- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz fpeter07 #71522 üzenetére
Hát azért a rövid távon szerintem mennek olyan átlagot mint egy XCO-n. A Bükkön például 1:30 alatti időkkel nyertek, 38 km/870 m szinten, az 25 feletti átlag. Robognak is, mint a gyorsvonat. De egy hobby versenyző (középmezőny) szintjét tekintve a hosszútáv eleje is félelmetes sebességet nyom még a végén is. Utálom is, amikor már hallom a motorost, és azt kell keresni, hogy honnan engedem el majd el a profikat.
A Salz az engem is vonzana, csak "túl közel van és hozzá túl olcsó", az a baj... De a Sellaronda HERO is jó lehet. Csak szintén nem a Pilisben vagy a Börzsönyben rendezik, sajnos.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #71520 üzenetére
Én 2007-ben egy egész nyarat eltöltöttem Saltzburgban és minden hétvégén itt voltam: Leogang
Nem szívesen jöttem haza.6030D: No azért én kb 20 évet végig montiztam hagyományos paripákon. Még cross country futamokon is indultam a múlt évezredben. A zümmögős téma csak az utóbbi 2 évben van, mivel már nincs annyi időm, így meg sokkal hatékonyabb vagyok. Ne becsüljük le az "öreget".
Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem volt még izomlázam bringától, de nem összehasonlítható mondjuk egy súlyzós edzéssel, ahol sokkal hamarabb lesz izomlázad. Persze ez nem von le egyik sport értékéből se, csak másfajta terhelés, más izmok.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz fpeter07 #71562 üzenetére
Pilis meg a legnehezebb pálya, elvileg. Én ott két kört mentem 55 perc alatt, ami kb 9 km Igaz, a felkészülésem gyakorlatilag nulla volt, de már a pályabejárásról úgy jöttem vissza, hogy "bammeg, ez mi?". Nagyon durva, technikás pálya.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz fpeter07 #72197 üzenetére
A 4,5 órát a Tour de Pelso-n csinálták, ami lezárt főutakon megy. Országútival, főleg ami kimondottan versenyzésre van, biztosan nem sokan mennek rá a felgyűrt, zsúfolt kerékpárútra.
Szeptemberben nekem pont a bruttó 10 óra lesz a cél, bár azért szeretném jóval hamarabb megcsinálni.
Tavaly 9 óra tekerés, 11 óra össz. lett, nem saját bicóval, és úgy, hogy más "hátráltatott".
8 / 9-9,5-tel nem kicsit örülnék. (27,5x2,2" X-King)Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fpeter07 #72288 üzenetére
Mind2t.Egyikkel feltekersz,másikkal meg leereszkedsz. A déhá kizárólag élménybringa melynél tulajdonképp elveszítette a kerékpár eredeti,közlekedési eszköz jellegét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz fpeter07 #72288 üzenetére
DH, outi, monti, télen fatbike kb. mindennel elég király kivéve trekking (korlátozott mászó képesség, terepre nem jó), illetve tanyabike (nem létező mászó képesség).
Mondjuk én tuti egy CX-et vennék az mindenre jóStrezi: Nagyon szép ez a bringa ez a piros szín nagyon el van találva
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz fpeter07 #72307 üzenetére
Nem véletlenül jöttek be a 100 mm-es fully XC gépek. A közönségnek kellenek a kövek, nagy letörések, ugrások, hogy többen nézzék. Szerintem főleg azóta, hogy a Red Bull is elkezdte nyomni a DH vonalat, nem kis marketinggel. Azok látványosak, kellett valami ide is.
Attól függetlenül mennék rajta pár kört, baromira bejön. Főleg azok a két sávos szakaszok.
szebe: én 8-kor értem le a hegyről és izzadtam. Akkor itt még nyár van?
-=RelakS=-: azért idén volt bőven jó idő, nem mondhatod, hogy nem.Runner_fxr: jól néz ki. A szín miatt választottad, hogy menjen az urban-hoz, ugye?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz fpeter07 #72954 üzenetére
Nem lesz az sok 3 nap alatt? Regenerálódás? Montival ez kb 4,5-7-5,5 óra + pihik. Én inkább mennék az 1. és a 3. napon egy hosszabbat, pl 7-8 óra. Az közelebb van a teljesítendő 10-hez, jobban látod mit bírsz, hogyan kell kajálni majd.
TomMusic: próbáltad már a menetet tisztítani és zsírozni? Néha az is elég.
StLui: amit linkeltél középszerszám, azzal jön le ami rajta van, de az integrált csapágyhoz más kell, illetve a bal oldali hajtókarban lesz egy műanyag baszás, amit szintén be kell tekerni. Ez a legolcsóbb megoldás. A láncbontó kb. mindegy, nekem 1200 Ft-os deca-s tökéletesen működik. Menetet zsírozni kell, akkor nincs gond.
Nyomatékkulcsról volt szó korábban, hogy ha nem karbon cucchoz kell, akkor ép ésszel nem lehet túlhúzni. Egy trükk, hogy pl. az imbuszkulcs végét ha két ujjal fogod és úgy húzod meg, akkor az pont a megfelelő nyomaték lesz.IMIIKE1998: nem rugós teló van a bringádban?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tothgera30
Ármester
válasz fpeter07 #73293 üzenetére
"...Különbség a sebességeknél van bennük..." Végül rájöttem mire gondolsz, de azért ilyet nem írnék. Tekintve hogy ezek évről-évre változnak, ahogy anno még XT-XTR között is nagy szakadék volt, ami mára eltűnt. Az meg hogy egy Deore váltókar - XT hátsó váltó különbséget is észrevenni, az már tuti. Akkor mit szóljak a 2x11-es M8000-es XT-mel? Vagy az ugyan ilyen számokkal rendelkező Ultegra-mal?
"...XT feszesebben tartja a láncot, egyébként a feladatát mindegyik elvégzi..." Mert az XX, X0 már nem? Deore szinttől Shadow, és Shadow Plus van, ennyi előnye lenne. A feszességet pedig a hátsó váltóban lévő rugó határozza meg.
Tehát mielőtt félrevezetnénk az érdeklődő bringakedvelőt, rugós villákban pusztán acélrugó végzi a csillapítást, ez elég elavult technika, mint mondjuk gépjárműveknél a laprugó. Viszont itt pár cm-et beül, ami nem nevezhető komoly csillapításnak. Tömegük nehéz, általában csavarodnak, szervizelni sem igazán érdemes olcsóbb társaikat, és itt megragadtam a lényeget. Áruk igen kedvező. Ezek szöges ellentéte a levegős teleszkóp, ahol nem olyan könnyen csavarodik, nem csak gyorszáras, de átütőtengelyes verzióban is kapható, mozgásuk olajjal és levegővel csillapított, egész kis tömeg alatt is megindulnak, már kisebb kátyúkat is szépen kimozogják.
Váltók, vagy váltórendszerek terén fura dolgot fogok mondani. De lényeges tényező a váltókar, tehát egy alap szintű váltókarral, de egy felső kategóriás hátsó, vagy első váltóval olyan mint ha az egész rendszer belépő szintű lenne. Itt nézni kell a karok húzásának mértékét, csapágyazást, és olyan funkciókat, mint Deore szériában az egy mozdulattal több fokozatot átváltó mechanizmust. Ezt XTR esetében (okoskáknak XT is), felfelé dupla váltást.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #73404 üzenetére
Én erre a versenyre mennék el szívesen, nyilván nem a dobogós helyezés lenne a cél, csak maga az élmény, végig menni rajta.
Crytec210: A legalapabb hajtómű, 4000 jó magyar ft körül már be lehet szerezni. Olyan amilyen, ettől nyilván nem várhatunk tartós működést. Szerintem az árának megfelelő a teljesítménye is, sok olcsó bicajra tettem hasonló hajtóműveket, jó pár ezret bele lehet tekerni ha nyugodt a tempó és nem durvák a használati körülmények.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
-
Agostino
addikt
válasz fpeter07 #73656 üzenetére
köszi
ezekre hogyan keressek rá? a városi kerékpár sisak ugyan azokat dobta ki, amik nekem annyira nem jönnek be, bár nem vonom kétségbe, hogy jól teszik a dolgukat. engem csak az zavar, hogy ezeknél az arcom magam nem igazán van védve
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
#27813376
törölt tag
válasz fpeter07 #73724 üzenetére
32.000 volt az órájában mikor eladtam. Ezelőtt tíz évvel. Nem volt meg az óra csak a bicó megvétele után egy évvel, vagyis ettől többet mentem vele. Nem foglalkoztam mostanában kerékpárral, nem vagyok otthon benne. Amit én keresek, azért nem a monti kifejezetten, mert nekem nincs kedvem csereberélni rögtön a gumit rajta, hogy jobb legyen aszfalton. Csak ennyi az okom. Nem azt mondtam, hogy montival nem lehet, de ha veszek akkor az legyen olyan ami egyenesen az én igényemnek készült
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fpeter07 #73724 üzenetére
Az akkor jó,mert adott idő alatt úgysem lehet csak x mennyiséget elégetni.
(#73730) IMIIKE1998...gyengíts az előfeszítésen.(ha van neki olyan)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
veterán
válasz fpeter07 #73810 üzenetére
Nem szoktam elfagyni, sokkal jobban birom a vastagabb ismerosoknel a hideget. Tavaly nyaron voltam 65 kilo, foleg izom jott fel, de a kemeny fizikai munka a tetokon segitett, ahogy vegeztem ott, el is tunt hamar, amit felszedtem. Pedig milyen jo karom volt
Everybody lies.
-
geotigris9
tag
válasz fpeter07 #73831 üzenetére
Ha ezt nézzük nem előny, mert a hasról megy le a fölös zsír utoljára. Abból is fakad, hogy a legritkább esetben van aktívan használva a hasnál az izomzat. (kb. néha napján alap esetben)
Lábról a legkönnyebb lefogyasztani a fölösleget, ha van. Szóval szerintem ha így nézzük sokkal könnyebb dolga van- e téren a gyengébbik nemnek.((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #74384 üzenetére
A felesleges kijelentés erős túlzás, de az igaz, hogy sok mindent le lehet nyomni sokféle bringával.
Viszont én úgy vagyok vele, ha adott egy ilyen technikai megoldás, akkor azt érdemes ki használni amennyiben van rá módunk. Mi a fenének gyötörjük magunkat merev villákkal stb, amikor ilyen szinten tart a technika mint manapság?SSJmeszes: Igen, ma már a tapered egy elég alap dolognak számít. Egyébként van rá megoldás, de nem ajánlom. Fél integrált kormánycsapágyat fogadó vázaknál működik, kicsit nagyobb is lesz a beépítési magassága a villának, mivel a kúpos nyak miatt nem megy be teljesen a nyak az 1 1/8-as fejcsőbe.
Vázat az alapján tudok ajánlani, hogy milyen felhasználásra kell. De vázat elég nehéz szerezni, a gyártók inkább komplett bringában gondolkodnak.
Szeretnék venni egy ilyet, de Magyarországon beszerezhetetlen, még hasonlót sem látok sehol. Rendel esetleg valaki most külföldről valamit? Mert akkor betársulnék egy ilyen sárvédővel.
[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
válasz fpeter07 #74511 üzenetére
Nekem valahogy most a magyar M55 és a Stealth Bomber jutott eszembe mint egész jó elektromos rásegítéses bringa. (Azért ezt a kettőt nagyon kipróbálnám.)
Egy ráadás [link]. + inf[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
StLui
veterán
válasz fpeter07 #74514 üzenetére
3k-ért 1liter HP nagyon jó ár, nekem is annyiért jár a szilva, sajnos vendéglátóhelyen gyakran már 1k egy 4cl-es adag (panyolai meg hasonlókból persze), persze nem krimóban
Ja és gondolom ha a fele megvan akkor a héten vetted[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #74514 üzenetére
Változó, sört és whisky-t általában. Épp most jöttem haza a főzde fesztről, csajommal ketten 20k-nak a seggére vertünk. És még csak be sem vagyok rúgva, nem olcsó mulatság. Ettünk, ittunk és taxiztunk hazafelé.
geotigris9: Spitzing-et próbáltam tavaly, van egy a családban is. Egyik rokonom is nem rég vett egyet.
Én nem vagyok tőle elájulva, persze baromi jól megy, de mint bringa teljesen abszurd. Egy bosch vagy yamaha még fasza, de ezek? Egyébként nem is éri meg az árát, mert akkor már azért a pénzért inkább ezt venném: [link] ez legalább valódi cross motor technológia. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fpeter07 #74685 üzenetére
Nagyon macerás lehet,azonkívül mindenképp be kell iktatni egy patentszemet,melyekkel az a tapasztalatom,hogy a leggyengébb láncszemek lesznek. Valahányszor rámérek a nyúlásmérővel ott van a legjobban megnyúlva ahol a patentszem van.
(#74687) pc360 ...ezt úgy érti,hogy a sor általában 2 rendesen karbantartott és időben cserélt láncot elbír,majd cserés lesz,míg ha 3 láncot használsz alternatívan,akkor akár 3 lánc-élettartamnyit is elbír a hátsó sor.Ez azért lehet mert 3 lánccal,legalábbis az elején olyan mintha folyamatosan új lánccal mennél,így nem koptatod annyira a sort.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
geotigris9
tag
válasz fpeter07 #75177 üzenetére
Elgondolkodtató kis film este bukkantam rá most tudtam megnézni a végét is ajánlom megtekintésre mindenkinek.
>>>Globál menü<<<
(Azért egy két kommnetbe beleolvasva film alatt, hogy mondjam "^^érdekes^^" konzekvenciákat tudtak le vonni egyes emberek belőle. Ami sajnos sajnálatos, de nem meglepő.)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
-=RelakS=-
veterán
válasz fpeter07 #75871 üzenetére
Szóval az autós annyi ideig emlékszik a bringásra, mint az aranyhal?
Más:
Nézegettem ezeket a 3*11-es rendszereket. Nagyon szép és jó, hogy ott is fel tudnék vele menni, ahol inkább leszállok, és tolom. Más kérdés, hogy a leszállok és tolom variációval ránézésre gyorsabban haladnék (pl 22*42-es áttétel...
Viszont hogy a másik végén 40*11 a maximum... Szinte olyan érzésem van, hogy a kedves vevő csak ne akarjon gyorsan haladni a montival, arra vegyen outit. Azt már kitárgyaltuk, hogy a 44/48 felakadhat vackokon, de aki olyan helyre megy, az valószínűleg inkább 2*11-et, vagy 1*11-et vesz. Számomra a 3*11 az ilyen általános használatra szánt kecskén jelentene pont értelmet, hogy ha éppen olyan a helyzet, akkor suhan az ember, de egy keményebb emelkedőn is fel tud kecmeregni...
Ami viszont a legjobban kiakaszt, az a fogszámozás... 11-13-15, stb. 11 után 13? nekem a 12 után is néha meglepően nehéz a 11, és inkább rakom vissza pörgetniItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
c4bB
csendes tag
-
StLui
veterán
-
kk831228
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen