- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz #89309696 #133841 üzenetére
A dpf vagy kipufogó szétvágással vagy roncsolással jön ki. Mint írtam, a szerelőben sajna megbíztam régi tapasztalatok miatt, de mára megbízhatatlan balek, és a második módon szedte ki. Az egr bármikor visszaköthető, csak akkor újra kell szoftverezni, ami 80-ba fájt, nem futnék bele még egyszer. Ha már ekkora pénzt rászánok, akkor egyből visszarakatnám a dpf-et és gyári szoftvert húzatnék rá, azt ingyen megcsinálná az, aki írta a jelenlegit.
-
kelly416
veterán
-
kisza25
félisten
válasz #89309696 #134017 üzenetére
Én kalkuláltattam, jelenleg lenne 15 év, hogy megtérüljön és akkor nem romlott el benne semmi
Peter.70: pont most rakatok be klímát a nyári rezidenciára, klímás mondta[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #134173 üzenetére
Akkor mar inkabb egy telies 4evszakos azzal le vagy vedve. Jobb esetben csak kozrehatast szamol a biztosito a nem evszaknak megfelelo gumi miatt rosszabb esetben nem fizet egyaltalan.
Sot kulfoldon meg meg is buntetnek ha igy okozol balesetet. Ahhoz kepest nalunk meg laza a szabalyozas.A gumi korat nem szabalyozza semmi (sajnos), az alapjan nem lehet szankcionalni csak a profilmelyseg es a meret miatt zsanettozhat a rendor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Johnny_vT
senior tag
válasz #89309696 #134162 üzenetére
Elvileg meg kell néznie a gumikat is mikor körbejárja az autót. Nekem a gumis akadékoskodott, hogy az új Turanza T005-öm csak 91W sebességi osztályú és, hogy nem rakhatja fel a kocsira. Mutattam neki, hogy forgalmi szerint W vagy Y kell rá, aztán lenyugodott. Jó mondjuk neki ez a szakmája, így nyilván fejből vágja típus alapján a gumi specifikációkat. De ha egy rendőr köcsögösködni akar akkor garantált, hogy ezt is megnézi.
(#134291) focvis
IKEA A facebook-os Volvo csoportokban is mindenki arra esküszik, elvileg ugyanaz a cucc van benne mint a márkajelzéssel ellátott csomagban csak sokkal olcsóbban. A héten én is leápolom vele a bőröket, hétvégén esküvőzni megyünk a Szarvassal[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz #89309696 #134609 üzenetére
Van rá példa, ahogy írod. Minden esetre nem tartom kizártnak, hogy egy zavart/ijedt idős ember volt a sofőr, szerte a világban vannak erre példák az elmúlt egy évből is.
A rendőrség beszámolójának végén viszont megakadt a szemem: nem találtak ilyen színű és típusú kocsit sehol a környéken, ezért nem is intézkedtek. Nem volt meg a rendszám?? Vagy az már polgári feljelentés lenne és nem tartozik rájuk?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #134681 üzenetére
Ja, valahogy úgy.
Én meg azt nem bánnám, ha az automata világítás össze lenne kötve az esőszenzorral, és akkor nem csak az ablaktörlő kapcsolna be, hanem vele együtt a tompított is.
Lehet, hogy vannak olyan típusok, ahol ez megoldott, de biztos vagyok benne, hogy nincs túlságosan elterjedve (pláne, ha csak a fullextrás kivitelekben van ilyen, amiket ugye csak elszórtan látni).
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz #89309696 #134681 üzenetére
Jah, csak az alkonykapcsolónak is olyannak kéne lennie, mint pl. nálam az Astrában: AUTO - helyzetjelző - tompított van mindössze, OFF nincs.
Hiába van az autójukban, anyósék pl. csak azért sem használják az automata módot, így előfordul náluk is, hogy kivilágítatlanul közlekednek.tboldi, az Astra tudja, a 2003-as bimmer is tudta, szerintem ez mindben benne van.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz #89309696 #134677 üzenetére
Nekem gyárilag menetfényes így alig használom a tompítottat, még a gyári izzók vannak bent pedig nem mai darab...
Ablaktörlés: Kormiban kb ez az egy ami jól működik. Ha megállsz nem töröl, ha lelépsz a fékről töröl rögtön.
mod:
tboldi: Az a baj, hogy úgy világít a műszerfal mintha fel lenne kapcsolva a lámpa, szvsz sokan ezért felejtik el felkapcsolni a tompítottat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz #89309696 #134696 üzenetére
Igen tudom. A régi C4 is tudta már. De Megane 3-ban odáig fejlesztették, hogy csak esőben kapcsolt be a hátsó is.
(#134697) tboldi: Nagyon jó funkció volt ez a Passatban. Most is a hosszú utam során többször megállt és eleredt az eső. Tudtam volna értékelni egy ennyire "modern" és drága kocsitól a max felszereltségi szinten ha már önmaga csinálja a kapcsolgatást. Néha teljesen egyértelmű csak programozási dolgokat hagynak ki a japánok.
Más téma. Beírtam a Spritmonitorra a legutóbbi tankolást. Ez most végig üzem meleg motorral ideális körülmények között [link] Eléggé meglepett most engem is, hogy a valódi számolt ilyen jó lett.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #134706 üzenetére
Nem feltétlenül kell esnie, én is száraz időben csináltam demonstráló videót a fácse csoportnak (mert volt, aki nem tudta elképzelni, hogy hogyan is működik ez ).
szerk.: I also like to live dangerously.
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz #89309696 #134843 üzenetére
“csóró ember az aki pénzbeli ok miatt nem tud két szettet tartani”
Akkor jó sokan vagyunk csórók itt a topikban.
Nekem a cégesen nyilván teli-nyári van de simán megyek vele 40+e km-t/év.
A saját astrara amivel a feleségem a boltba jár stb. ahogy megvettem rendeltem is a cc+-t nem is volt kérdés.
Vizes úton a legtöbb teszt dicséri a cc-t. Télen legtöbbször vizes úton mész itthon nem havason. -
válasz #89309696 #134903 üzenetére
Ok persze van egy autóbuzi réteg akinek igen, de nem erről beszélek a mercinél. Nekem rossz élmény volt anno találkozni a 220, 290 tdi-kel. Ok nem cr rendszer de akkor is - olyan méltatlanul röCketős volt hogy kifordultam a kiszemelt példányból.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
-
-
válasz #89309696 #135023 üzenetére
Mindkettő. A pályázásnál ha csak 100zal mész is hosszútávon terheled a motort. Sokáig kell minden szünet nélkül leadnia az adott teljesítményt. Teljesen mind1 hogy ez 100Le v 200. Míg normál közlekedés mellett a motor és alkatrészeinek van ideje a használathoz szokni rövidebb, szakaszosabb terhelés mellett.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz #89309696 #135094 üzenetére
+1, én is ezt a méretet használtam anno a Felicián, aminek nagyon hasonlóak a gyári értékei s szóban forgó Seathoz, emellett egészséges kompromisszum is ez a méret. Már elfogadhatóan néz ki, de még kellően ballonos is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
Gaben92
őstag
válasz #89309696 #135515 üzenetére
Nincs módosító. Szelepnyitással variálnak, de nem Miller ciklus szerint működnek, viszont lényegében nem is Atkinson a fizikai felépítése miatt. Valahol azt olvastam, hogy leginkább egy “elnyújtott Miller ciklushoz” lehet hasonlítani.
De igazából mindegy. Tartós, az a lényeg.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz #89309696 #135548 üzenetére
Pedig a piacon lévő autóknak - fogalmazzunk úgy - “elég nagy része” szelepvezérelt és mégse mind tartós.
Nyilván mindent tönkre lehet b.szni de ha nem az a fő cél mint azon youtube csatornán ahol mindig leturmixolják az aktuális új iPhone-t akkor azért nem sok gond szokott vele lenni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #135551 üzenetére
Bevallom, az enyémen is volt egy picike rozsda a sárvédőíveken (sajnos nincs jobb képem), de nem sokat vártam a kijavításával.
(#135553) gzbotii: Hááááát... Én már nem mernék elindulni velük, pedig nem vagyok olyan fosós fajta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89309696 #135562 üzenetére
Biztosan megy az még lejjebb, még nyers a motor. Mondjuk ilyenkor kell rá vigyázni és ztána tartós marad, csak néha mindegyik autógyár termékével előfordul, hogy mégsem.
Tsebacsi: A leírtak alapján a motornak komoly kenési gondjai voltak, ami mi dig a turbót teszi el leghamarabb láb alól. Aladin csodalámpáha nem volt?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...