- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor 90 - modellalkat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz Kickass #128634 üzenetére
Nem éppen fogok másikat keresni.
És tudom, hogy az alfa nem az az auto lenne, amit megbízhatóságban elképzelnék magamnak, de ha csak az számít(ana), akkor csak honda maradna a kalapban.
Amugy nyugi, sok verzió már nincs, max. egy két típus specifikus kérdéssel fogok majd fordulni a nálam tapasztaltabb kollégákhoz. -
Integrale
veterán
válasz Kickass #128634 üzenetére
"De! Ha fenntartasokkal kezeled az Alfat, mondvan szarolasz, akkor ne vedd meg, mert a kisordog ott lesz a valladon, es bizalmatlan leszel, meg akkor is, ha igazan nincs ra okod. Lasd Pista, aki kb mindent belemagyarazott, csak legyen valami ok az olvaso fele, hogy eladhassa."
"Bad reklám is reklám too"
-
barack1997
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #141305 üzenetére
Ne csak common cuccok legyenek linkelve:Saab 93 1.8t
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #141310 üzenetére
Saját fejlesztés, a 2.0t problémás de az 1,8-as jó szívóban is meg turbóban is. Összeségében alig drágább mint egy hasonló kaliberű Opel fenntartása (sok a csereszabatos alkatrész is). A gyártónak még 10 évig garantálnia kell az alaktrész utánpótlást. Gond inkább a karosszéria elemek pótlása (koccanás pl) mert nem sok bontott darab van belőle.
Van hozzá minden még rendes szervíz is akad (Sziki). Futóműve jó, jól harapnak benne a lovak és ha nem tolod neki elvagy 8-9 ből vegyesben.
De csak akkor ugorj bele ha nem "kispolgári" Fókusz kell és ezért hajlandó is vagy áldozni.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Kickass #141319 üzenetére
Nekem volt 3 db Vectra C; egész jó autó. A belseje viszont baltával faragott; a facelift előtti verzió különösen kopár. Akkor már inkább a vele műszakilag nagyrészt azonos SAAB 9-3, amit Qru javasolt.
Csak a margóra: azt mondod, hogy Astra H nem kell... a Vectra C bele sem szebb, cserében drágábban fenntartható autó.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #141319 üzenetére
Kuriózum kell akkor: Lega vagy ha megtolodod a keretet picit van erősebb.
Viszont ha már Opel és nem kipolgári akkor: Signum
mod:
Pumma: EU-s direktíva van rá és mivel felvásárolták a márkát nem pedig megszűnt könnyen tökönrúgható a jogutód ha nem teljesítik.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kickass #144748 üzenetére
Elég gyakori a szinte alap felszereltség. Focusból is ez találtam, ami korrektnek tűnik, csak ugye kevesebbet futott lenne a tuti.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
fenergie84
addikt
válasz Kickass #144857 üzenetére
Én összetenném a két kezem, ha itthon lehetne forgalmazótól kapni a Sienna-t!
Nagyon sajnálom, h nincs a toyotának normális a Verso-nál nagyobb egyterűje (a Proace Verso ikább kisbusz, mint egyterű, nem is tetszik).
Jön a negyedik gyerek és valamikor vennem kell egy nagyobb autót COV-nál, de márkán beülül nem tudok maradni...sajnos. -
Rhino666
őstag
válasz Kickass #149216 üzenetére
Ezt úgy értsem, hogy aki évi 5e km-t autózik, annak nem lehet normális autója? Nincs szó villantásról, csak minőség párti vagyok és hosszú távra tervezek.
Ha már pénzt adok ki valamiért, az legyen olyan amibe szívesen beülök és nem szégyellek megjelenni. Nem vagyok rászorulva a cserére, de ha már cserélek akkor nyilván nem a visszafejlődés a cél.
A kb. 10 éveseknél kezdődik az a generáció, ami még vállalható (ledes menetfény, morcos arc stb.), ezért 2008 és újabbakat nézek (na meg persze az amortizáció).
Nem ragaszkodok az alacsony futásteljesítményhez, csak plusz pont.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
nandow
aktív tag
válasz Kickass #150400 üzenetére
Jogos, a kereső kimaradt, megkövetlek.
Azt is tudom, hogy van a vw/skoda topik, de ott feltettem egy hasonló kérdést (FSI motorról plusz magáról az octavia-ról érdeklődtem), és válaszul megkaptam az összefoglalóban szereplő két sort erről a motorról. Ami nekem mint laukisnak kb semmit nem mond.
A TSI motorról is szintén van 2 sor az összefoglalóban, de nekem az sem mond sok mit.
Ezért kérdezek ebben a topikban, itt eddig nagyon segítőkészek voltak az emberek.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
batai15
félisten
-
grizlisandor
addikt
válasz Kickass #155412 üzenetére
Köszi, az lenne az út, csak mondom hátha van valami előtte, ami kizáró ok lehet.
Feltettem máshol is kérdést, és csak 6 ember ostromolt meg, hogy vegyem meg az ő autóját, de a kérdésre választ nem kaptam.
Sport mód nélkül is bika az autó, tartozik egy szép történet az autóhoz. Eszembe jutott, hát van nekem BZafirás ismerősöm, mesélt dolgokat, hogy úgy kezdődik a történet, kiüttetni valami szelepet meg a részecskeszűrőt meg stb.
Kösz, de kösz nem, inkább belenyúlok a zsebembe Touranért...[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz Kickass #157735 üzenetére
Akkor pontrol pontra megcafolnam
A 2006-os mikrofacelifttel jott be a tukorindex. Lehet 2008-as, a szeria legvegerol, vagy az is lehet szimplan balfek az elado es az elso forgalombahelyezest irta be.
Volt 170 lovas 2.4 gyarilag, a 140 lovas csak sw downgrade, adozas miatt
Benzineshez ebben a szeriaban csak 5gangos automata volt, de nem kell fosni tole, mert meg a T5-ben sem jon akkora hirtelen nyomatek, hogy kinyirja a valtot. Foleg ha csereltek benne rendszeresen olajat.BBD: 1,2-1,4 kozott-korul van egy szinten fekete T5 V70, ha mar hullaszallitot veszel, legalabb mas tekintetben legyen mokas
-
-
footy
addikt
válasz Kickass #157917 üzenetére
Laktam Debrecenben az Istvan uton(aztan Segner teren) es a Furedin is, mindket helyrol jartam be a Bethlen utcara a Var utcara es a Vezerre melozni. Nekem nem volt szar, max 5 perc bukok voltak.
Budapesten nem laktam huzamosabb ideig, de az atutazas is altalaban szar 8-10ig es 16-18-ig. A kozlekedesi moral is ott a legszarabb.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
veterán
válasz Kickass #159354 üzenetére
Ez természetes, turbóst a turbóshoz hasonlítok, 4 hengerest a 4 hengereshez; a benzines odab@sz a dizelnek, és nálam 1 literrel többet kér. A szendvicsben a 2 fehér benzines, a fekete dízel és nagyobb a csomagtartója. Mivel 10 liter/100 km a pszichés fájdalomküszöböm, így 6 hengeres csak egy dízelben érdekel.
-
HKorn
addikt
válasz Kickass #159605 üzenetére
Egyetértünk. Ráadásul legtöbben a kispénzűek közül pont a presztízsmárkákat szeretnék megkaparintani, melyeket köztudottan többe kerül szervizeltetni/fenntartani, ez is itthoni sajátosság.
Itt is érdekes módon legtöbbször azt látni, hogy autót keres valaki 700-800-1M körül és Audi, Volvo, VW meg ilyesmi márkák hangzanak el elsődleges célpontként.
Mások vagyunk, de engem pl a hideg is kiráz, ha meghallom az öreg prémium márka párszázezer forintért kombót.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #159711 üzenetére
Persze főleg, vidéken ahol nagyobb arányú a szilárd tüzelőanyag felhasználás. Noha Pesten sem a magánközlekedés a legnagyobb kibocsátó. Sokkal inkább az ipari kibocsátás van rá hatással, meg az euro 0-ás (tömegközlekedési) buszok meg az általad is említett tüzelési forma...
Nem feltétlenül, sztem máshol nincs olyan szigor itthon mint Pesten.
Igen, önkormányzati hatáskör (Pesten a fővárosié nem a kerületeké). Az, hogy a jövőben ez milyen irányba mozdul nem tudható de ellenkező irányba aligha. Ettől függetlenül a szabályozás nem a legmegfelelőbb. Pl kitiltják a 2 ütemű motorokat is szmogriadó esetén. Szóval ha szar a levegő minősége inkább a kétliteres Euro5 dízellel kell jönnöm melóba az 50 ccm-es robogó helyett. Na vajon melyikkel szennyezek többet/jobban? Hát nem a robogóval az tuti...
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
válasz Kickass #159816 üzenetére
Robogóval az a baj, hogy hegyvidéken lenne használva, 4 hónap tél, gyakori -5/-10, stb. Akkor még a törvény is tiltja. Biciklit is. Tömegközlekedés meg vicc kategória, munkába járni alkalmatlan.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen