- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Realme GT Master Edition - mestermunka
Hirdetés
-
Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
ph A kábelmentes, fémházas One X kétféle méretben közeleg Cherry MX Multipoint kapcsólokkal, de lesz egy hagyományos, ugyanakkor limitált szériás változata is.
-
Free Play Days 2024 - 23. hét: TopSpin 2K25, The Ascent
gp Az elért eredmények továbbra is megmaradnak természetesen.
-
Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
it A Dél-Koreában lévő szakszervezet bérvita miatt megszervezte a cég történetében az első sztrájkot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dokar
addikt
a legtöbb baj a motorosokkal van, én sem szeretem őket.
na jó vannak kivételek, de úgysem azt jegyzi meg az ember, amikor a papika a motorral szabályosan közlekedett a kismotorjával, hanem a közveszélyes és idegesítő motorosokat.
a merdzsósnak meg egy-két pofon nem ártott volna. ha én lettem volna a bringás helyében és akár csak hajszálnyira is, de nekem ment volna, akkor azonnal... <inkább nem írom be > merdzsójel volt az orrán?extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Flém a topigban!
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz TheVeryGuest #2247 üzenetére
lehet, hogy hasznos lett volna. ennyi ember életének a veszélyeztetése már nagyon komoly bűn.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
válasz MPowerPH #2299 üzenetére
ez de durva én is kínlódok még mindig a biztosítóval. pedig júliusban jöttek belém.
amúgy én is szoktam azon az útvonalon kölekedni. nagyon sok a fasz, főleg a furgonos és kamionos. néha tényleg az a legjobb megoldás, ha elhúzzol onnan sebesen, ahol nagy baleset veszély a sok idióta miatt. utálom, amikor a teherautókat alig lehet megelőzni, mert 3-an mennek szorosan egymás után, hogy még véletlen se férjen be közéjük vki, aztán ha sikerül egyhuzamra legyűrni azt a 3-at, akkor jó bele kell taposni, mert ha lakott területen belül utolérnek, visszaelőznek 90-el.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
megcsináltam az astrával a 0-250-et 5 sec alatt.
a kivitelezés egészen egyedi: [link]extra - SEXRay
-
dokar
addikt
nekem tegnap reggel történt egy izgalmas akcióm, mikor mentem be a melóhelyre.
vezetek szépen a védett úton, már távolról láttam, hogy van egy szuzi, aki ki szeretne kanyarodni egy kisutcából arra, amelyiken én haladok. közeledek felé de nem akar kijönni. gondolotam is milyen kis óvatos, a távolból nézi, ahogy jövök és megadja az elsőbbséget. kezdek egyre jobban közeledni felé, ő meg csak néz szomorúan felém. már jó közel voltam és gondoltam elég sokat várt már szegénykém, gyorsítok egy picit. erre hirtelen kikanyarodott , mire én fékeztem egy hatalmasat és megúsztam koccanás nélkül. 100 lehetősége lett volna , hogy kijöjjön elém ebből pont a második legrosszabb választotta (az első legrosszabb a telitalálat lett volna).extra - SEXRay
-
dokar
addikt
Nem, menjen felőlem de ha már tudja, hogy ő szabálytalan akkor ne legyen még bunkó is mellé... cseppet sem zavar ha megelőznek, nincs tőle kisebbségi komplexusom sem mint egyeseknek... de amikor dudál és refizik azt nem szeretem...
lehet, hogy bunkó, de az is lehet, hogy éppen a terhes feleségével rohan a kórházba, vagy vmi sérültet visz. én nem szeretném, hogy vki miattam ne kapja meg még idejében a szükséges orvosi segítséget, mert azt hittem, hogy bunkózik. inkább engedjük el őket, ha nagyon sietős nekik.
jó lenne ha volna vmilyen minimális megkülönböztető jelzés minden személyautón, hogy a közlekedésben résztvevők vegyék figyelembe, hogy életveszélyes helyzet miatt szeretne sietni. bár a valódi bunkók ezzel is visszaélnének.
az elakadásjelző eme célra használata sem kecsegtet túl sok sikerrel. pl múltkor próbáltam alkalmazni, mert hirtelen rámtört vezetés közben a kemény hasmenés érzés 2km-re a lakástól. azt hittem ülésbarnítás lesz belőle, de szerencsére időben hazaértem.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
az utobbi idoben engem is kiakasztott a kozelkedes rendesen...hogy mi van itt bpen az katasztrofa de a videk se jobb ott szimplan azt se tudjak mi az a kresz...
bp rémségeivel egyetértek, de ne egom-ot hasonlítsd a vidékhez, mert egom nekem még szintén ''bp'', mert sajnos a hülyeség vonzáskörzetében van.
vidéken sokkal normálisabbak az emberek. a ''pesties vezetés'' nem szükségszerű a fővárosban, de ez rögzült be az emberek agyában. hálát adok az égnek, hogy nem kell bp-en élnem. félreértés ne essék, elvezetek én teljesen vígan a fővárosban, de azért az egy kicsit más érzés vidéken, hogy figyelembe vesznek téged, megköszönik ha szívességet teszel... stb. nincs az a mentalitás sem, hogy ''tapadjunk rá az előttünk lévő sggére, nehogy bejöjjön vki oldalról elénk...'' stb. de nem is ragozomextra - SEXRay
-
dokar
addikt
miért lett mostanában oly nagy divat japán vagy kínai irkafirkát ráfesteni az autókra. ettől gyorsabban megy? inkább írja rá, hogy dömötör
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
ez de durván megállítja a teherautót: [link]
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
hétvégén vas megyébe elvittem verdával a tengerimalacokat, majd onnan vissza veszprémbe. nagyon élvezték az utat. főleg a sebességet. a kocsi hangja sem zavarta őket. mikor megyek az emelkedőn, pedál a padlón, a motor üvölt, az állatkák meg ott eszegetik nyugodtan a répát a hátsó ülésen a ketrecükben. de amúgy a vezetésre visszatérve; volt egy-két igazi állat, aki úgy közlekedett, mintha pályán menne.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz #00809728 #2571 üzenetére
gondolom a csóri elkerülőről van szó. anno említetted is nekem az első opel talin ezeket a vízátfolyásokat, ezért én a felüljáró alatt és ott ahol egy picit kanyarodik az út, mérsékelt sebességgel megyek. de az egyenesben lazán lehet nyomni neki. sztem mindenki ott szokott száguldozni. rendőr nem tud hova elhelyezkedni mérni és az út is jó minőségű. állítom ott nagyobb az átlagsebesség, mint az autópályán. nem egyszer mentem én is maxon azon a szakaszon. aki pedig belemegy a kanyarba 180-al és míg a víz is ott csordogál, az megnézheti a szalagkorlátot közelebbről. már jó sokszor nekimentek.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
mivel a verda szervízben van, ezért gyalog mentem be a melóra. léptem rá a zebrára, erre hirtelen jobbról várakozó autós beletaposott a gázba és csikorgó gumikkal fordult rá balra arra az útra, amelyiken éppen haladtam át. gondolom megcélozta, hogy még előttem átszágult a zebrán. de én nem torpantam meg, hanem a sétáltam tovább, mire relizálódott benne, hogy fékezni kéne egy nagyot, hogy el ne üssön. meg is állt tőlem egy fél méterre. sokan azt hiszik, hogy motorbőgetéssel és gumifüstöléssel félelmet keltenek a gyalogosban, aki ijedtében visszaugrik a járdára. én autóval nem szoktam a népet hergelni a gyalogos átkelő helyeken, sőt a lehető legtöbbször megállok és jelzek, hogy menjen csak. erre az esetek többsége vagy futva vagy pedig gyors gyaloglásban átnyargal. ekkor szoktam kiszólni az ablakon, hogy nem azért álltam meg, mert sietek.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
tegnap vezettem több mint 200km/h órával, de átlagosan 170-180-al. nem volt rossz.
mod: bárcsak hazánkban is szabadna ennyivel menni.
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
dokar
addikt
errefele nagyon szeretnek az emberek gyorsulni lámpánál. ma is egy szakadt ezeréves polo próbálkozott. itt olyan a wv, mint hazánkban a suzuki.
majd pénteken lehet megnézem, hogy a céges autó tudja -e a 220-at.ami tök furcsa volt, hogy a lámpa zöldről átváltott sárgára és én nyomtam gyors egy kövér gázt, hogy még átmegyek. a mellettem lévő sávban meg fékeztek. annyira hihetetlen, hogy a mögöttem lévő is megállt. magyarországon ilyen esetekben még ketten is átjönnének utánam. szal furcsa, hogy ennyire figyelmesek és hogy ennyire tiszteletben tartják a közlekedési lámpákat. mellesleg zöldnél a keresztetődésbe se mennek be akkor ha látják, hogy benne tudnak csak megállni. hazánkban a közlekedési morál ehhez képest nagyon gyér.
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
egy kis egyveleg, ahol még 200km/h fölött tudtam vezetni
extra - SEXRay
-
dokar
addikt
válasz bolondember #2904 üzenetére
sajnos csak egy unalmas szürke 1.9-es dízel passatot
utána átülni az astrába felemás érzéseket váltott ki bennem, mert emelkedőn alacsony fordulaton autókám nem nagyon virgonckodik. de a másik oldala az éremnek, hogy 4000 fölött a passat ereje már elfogyóban van, az astra meg akkor kezd ébredni. na és az ordítás, amit az autóm művel padlógázon közép-magas fordulattól, az fenomenális. hála a direktszűrőnek és az egyedi kipuff rendszernek.extra - SEXRay
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
-
dokar
addikt
itt a válasz rá sokkal korábbról: Isuzu Gemini Classic Ad
bár a kétkerekezés melleti kerékcsere nagyon ütős volt
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Revolut
- Politika
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen