 éves üresjárat után újra MTB nyeregbe pattanni. 2013 óta a saját épített városi singlespeed bringám gurul csak, mostanában ő is keveset. a hetekben újra nyeregbe szállnék, hardtail vonalon. egyrészt a rutin és skill sincs meg, másrészt a keret sem és nem gondolom, hogy a full suspension kezdőbringa. egy középkategóriás merev gépet vadászok. az Orbea Laufey H30-at néztem ki (29") magamnak (R.249), ennél többet nem hiszem, hogy ki tudnék használni a következő években. 550-580k körül, hazai kisker beszerzésből van szerintetek jobb ajánlat? ahol vásárolni szeretném, Cube és Giant gépek vannak még. felszereltségben egyik sem győzött meg ezért az árért, a Laufey esetén talán csak a fékeket cserélném, minden mást korrektnek érzek, a geo pedig kifejzetten szimpatikus. köszönöm előre is, ha valakinek van friss tapasztalata ilyen gépekkel.
ui.: hazai erdőkben tekerném elsősorban 184cm/82kg mellett. korábban XC jelleggel tekeregtem kicsit, most kipróbálnám magamat lefelé is, trail vonalon.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz lsebestyen #292275 üzenetére
koszi Sebi! ez is komoly gepnek tunik, bar az Orbea geo picit vadabb. nem nagyon talaltam hazai boltot, de korbejarom.
jelenleg XC/light trail vonalon ezek kozott vacillalok:
Rose Bonero 3, 2023
Orbea Laufey 2023, r249
Cannondale Habit HT1
Canyon Stoic 4bar a Canyon eseten olvastam repedes aggalyrol. nameg az ajanlott HUF msrp-hoz kepest a hazai kereskedok plusz 100ezerert akarjak adni kb mindegyiket, nem is ertem..
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz lsebestyen #292347 üzenetére
koszi a tapasztalatot. a Bonero nagyon bejon, de 620-ra jon ki, az Orbea lehet megallna 550 alat. nem biztos, hogy azt a plusz 100k-t erdemes beletolni, megragom.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #292345 üzenetére
több nap olvasás után leszűkítettem a Bonero 3-ra a keresést (utólag köszi még egyszer Sebi, minél többet olvastam, annál jobban tetszik). mivel nem kifejezetten trail, hanem xc/trail vonalat keresek alkalmi bringázásra és a fs bringákat ár miatt kizártam, ezért elég szimpatikus. ráadásul az 'L' is befér 13kg alá. ennél jelentősen könnyebb csak egy mid-high xc gép lenne, de egy Reaction C:62 már 800k megint, messze túlzás nekem.
a kérdésem, mivel nem lehet kipróbálni a gépet itthon: méretválasztásban mit javasolnátok, próba nélkül? 183cm, 80-82kg, a lábam belső hosszát 85cm-re mértem. ez pont határon van az 'M' és az 'L' között szerintem. én az 'L' méretet venném, esetleg van más javaslat?
a városi egysebi egy 59-es Royal 3* ráadásul 110mm befogóval, ezt már nagynak érzem régóta.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz lsebestyen #292418 üzenetére
tudom, alma-körte... de csak ebből tudok kiindulni. a royal geo teljesen más, arra akartam csak rámutatni, hogy abból elvileg a jó méret van, de nagynak érzem az 59cm nyeregvázcsövet.
a Rose trail MTB-ből nagyon agyalok az 'M' méreten, mert ott egy kevés centit talán lehet nyerni a kormánybefogóval, ha kicsi. viszont nem tudom mi van, ha az 'L'-t veszem és nagy. abból nem lehet köszörülni
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz hoffman_ #292436 üzenetére
illetve összenéztem az Cube Reaction táblával, a Rose egy hosszabb gépnek tűnik. a Rose M méret az közelebb van a Cube XL-hez. a 'reach' és a tengelytáv is hosszabb, mint a hosszúnak érzett Royal-omon, ezért venném az 'M'-t.
ha olvassa esetleg, aki a Rose-tól rendelte a gépét és esetleg MTB volt, megírná a tapasztalatait?
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
sisakvásárlás előtt állok, a POC egyik MIPS mtb sisakját néztem ki. meglepődve láttam, hogy alzánál is kapható, 20-30%-al olcsóbb a többi kiskerhez képest. a POC sisakokat szokták hamisítani, ahogy tudom. valaki találkozott ilyen infóval, 'redflag' jelzéssel hazai beszerzéseknél? szállításnál gondolom ugyanúgy dobálja minden kisker raktár a dobozt, ha sisak van benne, ha nem.[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
új pedálhoz néztem ki rezes anti-squeze zsírt, érdemes ilyet használni, vagy sima motex zöldzsírból egy pici és ne gondoljam túl?"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz lsebestyen #294184 üzenetére
köszi, igen, elírtam csak. az van is itthon, a Royal kormánycsapágy 10 év/5000km után megköszönte. egész jól viselte. akkor nem bonyolítom.
POC választ is köszönöm. fel akartam próbálni, így végül megnézten a K2ben és bikexpertben, mindkettőben segítőkészek voltak és durva akciókkal szórják ki őket épp.
nem voltam nagy sisakos sajnos, de most túltoltam, egy POC Tectal mips és POC Ventral Air spin lett a vége. meglepően kényelmesek voltak, üzletben próbálva. Abus/Specialized sisakkal szemben nekem legalábbis.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 3
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Spórolós topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Xbox Series X|S
- Ukrajnai háború
- Milyen monitort vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Női városi bringa (Sierra City)
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs