- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Asus Zenfone 10 - kicsit más az új kicsi
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #65065 üzenetére
félni
Te attól félsz, hogy ha többet akarsz, akkor többet is fogsz fizetni, de ettől nem kell félni, mert ez így van, ja vagy itt, vagy ott, de valahol előbb utóbb ki fogod fizetni a pluszt, amit kapsz.
Amúgy az új autó értékcsökkenésére meg hitelköltségre kibaszni tervezett milliókból kb. bármilyen dízel nyűgöt többször orvosolni lehet[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #65136 üzenetére
Rettegek a drága hibáktól
Mert az astra az aztán nem lesz sokba a hitel meg az új autó az értékcsökkenéssel külön külön is nagy bukó, együtt meg pláne, szóval az se az "ésszerű de unalmas döntés" hanem az is ugyanúgy sokba lesz.
Te nem ésszerűt akarsz, hanem a civicnél sokkal több szolgáltatást, folyamatosan ezt mondod, fogadd el, az ésszerű nem is volt az asztalon (hogy mást ne mondjak, a jaj fúj unalmas a passat belülről mi, ha nem extra igény? ). A sokkal többet meg nem ingyen adják, ha az lenne, mindenki azt választaná akkor* ja, új helyesírás szerint már észszerűnek kell írni
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #65172 üzenetére
Nagyon kevés mosó jó csak (10ből 1 kb.), továbbra is jó a campona shell kút mögötti.
Múltkor viszonylag koszos volt. 100Ft aktív hab ment rá. 300Ft mikroszemcsés mosószer nagynyomásúval, utána 300Ft kezelt víz. Fekete autó is foltmentes lesz mindenféle törlés nélkül. A 6-oson a 80-as sebesség szépen leviszi/megszárítja a vizet a Savoyáig.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #65172 üzenetére
Foltosodás nem para mert szárazra törlöm utána. De igen ha nem törlöd le akkor foltos lesz, az ottani foltmentesen száradó cucc sz@rt se ér. Én egyáltalán nem használom.
Kefe nincs de ha lenne se használnám mert az karcol. Ez a metódus:
Befújom bogároldóval és hagyom hatni pár percet (ha bogaras), aztán jöhet a forró vizes mosás. Ha nem jön le a kosz akkor nálam lévő mikroszálas szivaccsal rádolgozok majd leöblítem. Végül mikroszálas kendővel áttörlöm és kész. És ami fontos frissen mosva sosem teszem le a kocsit, pár km kell neki hogy a fékek leszáradjanak stb.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Tsebacsi #65172 üzenetére
Ami nekem bejött az Vecsésen a Market Central mellett, Lidl mögötti önkiszolgáló mosó.
Minden van. Kefek, magasnyomású, hab, bogároldó lótüdő, ozmozisos cseppmentesen száradó öblítő. Általában egy ezresből megvagyok.
Metódus hasonló, mint Qru esetén:
- melegvizes, mosószeres öblítés magasnyomásúval
- hab
- melegvizes, mosószeres, kefés mosás a retkesebb részeken
- melegvizes, mosószeres magasnyomású
- csepp mentes öblítés a spéci öblítő vízzel
- utána autókázok a környéken 5 percet és a menetszél foltmentesre szárítja[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #65268 üzenetére
Igen, ezt extrázni nem szabad, mert az akciós mivolta miatt azonnal bepakol elég sok dolgot. Nekem mondjuk itt kellene a mátrixled, a virtual cockpit és (többek közt emiatt) a nagynavi, de ez rápakol 2 milliót, és még mindig manuális a klíma és ülésfűtés sincs.
Astrával nem szabad összehasonlítani, ez Passat kategória, de még az sem teljesen, mert MLB. Sokkal csendesebb az Astránál, hosszmotoros, komolyabb a futóműve, kapható bele Torsen, belül 3 kategóriával minőségibb (úgy, hogy az Astra jó!) stb.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tsebacsi #65271 üzenetére
Na igen ... A 6,5 m és a 8-9 m között óriási különbség van ! Mire 3 m forintot összeraksz , sok idő és munka .
Ha csak nem vagy politikus !
Azokkal értek egyet én is , akik az új Astrát mondják , inkább , mint a 10 éves prémium autókat .
Ahogy írtad , a felszerelése jó , a 150 paci biztos viszi szépen , jól is néz ki kívül- belül , van rá garancia ,stb , stb ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Gergőke88
addikt
válasz Tsebacsi #65357 üzenetére
Már van egy hasonló
Ez az új autot ne dolog ott sántít, hogy itt 4evig a kötelező szervizen kívül nincs más tétel...
Több milliós amortizáció nem egy 6m Ft-os autónál lesz 1-2 éven belül.
Arról ne is beszéljünk, hogy egy első tulajos autó ami mondjuk privát mindig többet fog érni mint egy céges, flottás autó. Elég ránézni arra mennyi benzines jól felszerelt j kombi Astrat látsz neten.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Tsebacsi #65362 üzenetére
Most csak az Astraról beszélek. Szemmel látható összeget - származzon az hosszabb megtakarításból, vagy hitelből - kiadni egy "nyuggerautóért"... nekem fájna. Pár év alatt bukod a felét, és (én) nem látom, hogy milyen pluszt adna a gondtalanság mellett.
Én speciel imádom, hogy a szakadt, 9 éves wannabeprémium Saabon mókolhatok.
BTW, tegnap voltam a bőrösnél, beljebb varrta a kilyukadt kédert; feltöltötte az oldalsó, kiült szivacsot; megjavította a nyikorgó deréktámaszt (10 k Ft). Már csak festeni kell majd:
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
-
Jaffa75
őstag
válasz Tsebacsi #65379 üzenetére
tényleg ótomata kell Neked! az enyémben 100-zal több van, de halál pöpec a váltó! Olyanokat kattan amikor sebességet váltok és betolom a következő fokozatba, mint egy új autónál!
és még egy + a Civichez: akitől vettem a felniket, annak a srácnak 2n Civicje van, egy 7-es Type-R, meg egy 6 gen sedan... a sedan-ban majdnem 1 millió (!!!!) km van , eredeti a moci benne, amikor benéztem, még a harmadát sem tippeltem volna . De nyilván ez a Te döntésed, remélem a legjobbat hozod meg, és elégedett leszel!!
-
-
rbalint88
addikt
válasz Tsebacsi #65433 üzenetére
Ja, hát ekkora dögökre a 17" teljesen jó kompromisszum. Mondjuk ha nagypapázni akarsz, akkor legyen jó a CC
Na de komolyra fordítva: ha nem az a cél, hogy a kanyarokad vadászd, akkor teljesen jó lehet, pl csajomnak simán vennék CC-t, mert ő nyugisan vezet. De eddig az Alfán sem volt probléma a 15", 195/65 ballonos apollo négyévszakossal. jövő télen kiderül, hogy ténylegesen milyen, meg egyelőre még marad ez, aztán majd ha kész van, felrakom a nyárikat -
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #65452 üzenetére
LED lámpa atom: +1.
Új Civicnél néztük mi is Bögrével. A xernon hozzá képest egy pislákoló gyertyaláng kb.
Sztem sok a 6,9M egy Astráért. Nem adnék annyit érte még felextrázva sem. Főleg nem hitelből. Arról meg ne is beszéljünk mennyire tesz jót a gumiknak meg a csapágyaknak 3 hónap egy helyben állás...
mod:
BBD: Óóó, milyen jó is lesz a 3 hónapos ráégett madárCart levakarni a vatta új fényezésről...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Bögre
aktív tag
válasz Tsebacsi #65478 üzenetére
4 évesen, 80ekm -rel az órájában, a 7.1 misiért vett Astra mennyit ér majd? A hasonló paramtérű J astrákból kiindulva nagyon max 4 milliót? Ha így nézzük, 3.1MFt -ba, azaz évente 775eFt -ba kerül az egész buli. És még nem tankoltál, nem fizettél biztosítást, súlyadót, szervizt. Ez csak nekem nem tűnik az évszázad üzletének továbbra sem?
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #65478 üzenetére
5 év alatt 2-2,5M-t ígyis úgyis ejt az árából, mind1 hogy tartod, max nem 3-at fog ezért, ha jól tartod, de kár ezen vitázni, neked megér ennyit egy új autó, nekem nem. 5év alatt nekem a golf 2.5M-ba lesz szervizköltségekkel-vételárral együtt. A vételárból meg nagyon max bukok 400-500e-t, mert én is jól tartom.
Az embereknek fáj az igazság!
-
válasz Tsebacsi #65468 üzenetére
új seat leon kombi-t nézted-é csak, hogy elbizonytalanítsalak
lenko: ha mindenki úgy gondolkozna, mint te és senki sem venne új autót szalonból, akkor hogyan vennél használt autót[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobilinternet
- Hegesztés topic
- Politika
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs