- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Bluetooth-headsetekről általában
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor 90 - modellalkat
- iPhone topik
Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Kibővítik a várost az ASML kedvéért
it Eindhoven városi tanácsa az ASML-féle bővítés mellett szavazott. Alaposan megváltozhat a lakók élete.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
d.tiborz #158042 üzenetére
Van feletted eggyel nagyon jó aláírás..
Én is képtelen vagyok óra szerinti 50-et menni nappal, normális forgalomban (mivel az valós ~46), legjobb esetben GPS szerinti 50 (az óra szerint 55-57), ha sietek, akkor simán óra szerint 65-70, ami még mindig 'csak' 57-63 valós.
Főúton a 90 az nálam nincs 84 sem. Persze autó és kérekméret függő, hogy mennyit csal az óra. De ha 50-nel megyek, letolnak mindenhonnan.Szóval röviden, az én szemszögemből a fenti aláírás alapján: igen, tötymörögsz
Éjszaka viszont betartok mindent. De akkor általában valódi forgalom sincs, nem kell alkalmazkodni.."... and I hope you have a great day!"
-
válasz
d.tiborz #158045 üzenetére
Most erre milyen választ vársz?
Kb soha senkin nincs számonkérve az (óra szerinti) 50-90-130, pont nulla visszatartó ereje van a semminek. És mindenki mindig mindenhova siet. A jó ég tudja miért...
Inkább az a kérdés, hogy miért van ekkora ráhagyás a traffiknál.. Mert akkor ugye eleve lejjebb lőné be az ember a tempomatot.De nem, nem szabályos, nincs rendben, huligán vagyok én is, és velem együtt a hétköznapi közlekedésben résztvevők 70%-a.
Szeretünk veszélyesen élni!
(De halál komolyan mondom, hogy nagyobb kockázatot érzek abban, ha betartom a sebességhatárokat, mintha kicsit átlépem. Egyszerűen alkalmazkodom kell.)"... and I hope you have a great day!"
-
Van értelme feljelenteni, ha csak simán továbbhajtottam miután felajánlotta az "arany" gyűrűjét?
https://www.feol.hu/cimlapon/rezgyuruvel-fizetett-a-benzinert-a-bmw-s-1166482/
Ma Aba és Székesfehérvár között ugyanezt előadták, van DashCam felvétel, de nem mentem bele a játékba..
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz
Qtya123 #168907 üzenetére
"Be akarta oda tenni, erre csak három menetes lyuk van ott."
Nem hogy örülnél, hogy legalább csavarhelyet hagytak..
Értem, hogy bosszantó, de ami nincs az autóban, ahhoz nyilván nem adnak semmit. Ha nincs emelő, minek a konzol? Ha nincs mankó, miért lenne leszorító? Jó hogy nem szórják tele felesleges alkatrészekkel az autót..
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz
parandroid #168919 üzenetére
jaa, ha így volt, akkor félreértettem, sry - nyilván így illene szettben megkapni mindent, nem alkatrészenként vadászni..
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz
Tsebacsi #169001 üzenetére
engem az érdekelne, hogy a kompjúterből mennyi logot tudnak kibányászni, van-e az a teszt mód, amivel logolják, hogy hogy használod, amiből aztán kiderül, hogy természetesen user error áll fenn.. vagy tényleg az autóban keresik a hibát.
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz
bulikavagyok #170136 üzenetére
SPOILER
Korrekt adásde utcai autónak csúfolni a 911 GT3 RS-t
Szerencsére a végén Csabi azért halkan megjegyzi, hogy nem azpersze kapható rendszámmal, de azért na..
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz
Szoszo94 #172091 üzenetére
ugyanezt lenyomta velem is egy tag, úgy, hogy közben szemből jött egy kamion.. bőven elfértem volna, de gondolom szúrt egy hármast (első genes Megane), és elkezdte nyomni. inkább a fékbe álltam bele, de rettenetesen felb@szott - ha jól emlékszem egy (kis)gyerek is ült mellette..
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz
Szoszo94 #172097 üzenetére
Tudom, hogy szabálytalan, természetesen logikus szabály, de forgalmi helyzetben mit lehet csinálni?
Vagy padló, vagy fék - én szar sávban voltam, magas sebességi fokozatban, 92 szívó lóval, egy közeledő kamionnal a sávomban.
Én is vissza szoktam váltani 3 vagy 4-be egy átlag előzéshez, de itt volt akkora hely meg tempókülönbség, hogy feleslegesnek éreztem. Korán át is mentem a másik sávba, nem "szélárnyékoztam", lehet ez volt a baj
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz
freeknight #172132 üzenetére
ők azok, akik a körforgóba is fixen 20-szal mennek be, akármi is van?
városban tol 60-65-nél, üres körforgalmon való áthajtás után van 150m előnyöm.."... and I hope you have a great day!"
-
válasz
tboy93 #172300 üzenetére
én is kétszer vezettem, már egész jól megszoktam, hogy pihen a bal (8-10km), aztán hirtelen úgy döntöttem, hogy akkor itt lemegyek jobbra - úgy ráugrottam a kuplung helyére (szerencsére én nem a fékre), szakadtam a röhögéstől
már indult a kezem is, hogy behúzom 2-be
(1.4 Tsi Golf Sportsvan (?) volt, dsg-vel, tetszett)
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz
kisza25 #173442 üzenetére
Autószimulátorozásnál jól tud jönni egyes autóknál a gázfröccs visszaváltásokkor - és ha már a szimulátorban megszoktam, ki kellett próbálni a vasaló Swiftben is (1.3 92LE)
Az a baj, hogy nehéz vele olyan gyorsan menni, ahol rendes fékezés mellett még van értelme visszaváltanide anorche1 által javasolt technika működik, a fék jobb szélét érintve a jobb láb bal oldalával épp el lehet érni a gázt - kis odafigyeléssel és gyakorlással meg lehet szokni szerintem. Persze értelme a nullához konvergál.
Emellett én a dupla kuplungozással is játszottam egy ideig: hasonlóan semmi értelme, ellenben a váltási érzet sokkal simább. Ami ebből a gyakorlatban megmaradt, az a hidegindítás utáni első néhány váltás - ilyenkor érzésre nagyon meghálálja a technika a dupla kuplungot, hidegen kicsit nehézkesebben jár a váltó (nyilván hozzátesz, hogy 15 év és 220k+ km van a kocsiban).
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz
BigBlackDog #173465 üzenetére
+1, 2005 swift-nél ugyanez volt - egy 5 perces takarítás után megszűnt.
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz
szabonagyur #174041 üzenetére
a gyalogos átkelhet az úton zebra nélkül is, csak nagyobb a kockázata.. nyilván nincs elsőbbség, de ha alapos körültekintés után a lehető legrövidebb úton megyek át az autós forgalom zavarása nélkül (azaz kvázi üres úton megyek át), mondjuk 50-100m-re a zebrától, azzal kresz szerint mi a gond? ebben a videóban én sem értettem ezt az akciót..
szerk.: ha jól nézem nem is főútvonal, ott vannak még szigorúbb szabályok:
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
-
válasz
BigBlackDog #174614 üzenetére
jogos.. de akkor itt egy újabb fejlesztési lehetőség egy generált problémára
"... and I hope you have a great day!"
-
Lenne egy KRESZ-es kérdésem:
gondoltam rá, hogy rajzolok térképet, de egyszerűbb egy streetview: [link]A képen látható irányból, a kereszteződésben balra kanyarodás (és természetesen zöld jelzés) esetén kell-e arra számítani, hogy a balra levő zebrán gyalogosok szabályosan áthaladnak? Lehet-e egyszerre zöld a zebrán és a képen látható irányból?
"... and I hope you have a great day!"
-
akkor ok, nekem idegen volt a szitu, csomószor jöttem valamelyik másik irányból (Horváth István u.) és néztem, hogy ezt így miért.. számomra nincs benne logika - ha már lámpás kereszteződés, akkor miért keresztezheti egymást két közlekedő? szvsz felesleges "hibalehetőség" (ahogy a telizöld is).
amit linkeltél, még jobb a vasút miatt, ha jól sejtem nem nehéz a sínen maradni.
Lámpás kereszteződésben (értsd: természetesen zebrán is van lámpa) én arra számítok, hogy a zebrán piros jelzés van. Lehet, hogy ez egy rossz beidegződés, de itt vidéken nem nagyon találkoztam hasonlóval, és továbbra sem érzem indokoltnak.
A lámpa úgy van időzítve, hogy a képen jobbról érkezők balra kanyarodásának zöld jelzésére a zebra zöldre vált, ekkor a képen zöld lesz a jobbra kanyarodást engedélyező lámpa. Ez után jön a képen a zöld, és marad zöld a zebra - [ezt nem érzem indokoltnak. Aki ott várt, simán átér, 2 sáv, 10-15 sec. ] Utána zebra piros, és megy a képen látható keresztforgalom. (nem esküdnék meg, de így emlékszem)
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
válasz
ivana #182197 üzenetére
Szóval kicsit nézd át a kreszt mielőtt összemész valakivel, vagy elütsz egy gyalogost.
Lehet nem túl feltűnően, de pont ezt csinálom - láttam egy számomra értelmetlen helyzetet, és érdeklődöm - itt is. Ráadásul nem is abban az irányban közlekedek, amit felvetettem, épp ezért szúrt szemet, ahogy a zebrán 30-cal átment a gyalogos előtt egy autó.. felesleges kockázat szerintem ez a lámpa hangolás az adott helyen, ahol van dedikált zöldje a gyalogosnak.
Ahhoz meg hogy valaki elüssön egy gyalogost, nem a kresz ismerete / nem ismerete, hanem a figyelem hiánya lesz a kulcs.szemtanúja voltam, ahogy egy gyalogos a világ legtermészetesebb módján, kényelmesen sétál át a zöld zebráján, és az sem zavarta, hogy bal nagyív manőverrel, fény és hangjelzés kíséretében egy rendőrautó fordul felé.. meg nem állt, gyorsabban nem ment, bele kellett állnia a fékbe a rendőrnek, hogy ne üsse el. Az államat kerestem, nem akartam elhinni..
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Robot fűnyírók
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kés topik
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- További aktív témák...