- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Google Pixel topik
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Tescoban szokott lenni, és attól nem merül le az akksi, hogy menet közben nyitva a csomitér ajtó, hiszen ennyi erővel attól is lemerülne, hogy tompítottal mész.
Qru: akörül, ja, de ez azért 70% pálya,
finoman haladvaritkán elrúgva.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #71323 üzenetére
Monogám típus vagyok, szal max egy csajt vittem, érted.
Mondjuk az új bírságoló motyót még megérteném a teherszállító autók terén, mert oké, ne izéljék szét ronggyá terhelve nyaranként az utakat, de azt nem gondolom, hogy túl sok személyautós baleset vezethető vissza az adott autó túlterheltségére.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #71358 üzenetére
Szétnéztem pár hete a piacon, írtam jó pár cégnek, aminek kb. az lett az eredménye, hogy:
- 10-ből 8 válaszolt (a többi el sem olvasta az e-mailt)
- ebből a 8-ból 4 értette meg, hogy a kérdés a szélvédő fóliázására irányult (a többi az oldalsó üvegek fóliázására gondolt)
- ebből a 4-ből 2 adott ajánlatot a teljs szélvédő fóliázására (a többi csak a szélvédő felső csíkját kívánta volna fóliázni)
- ez a 2 ajánlat meg túl drága volt (40-50k között, 2 év garival, de 2 évet kibír a szélvédő is, az meg 20 ropiból cserélhető).
Szal elvetettem a gondolatot.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #71422 üzenetére
Van 200 környékén gyári is Japánból, de mivel a napi 100 km pályázással úgy is szétverődne az is, így viszonylag feleslegesnek tartom. Egyébként 60 alatt van már fűthető is, azon majd elgondolkodom, ha eljön az ideje.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Semennyire, én csak feltappancsoztam a szévédőre az egyiket az A oszlop mellé, és húztam neki kábelt a szivargyújtó kábeléről, a másikat meg a C oszlop mögé rögzítettem az oldalablakra, az a csomagtér szivargyújtójáról kapja a delejt.
Emigyen:
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz gyáliSanyi #72049 üzenetére
Subaru Outback 3rd gen., 3 literes 6 hengeres Boxer, 272 ló, 330 mókusállat, 22 centis hasmagasság, 50 centis gázlómélység.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nagyon szerethető. Jobb gázreakció, lentebbről kezd húzni, lentebb vált a vezérlés, picit feljebb került a nyomaték - és teljesítménycsúcs (4.400 és 6.800 rpm környékére), ehhez arányosan feljebb került a tiltás (7.300 rpm). Ez a kb. 10%-nyi plusz inkább csak a fentiek érzetében merül ki, a 245 vs 272 ló nem feltétlenül markáns növekmény, és ettől még nem lett versenyautó. Azóta 4 tank ment bele, és nagyon úgy tűnik, hogy hasonló vezetési stílussal kevesebbet fogyaszt valamivel az autó (10.2 lityi helyett 9.8 körül), de nem zárom ki, hogy mivel lentebb vált a vezérlés, ezért finomabban kezelem a gázpedált.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #72287 üzenetére
Gondolom ez az adott motor karakterisztikájától is függ, meg a megírt progitól, stb., de mondjuk én nem értek hozzá. A +10%-ot elvileg ki lehet hozni kis programozással bármelyik szívó benzines motortól, de ugye ez mondjuk anyukám 93 lovas Suzukijában +9 ló lenne.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Sápadt, széttaposott csíbor. Pfejj. Persze biztos lesz, aki megveszi, elvileg az 5-ös GT-ket is el tudták adni pár látáskárosultnak, pedig azokhoz képest az X6-ok már-már emészthető varangyok.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz tboldi #73527 üzenetére
Jó, mondjuk a 2. képen nem feltétlenül látszik, hogy nem működik, mivel a fehér jelzés pulzál, ergo, ha olyankor készül a kép, amikor épp nem világít, akkor atgtól még működhet. Szal szar a teszt, émmeg jó vagyok.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Valaki nagyon nem szeretheti a sört és a grillt - mily rossz lehet neki.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
Derűs, hogy mennyire hozzá tud szokni az ember az adott autó meneteljesítrményéhez. Amikor már épp azon kezdenék gondolkodni, hogy biztos elhalt 1-2 henger, vagy letérdelt vmi az ECU-ban, mert nem nagyon megy az autó, illetve régebben, mintha jobban ment volna, akkor elég átülnöm asszony 170 lovas Passatjába, és egyből rájövök, hogy azzal szinte csak sportfokozatban és padló-fék-padló üzemben lehet épkézláb módon gyorsan menni, tehát az enyémmel minden renden.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Elektrosokk #77208 üzenetére
Az a piros sapis lány nem túl impresszív.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
És tök buli, hogy ugyanolyan agresszívek az alulmotorizált BMW-tulajok (1-es széria, 316-ok, 520-ak, stb.), mintha motor is lenne az autójukban, menni meg nem mennek - biztos a vesék és a szejpojgó teszik.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Tetszetős. A fogyi stabilan bement 10 lityi alá az ECU-mod óta. Oké, az utolsó etap nem ér, benne volt egy Érd-Tiszaújváros-Érd etap 400 km-rel pályán, stabil 150-160, több helyen 190-220 körüli szakaszokkal, szal ki is kommenteltem Spritmonitoron.
Az én hajamat asszony vágja a teraszon, és nagyon menő.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz szőröscica #77542 üzenetére
Mérnök én sem vagyok, VR6-Fan kollégát érdemes kérdezni ilyen témában. A szakember elmondása alapján - aki megírta rá az új progit - az ECU mapokban módosították az előgyújtást, a gyújtás paramétereit, a változó szelepvezérlés váltási pontjait, az előállítandó üa/levegő keverék arányát, lambda feszt, a befecskendezők nyitvatartási időállapotait és dugattyúhelyzethez viszonyított állását, valami fáziseltolási paramétert és leszabályzási ford. számot. Elég pöcsölős és nem sok eredményt hozó munka, főleg, ha nincs hozzávetőlegesen kész, lepróbált program az adott motorhoz, és az eredmény jellemzően max 5-12% teljesítményben és nyomatékban, de inkább az alsó értékhez közelítően. A műveletet hasonló áron végzik, mint a turbós autók programozását, tehát ilyen 70-100k, ami elég karcos ár, ha egy átlagos 100-140 lovas autót veszünk, és +10 LE, 11 Nm-t. Az én esetemben ~11%-ot hoztak ki pluszban teljesítményben és ~10%-ot nyomatékban, előtte-utána méréssel csekkolva.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Nem a csúcsteljesítmény lett csak magasabb, szépen eltolódott felfelé mindkét görbe, és érezhetően másképp megy az autó. A leszabályzást mondjuk nemtom, miért tették feljebb (7.000-ről 7.200-ra), mivel a csúcsteljesíményt 6.700-nál adja le, de én ugye ehhez nem értek. Azt, hogy punkt 3.000-nél mennyit nőtt a nyomaték, azt majd megnézem, csak ki kell túrnom a dokumentet. Egyébként gyárilag is elég lapos a nyomatékgörbéje, 3.200 környékétől 5.500-ig szinte egyenes (4.200-nál a csúcs), ez tolódott feljebb a tartomány nagyrészén 30Nm-t.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Óra topik
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diabetes - Cukorbetegség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!