- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hacki87
senior tag
válasz ngaba #181381 üzenetére
Dízel 2010-es automata, 182600km körül vettem tavaly májusban most van benne 211700km én szeretem bár kicsit hajós a futóműve az előző autóhoz képest. Most cseréltünk axial csuklót meg stab pálcát. Első és hátsó tárcsa fék plusz betét volt cserélve. Hűtőt cseréltünk még de az elhamarkodott volt mert elég lett volna csak az automata váltó tömítést cserélni. Meg a klíma csövet kellett javítani mert a kitámasztókar kidörzsölte.
-
kisza25
félisten
válasz ngaba #181627 üzenetére
Aegon c10 és a kötelező is náluk b10, így a minimumot fizetem, ez korrigálva van 35e Ft-ról, mert 40eFt a minimum
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ngaba #181739 üzenetére
Lásd Románia, ott is felvásárolták befektetési céllal a földek jó részét külföldiek, árak fel is mentek
Bérleti díj: szerintem "nagy cég" létére korrekt díjat adnak, a plafon amúgy a területalapú támogatás összege szokott lenni, de azt csak speciális esetekben fizetik meg, pl gazdák egymás között. Ingatlan befektetést nézve pedig egy házhoz képest maga a tökély - nincs munka vele, szűk a bérlők köre, csupa nyugalom az élet. Kevésbé fancy, nincs óriási ugrálás árban, simán egy stabilan növekvő értékű valami. Két tipp: ha hosszabb a szerződés, akkor 10 évnél felül lehet vizsgálni a bérleti díjat; illetve kisebb területeket akárki megvehet, ha befektetnél. Pont előttem van egy könyv: két éves adatok alapján 70.000 Ft/aranykorona volt az átlag éves bérleti díj, jelenleg ez már 80-90k (15-40 AK/ha közötti minőségű területekre). Föld átlagos ára 15 AK esetén 1.2mFt/ha, 40 AK szinten 3.2mFt/ha, de ugye ez nagy átlag, benne vannak a kis parcellák és a több tíz hektáros nagyobb területek.
Bocs az offért[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ngaba #181821 üzenetére
A faros Skodat alazattal vezettem, tudtam hogy a hatulja konnyen megelozi az elejet, a csaladi Puntora azert vigyaztam mert csaladi vt. A Jazz mar sajat de az antiauto, eszedbe sem jut vele gyorsan menni, ennek ellenere egyszer sikerult nekicsusznom egy optimistan vett kanyarban a szegelynek.
Aztan jott az Impreza azt majdnem felkentem a szalagkorlatra a rakpartnal (szerencsen mult csak hogy nem), mert azt gondolotam hogy az awd mindenhato.A cegest eldobtam az M3-on azt nem szamitom ide.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #181821 üzenetére
Nekem eleddig csak az az egy hülyeségem volt, hogy nem néztem bele a tükörbe és nekitolattam egy villanyoszlopnak tavaly októberben. Ahogy Qru is írja, a Jazz antiautó, nem is akarsz vele mást csinálni, csak eljutni a célodba, úgyhogy jóformán csak ilyen kevésbé veszélyes dolgokra van esély.
A WagonR meg még inkább az, a magas súlypont és a szekérszerű futómű miatt ösztönösen is óvatosabban mész vele a szokásosnál.SMKP-val viszont csúsztam már el vizes füvön (miért mentem a Lajta töltésén?), a 125-ös ETZ-vel váratlanul áthajtottam egy macskán, a CB500X-szel meg egyszer letértem az útról a szembesávon át, mert megijedtem, hogy egy pillanatra megcsúszott a hátulja valamin, szerencsére akkor nem volt senki a közelben.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz ngaba #181821 üzenetére
Mi rendszeresen jártunk a Mecsekbe télen hóautózni, voltak necces szituk, de ott tanultam meg tisztelni az elemeket. A műkedvelőkön kívül senki nem volt kinn ilyenkor éjszaka, csak Ladák, meg a baranyai libakergető versenyek színe java. Hiányzik ez az időszak.
Ami nagy hülyeség volt: egy éves jogsival vizes faleveleken húztam egy kézit forgalomban, hogy majd én leszek a Vatanen. Mázlim volt, mert elpiruetteztem két autó mellett, de nagyon szégyelltem magam, hogy mennyire idióta vagyok. -
-
veterán
válasz ngaba #181821 üzenetére
Csatlakozom CactuShoz; inkább passzolom, mert sok hülyeséget csináltam suttyó, majd ifjú titán koromban, amit szégyellek ide kirészletezni.
Vázlatosan: jogsi nélkül autó lekoccolás, motor megfőzés, borulás, ittas, kb. 8-10 autót törtem már.
Pár viccesebbet már olvashattatok, a nagyon cinkeseket nem reklámozom.
Áldom az őrangyalom, hogy soha embernek nem lett baja. -
kisza25
félisten
válasz ngaba #181821 üzenetére
Ha olyan eset amikor történt is valami, akkor most így hirtelen az jutott eszembe mikor az opel vectrával próbálgattam télen, hogy mégis mi történik, ha megcsúszok autóval, amolyan vezetéstechnikai önképzésként.
3x forogtam meg, egyszer meg szimplán becsúsztam az árokba, mert nem tudtam megállni. Olyan jég volt az utakon, hogy másik autóval nem is találkozgam, csak egy hülye volt talpon a vidéken. konkrétan az utcánkon olyan jég volt, hogy jégkorival lehetett rajta menni
Az autónak semmi baja nem lett, mert akkoriban akkora hó volt, hogy tele volt vele az árok, mert oda takarították el, szóval csak egy pár rögzítő patent bánta.
Persze téli gumi az 2db volt és az is elöl, ezek után átraktam hátra, utána már nem pörögtem meg minden kereszteződésnélEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szada85
aktív tag
válasz ngaba #181873 üzenetére
A cikk hösével Te mit tennél?
[reggel-ittas-vezetes-miatt-eloallitottak-de-ismet-a-volanhoz-ult-majd-felborult-az-autojaval-a-csengodi-ferfi] , grátisz, elvileg jogosítványa sem volt...Egyébként (számomra) megdöbbentö, mennyire megszaporodtak az olyan esetek, aminél kiderül, hogy vagy nincs is jogsija, vagy be van vonva...
Ezért gondolom azt, hogy a büntetöpontozást, és a bevonást, mint büntetési tételt el kellene felejteni, mert semmilyen visszatartó ereje nincs.. -
6030D
Ármester
válasz ngaba #181911 üzenetére
A dohányosnak se legyen ingyen, meg az elhízottnak sem. Aki otthoni balesetben sérül, de nem volt rajta bukósisak, meg biztosító kötél, annak se. Ha ezt elindítják, akkor az élet más területén is szigorítani kell. És akkor még mindig ott van, hogy lehet, hogy csak egyszer hibázott (ami esetleg már többünkkel megesett), és utána máshogy gondolja. Nyilván ha másban maradandó kárt okoz, akkor máshogy kell gondolni.
CactuS: jajj, az a középkonzol, nagyon japán. Az e11 Corollában meg 2000 előtt ugyanilyen tükörállító gomb volt.
sky11: nem, csak télen, meg ha látom, hogy tele van fadarabkával.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
EQMontoya
veterán
válasz ngaba #181926 üzenetére
És arról, hogy az állam nem az apukád, hanem egy partner, aki aszerint viszonyul hozzád, hogy mennyire tartod be a szabályait
Ezt pont abban az orszagban mondod, amelyikben az allam nem tud megmenteni covid idejen, mert nincs szemelyzet uzemeltetni a lelegezteto-gepeket, meg amelyikben a munkanelkuli segely maximuma 2 havi minimalber, az is 3 honapig, es amelyik az EU-ban kb. a legkevesebb penzt koltotte a gazdasag megmentesere Covid idejen?Ne bassz fel, Bastya!
Jon hamarosan a masodik lockdown, aztan lesz olyan coresz, hogy a maradek allamba vetett hited is elmulik.
Same rules apply!
-
TheProb
veterán
válasz ngaba #182085 üzenetére
Mióta Bp-n lakom, be van kapcsolva az automata centrálzár, pont az ilyen és az esetleges lopási kísérletek ellen.
#182087Qru: Bökő fel sem merült, pont azért, amit te is írsz, hogy lehet bennem landolna.
Illetve alapjában véve nem vagyok egy aggresszív Nber, így tényleg csak a végső esetre, védelemre kéne. De látom mások szerint is a paprika talán a legjobb választás.#182093Fehér Farkas: Igen, én is ilyen esetre gondolok, mikor lámpánál találnak be, ahonnan nem tudsz meglépni sem. Ilyen volt az általam látott is, szintén Erzsébeten. Parasztunk utolérte a lámpánál a másikat, kiszállt, odarohant és feltépta az anyós oldalit. Majd torka szakattából üvöltött, majd rájuk baszta az ajtót. Nem értem ezeknek mi értelme van. Viszont kurvára nem szeretném, ha bármely prosztó, paraszt ilyen műveljen. És tényleg az tűnhet a legjobb döntésnek, ha lapítok az autóban. Csak azért mégis benne van az emberben, hogy milyen alapon nyúl hozzá bárki a kocsimhoz? Persze tudom, hogy ezzel nem lehet mit kezdeni...
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ngaba #182208 üzenetére
Az is tuti benne van amit írsz de sajnos a bp-i közlekedést csupa kettessel végzett közlekedési mérnök szervezi az az érzésem. Lásd kanyarodó kiegészítő zöld. Ott is ha az első nem fordul akkor mögötte hiába kanyarodnának 100-an...
A másik, hogy civilizáltabb helyeken a kieg. lámpa is úgy működik hogy villog párat mielőtt kialudna. Nálunk? Semmi kialszik, ha pont akkor átmentél az szívás. Amivel nincs is baj amíg nem ütsz el így senkit, vagy nem mész neki senkinek...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ziyan
tag
válasz ngaba #182595 üzenetére
Igaz, bár arra próbáltam rávilágítani, hogy ha feltételezzük, hogy 7 évet és 250 ezer km-t szinte mind elmegy problémamentesen, akkor azért normálisan használva csak-csak elmennek jóval többet is bár az szerintem nem is kérdés, hogy mondjuk 20 évet és 300 ezret nem fognak elmenni komolyabb javítás(ok) nélkül (mint turbó és hasonlók, de azért nem hinném, hogy motort kell majd cserélni).
-
veterán
-
-v-
addikt
-
nagyúr
válasz ngaba #182920 üzenetére
Mivel a szerviz nem ismeri el az olajfogyást, a gyártó válaszára várok ezzel kapcs, nem is értem az elképzelést, hogy venné vissza a Ford. Ha úgy adódik akkor is csak motort cserélnének benne (megint), vagy valamit mókolnak rajta, és aztán adhatnám el.
De mivel papírom van róla, hogy a gyártó szerint az autó jó... Most aggódjak? (nem, már nem aggódok)Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz ngaba #183358 üzenetére
Még olcsóbbá kéne tenni a hybrid autózást/autókat, sokkal több elérhető árú plug-in is kellene, nagy elektromos hatótávval, stb.
Dízeleket csak feltételekkel lehessen venni (pl. aki nagy távokat megy igazoltan), stb.
Lehetne itt szabályozni, csak fene nagy a szabaccság, mindenki azt csinál, amit akar...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz ngaba #183365 üzenetére
Erre a bukásra kíváncsi lennék, hogy mire alapozzák, tényleg, viccen kívül!
Jelen esetben vagy valami ordenáré szoftverhiba kéne, ami mondjuk 1 nap alatt random 50 embert megöl, vagy pedig az akkutechnológia hibája, amit most használnak. Esetleg tökömtudja, az összes kobaltbánya (vagy lítium)??? felrobbantása...
Jönni fognak szuperebb, környezetbarátabb akkutechnológiák, és mindenki át fog térni elektromosra. Inkább a kérdés az lesz, hogy szolgáljuk ki a megnövekedő elektromos áram igényt! Hoppá => Fúziós erőmű. Itt van a küszöbön (10-20 év és megvan!!!)
Van még kérdés? Persze ehhez az is kell, hogy 20-50 éven belül ne pusztítsuk ki magunkat egy atomháborúval/szupervírussal/aszteriodával/idegen civilizáció támadásávalMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szada85
aktív tag
válasz ngaba #183370 üzenetére
Szerintem azért nem egyértelmü ez, mivel pont most került be az SP500-as kategóriába, illetve sokak szerint a nagy tech cégek mellett az is beleesek a "Too big to fail" kategóriába, ami ha borul, akkor az komoly hatással lehet a gazdaság egészére is. Plusz mivel "amcsi cég", ezért gondolom a mindig aktuális kormányzatnak is fontos lesz/lehet életben tartani minden áron.
Mindazonáltal elég sok konkurencia éledezik (a NIO már Németországban is lassan kapható, az Xpeng, Li Auto is bontogatja a szárnyait, a Fiskert is feltámasztják, stb), a dizájnokat szokni kell, de talán a Nio EC6 még a legfogyaszthatóbb.
Más kérdés, hogy a Nio modelljei is 50-60 ezer €-s árakon jönnek a piacra, ergo ezek is inkább rétegmodellek lesznek, nem tömegautók.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ngaba #183370 üzenetére
Csak az a bökkenő, hogy a Tesla semmi olyat nem tud, amit mások nem fognak tudni megcsinálni, ha tényleg ez lesz a jövő.
Ezt ugye te sem gondolod komolyan. Mert tényleg semmi olyat nem tud, leszámítva pl. azt, hogy saját akku újrahasznosító üzeme van - jelenleg az akkuk ~98%-át újra tudják hasznosítani -, a világon egyedül saját magának gyártja az akkujait - hamarosan kobalt nélkül - az ő gyártási költségük töredékéért (nem kell szárítani az akkut a gyártás során) stb. Az elektromos hajtáslánc terén is kb. 5-10 év előnye van a többiekhez képest. És akkor az önvezetésre és az egymástól tanuló autókról még nem is beszéltünk - minden Tesla folyamatosan önvezet még akkor is, ha ember vezeti, ha olyan helyzetbe kerül, amit máshogy oldott volna meg, akkor azt feltölti a központi adattárba, azt elemzik, ha jobb a manőver, akkor minden Tesla megtanulja azt, stb. A hagyományos autógyártók fényévekre vannak ettől és attól is, hogy megértsék, hogy működhez a Tesla szervizelési modellje. Mert a belsőégésű motoros szerviz árak nem tarthatónak sokáig... Amiben le van maradva az a klasszikus autógyártási rutin, ehhez kell nekik még idő, hogy beérjen, de ennyi.
Tsebacsi: Teslát már akkor temették, amikor még a modell S csak a tervezőasztalon volt. Aztán ahhoz képest teljesen jól van. Minden évben bedobja egy két elemző ezt 15 perc hírnévért.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ngaba #183998 üzenetére
Fánál legjobb tudomásom szerint csak akkor, ha korhadt volt, tehát elmulasztott gondozás miatt lehet az adott terület illetékesét megkeresni. Nagyobb vihar esetén a leszakadt egészséges ágat vis maiornak tekinti a biztosító és elutasítja a kár rendezését. Sajnos volt benne részünk pár éve.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Peter.70
őstag
válasz ngaba #183998 üzenetére
Hát ha valami csoda folytán tudod bizonyítani, hogy az önkormányzat, vagy valaki más, akinek a " tulajdona " a fa, amelynek az ága rá esett az autódra, korhadt volt, vagy nem volt megfelelően " karban tartva " akkor behajthatod a károdat szerintem. De ennek kb 0 az esélye.
Tsebacsi: mik a fejlemények az autóval?
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz ngaba #184084 üzenetére
Apropó black friday...
A Lumeneten akcióban 7690 a Philips GT200, én meg 7500-ért vettem a DT-Xenontól teljes áron. És már át is vettem.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!